;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مریم و رامین سریال در پناه تو؛ امروز چه شکلی شده اند+ عکس

مریم و رامین سریال در پناه تو: سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده یکی از پر بیننده ترین سریال های تلویزیون است که سال 74 برای اولین بار از شبکه دو سیما پخش شد. در پناه تو داستان دختری به نام مریم افشار با بازی لعیا زنگنه است که در پی یک تصمیم اشتباه با رامین با بازی رامین پرچمی ازدواج می کند و زندگی مشترکشان با چالش های زیادی مواجه می شود.

حتمن ببینید: دختر رضا عطاران در سریال بزنگاه چه شکلی شده+عکس های بزرگسالی

مریم و رامین در پناه تو
مریم و رامین در سریال در پناه تو

حالا بعد از 28 سال لعیا زنگنه و رامین پرچمی بازیگران محبوب و مشهور سریال در پناه تو دوباره در کنار یکدیگر قرار گرفتند و خاطره این فیلم نوستالژی را برای بسیاری از بینندگان زنده کردند. در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر مجله گفتنی عکس های لعیا زنگنه و رامین پرچمی را مشاهده می کنید.

ببینید: بازیگر امیر آقای جمالی در زی زی گولو چه شکلی شده و چکار میکنه+ عکس بزرگسالی

مریم و رامین در پناه تو جدید
لعیا زنگنه و رامین پرچمی: مریم و رامین در پناه تو

لعیا زنگنه بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در پنجمین اکران مردمی فیلم «بی‌صدا حلزون» به میزبانی بهرنگ دزفولی‌‌‌زاده حضور یافت و بعد از سال های طولانی با رامین پرچمی دیدار نمود. بازیگر سریال پدر با دیدن رامین پرچمی ابراز خوشحالی نمود و گفت بی معرفت کجایی؟ لعیا زنگنه بعد از 25 سال این اولین اکران مردمی است که در آن حضور پیدا کرده‌ است.

این هم جالبه: تصاویر بهداد سلیمی و همسر نقلی و دختر ریزه میزه اش!

این هم جالبه: ازدواج های الهام چرخنده: تصاویر شوهران از دیروز تا امروز

در پنجمین اکران مردمی فیلم «بی‌صدا حلزون» به میزبانی بهرنگ دزفولی‌‌‌زاده، کارگردان اثر به جز لعیا زنگنه، رامین پرچمی بازیگرانی چون عباس جمشیدی‌فر، زیبا کرمعلی، سیما خضرآبادی، شیدا یوسفی و مه‌لقا می‌نوش بازیگران مهمان و محمد نیکبخت و مجتبی شکری در پردیس سینمایی کوروش حضور داشتند.

در پناه تو

سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده که سال 74 برای اولین بار از شبکه دو سیما پخش شد، داستان دختری به نام مریم افشاراست که در پی یک انتخاب اشتباه زندگی مشترکش به جدایی می انجامد اما این جدایی سرانجام خوشی برایش در پی دارد و با عشق حقیقی زندگی اش( با بازی مرحوم حسن جوهرچی) آشنا می شود.

در پناه تو سریال قدیمی

سعید پورصمیمی، ثریا قاسمی، ایرج راد، آزیتا لاچینی، پری امیرحمزه، حبیب دهقان نسب، پارسا پیروزفر، لعیا زنگنه، رامین پرچمی، حسن جوهرچی، سحر زکریا، رزیتا غفاری، شهرزاد عبدالمجیدو… در سریال در پناه تو به ایفای نقش پرداخته اند.

برایتان جالب خواهد بود

جعفر نوروز رنگی لاغر شد+عکس تغییرات باورنکردنی

بازیگر نقش کودکی آخناتون در یوزارسیف، الان چه شکلی شده؟ + عکس

حسین جعفری پسر عمه مصطفی زمانی و کودکی یوسف پیامبر+ تصاویر بزرگسالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا