;
سرگرمی

تست هوش ریاضی دنباله اعداد؛ فقط یک نابغه میتونه در 10 ثانیه این تست هوش ریاضی رو حل کنه؟

تست هوش ریاضی دنباله اعداد؛ تست هوش ریاضی دنباله اعداد یک بازی فکری هیجان انگیز است که مردم باید به آن فکر کرده و آن را حل کنند.شما باید در این تست هوش ریاضی مشکل را شناسایی کرده و به آن در 10 ثانیه پاسخ دهید.

فقط افراد با قدرت فکری بالا می توانند تست هوش ریاضی دنباله اعداد را حل کنند! اجازه دهید بفهمیم که آیا می توانید این بازی فکری را حل کنید؟پس با هم تصویر تست هوش ریاضی دنباله اعداد را میبینیم.

 

تصویر تست هوش ریاضی دنباله اعداد

تست هوش ریاضی دنباله اعداد 1

.

.

.

بازی های فکری را می توان به عنوان یک تمرین مغزی کامل برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفت زیرا هر دو سمت راست و چپ مغز را درگیر می کنند. بخش راست مغز خلاقیت، احساسات و تفکر شهودی را کنترل می‌کند، در حالی که سمت چپ، بخش تحلیلی، سیستماتیک و عینی است.امروزه علاقه به حل بازی های فکری افزایش یافته است.

.

.

.

پاسخ تست هوش ریاضی دنباله اعداد

ما راه حل تست هوش ریاضی دنباله اعداد را در زیر برایتان توضیح داده ایم.

در اینجا می توانید دو دنباله را پیدا کنید،

الف)، 1، 6، 11، 16، 21 (5+ دنباله) از این رو، 21+5 = 26

ب) 50، 45، 40، 35 (5- دنباله) از این رو، 35-5 = 30

عدد مفقود = 30 و 26

تست هوش ریاضی دنباله اعداد 2

آیا تست هوش ریاضی دنباله اعداد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. این یه الگو عه که بصورت جمع و بعد منها رفته جلو ، البته اون عددی که از اول الگو داره میره جلو ودر اعداد جمع و منها میشه برای هر عدد منهای ۵ میشه و ادامه پیدا میکنه،
    پس وقتی ۳۵ منهای ۱۴ میشه پس ۲۱ برای عدد بعدی ۲۱ باید جمع بشه ، پس ما برای بدست آوردن عدد بعد ۲۱ ، باید در مرحله ی اول ۱۴ رو منهای ۵ کرد که میشه ۹ و در مرحله بعد ۹ رو به علاوه ۲۱ می کنیم میشه ۳۰ ، برای بدست آوردن عدد بعد ۳۰ رو باید منها کرد ، اما ما اول ۹ رو باید منهای ۵ کنیم که میشه ۴ و بعد ۳۰ رو منهای ۴ می کنیم که میشه ۲۶ ،
    پس علامت ؟ اول میشه ۳۰ و علامت ؟ دوم میشه ۲۶ که سایت برعکس گذاشته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − 2 =

دکمه بازگشت به بالا