;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

کراتینه طبیعی موها در منزل با هزینه کم و به روشی ساده

کراتینه طبیعی موها در منزل: موهای ما درخشش طبیعی خود را از دست می دهند و آسیب دیده و وز می شوند. امروزه کراتینه درمانی یکی از پر تقاضاترین درمان های مو در سالن هاست. این به این دلیل است که با درمان کراتین، پروتئین ضروری در رشته های ما جایگزین می شود که موهای ما را تقویت می کند و آنها را نرم، صاف و براق می کند. با بخش مد و زیبایی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

کراتینه طبیعی موها در منزل: با این حال، درمان کراتینه گران و زمان بر است. همچنین، درمان تنها با یک بار کامل نمی شود، ممکن است 2 تا 3 جلسه طول بکشد. اگر بودجه و زمان شما نیز کم است و به دنبال راه حلی سریع هستید که بتواند به شما در مقابله با موهای غیرقابل کنترل خود کمک کند، در صفحه مناسبی قرار گرفته اید.

جالبه ببینید: مقایسه هانده ارچل و مریلین مونرو+ عکس های جذاب

کراتینه طبیعی موها در منزل1

کراتینه طبیعی موها در منزل: ما در این بخش از مد و زیبایی مجله گفتنی، یک راهنمای سریع برای شما داریم که به شما کمک می کند کراتینه طبیعی مو در خانه را با کمترین هزینه انجام دهید و نتایجی شبیه سالن به شما می دهد.

برای کراتینه طبیعی مو در خانه مقرون به صرفه، شما فقط به 3 ماده نیاز دارید که در حال حاضر بخشی از آشپزخانه شما هستند. بنابراین، شما مجبور نیستید پا را بیرون بگذارید و برای هر گونه مواد پول خرج کنید. این 3 ماده طبیعی برای موهای شما معجزه می کنند!

کراتینه طبیعی موها در منزل

کراتینه طبیعی موها در منزل2

مواد لازم:

1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

1 قاشق غذاخوری عسل

1 قاشق غذاخوری روغن زیتون (بسته به طول و حجم موهایتان مقدار را افزایش دهید)

مراحل انجام کراتینه طبیعی موها در منزل:

کراتینه طبیعی موها در منزل3

این هم جالبه: قبل و بعد عمل بینی سلبریتی های ایرانی که شوکه می شوید!

1- در یک کاسه، هر 3 ماده را اضافه کنید و شروع به هم زدن کنید. یک قوام صاف و خمیر مانند خواهید داشت. پک کراتینه خانگی شما آماده است.

2- موهای خود را به دو قسمت تقسیم کنید و شروع به استفاده از این ماسک موی کراتینه از ریشه تا انتهای موهای خود کنید.

3- اجازه دهید ماسک مو به مدت 30 دقیقه تا 1 ساعت بماند و سپس با آب معمولی بشویید. پس از انجام درمان از استفاده از هرگونه محصول روی موهای خود خودداری کنید.

کراتینه طبیعی موها در منزل: این درمان کراتینه طبیعی مو در خانه باید دو بار در ماه تکرار شود تا حداکثر نتیجه را داشته باشید. شما فوراً متوجه تغییراتی در گیسوان خود خواهید شد، آنها بسیار صاف تر، ابریشمی تر و قابل کنترل تر خواهند بود. به یاد داشته باشید که مانند هر محصول یا درمان دیگری برای مو، این محصول نیز ممکن است زمان خود را ببرد تا نتایج را روی موهای شما نشان دهد.

مزایای کراتینه طبیعی موها در منزل

کراتینه طبیعی موها در منزل: وز شدن موها یکی از بزرگترین دلایلی است که باعث می‌شود خانم‌ها این درمان مو را انتخاب کنند. این درمان کراتینه به صاف شدن موهای شما کمک می کند. خواص مرطوب کنندگی آلوئه ورا و عسل به کنترل وز موها کمک می کند و همچنین به آنها درخشندگی زیادی می بخشد.

این درمان خانگی کراتینه فولیکول های مو را قوی تر می کند. خاصیت ارتجاعی موهای شما را افزایش می دهد و از شکستگی مو جلوگیری می کند.

با گذشت زمان، موهای ما در معرض بسیاری از مواد شیمیایی و عوامل محیطی مضر قرار می گیرند. آنها موهای ما را خشک، کدر و آسیب دیده می کنند. این کراتینه درمانی حاوی مواد طبیعی مانند روغن زیتون، ژل آلوئه ورا و عسل به ترمیم موهای شما کمک می کند. این درمان کراتینه موهای شما را عمیقا تغذیه می کند و از آسیب بیشتر جلوگیری می کند.

اگر موهایی غیرقابل کنترل و درهم دارید، این درمان خانگی کراتینه موهای شما را نرم و صاف می کند. متوجه خواهید شد که موهای شما به راحتی باز می شود و بعد از درمان قابل کنترل تر می شود.

 

برایتان جالب خواهد بود

فریب آرایش که لولو را تبدیل به هلو می کند+ عکس های دیدنی

ترفندهای جوان کننده که شما را شاداب تر نشان می دهند!

آیشواریا رای و ترفندهای زیبایی ساده!

لباس عروس لاغر کننده مناسب برای خانوم های تپل+عکس

فقط آرایش لاته انجام دهید اگر می خواهید امروزی باشید+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − سه =

دکمه بازگشت به بالا