;
سرگرمی

معمای سرقت پول: کدامیک از سارقین نفوذی است؟!

معمای سرقت پول: در این بخش از سرگرمی وب سایت گفتنی یک تست هوش آماده کرده است که توجه و تمرکز شما را می سنجد. برای اینکه ببینید ذهن شما چقدر سریع کار می کند، به کمی تمرکز، توجه و صبر زیادی نیاز دارید. آیا تصویر را آنالیز کردید؟

یکی از سه سارق در این تصویر همکار آن ها نیست و یک شیاد نفوذی است. می توانید او را شناسایی کنید؟

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

معمای سرقت پول: کدامیک از سارقین نفوذی است؟!

معمای سرقت پول
آیا می خواهید بدانید که آیا شما یک نابغه هستید و ضریب هوشی بالایی دارید یا نه؟ اگر ذهن درخشانی دارید و می توانید به سرعت هر چیزی را حل کنید وقت آن رسیده است که بفهمید با چه سرعتی می توانید یک تست هوش را حل کنید.

همچنین ببینید: آزمون شناسایی موجود شبه انسان،با شناخت موجود شبه انسان تصویر، تیزبینی خود را محک بزنید!

.

.

.

.

شما باید به کوچکترین جزئیات توجه کنید! آیا موفق به کشف نفوذی در معمای سرقت پول شدید؟ اگر نه، در اینجا راه حل را می توانید ببینید.

.

.

.

پاسخ معمای سرقت پول

پاسخ معمای سرقت پول

راه حل معمای سرقت پول: اگر دقت می کردید، می توانستید متوجه شوید که مرد سمت راست یک نفوذی است. او دستکش نمی پوشد و در نتیجه می تواند اثر انگشت خود را به جا بگذارد. اما او اهمیتی نمی دهد زیرا او نفوذی است! سارقین دقت بالایی دارند تا کوچک ترین اثر و نشانه ای از خود به جا نگذارند. پوشیدن دستکش کم ترین احتیاطی است که آن ها انجام می دهند.

تصویر درباره چیست؟

تصویر اشاره به یک سریال اسپانیایی مشهور به نام “خانه کاغذی” یا “خانه پول” دارد. این مجموعه تلویزیونی اسپانیایی در ژانر درام جنایی سرقت است که توسط آلبرت بیستمنا ساخته شده‌است. این مجموعه، دو سرقت گروهی با برنامه‌ریزی دقیق و طولانی مدت را به رهبری پروفسور (آلوارو مورته)، یکی در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا برای سرقت پول و دیگری در بانک اسپانیا برای سرقت طلا به نمایش درمی‌آورد.

سطح IQ به چه معناست؟

افرادی که دارای ضریب هوشی بالاتر از 140 هستند در فعالیت های خلاقانه مهارت فوق العاده ای دارند و دیگران را رهبری می کنند. ضریب هوشی بین 131 تا 140 به کمتر از 3 درصد از جمعیت می رسد.

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

این معما ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

لینک های مرتبط:

سوال هوش پدر نوزاد در تصویر کیست؟ چرا؟

تست هوش: چند تفاوت در دو عکس وجود دارد؟ نابغه ها سریع می فهمند!

سوال هوش شیطنت دانش آموز: دانش آموز شیطون رو پیدا کن

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. به جز دستکش اون ماسک انانیموس که زدن دو تا دزد مشخصه ماسک رو زدن چون چشم ها ثابته و بخاطر ثابتی ماسک هست اما فرد بدون دستکش چشم هاش به یک سمت چرخیده.و مشخصه نقشه ماسک رو رو صورتش طراحی کرده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا