;
سرگرمی

اگه بتونی دزد بچه گربه رو در 7 ثانیه شناسایی کنی خیلی دقیق و تیزبینی!

آزمون هوش تصویری شناخت دزد بچه گربه: در تصویر آزمون هوش تصویری شناخت دزد بچه گربه ما تعدادی انسان را با بچه گربه هایی که برای آنها عزیز می باشد می بینیم،در این تصویر یکی از افراد حاضر سعی کرده یک بچه گربه را بدزدد و در این کار نیز موفق بوده است.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانی بگویی کدام فرد سعی در دزدیدن بچه گربه داشته است؟اگه بتونی در 7 ثانیه این فرد رو شناسایی کنی خیلی آدم تیزبین و دقیقی هستی.

شاید براتون جالب باشه: مسافری که در پرواز خود در لیوان قهوه اش خرد شیشه پیدا کرد

تصویر آزمون هوش تصویری شناخت دزد بچه گربه

آزمون هوش تصویری شناخت دزد بچه گربه 1

.

.

.

معماها و سوالات تصویری همیشه جذاب و جالب هستند و شما می توانید اوقات فراغت خود را با آنها سپری کنید. از یک سو سرگرم می شوید و از سوی دیگر مغزتان را به یک ورزش اساسی دعوت می کنید. هدف بیشتر سوالات و معماهای تصویری در همین نکته نهفته است. مغز شما نیز برای بهبود عملکرد و حفظ سلامت خود به ورزش منظم نیاز دارد و بازی های فکری می توانند ورزش مناسبی برای مغز باشند. پس اگر به دنبال تمرین های ورزشی برای مغز خود هستید سوالات هوش تصویری بهترین گزینه می باشد.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری شناخت دزد بچه گربه

شاید در نگاه اول پسرک کوچک که گربه را در زیر پیراهن خود  کرده به عنوان دزد گربه معرفی کنند،ولی با توجه به انس گربه با وی این فرضیه باطل است،دختری که کلاه بر سر گذاشته نیز گربه خود را داخل پاکت قرار داده تا گرمش شود.دزد گربه زن وسطی می باشد،به جای زخم های پنجه گربه بر روی پاها و دستان وی دقت کنید.وی احتمالا قصد گرفتن یکی از گربه ها را داشته که موفق نیز شده و گربه ای را در زیر بلوز خود پنهان کرده است.

از دست ندهید: هوش تصویری ترافیک؛ کدوم ماشین باید حرکت کنه تا قفل ترافیک باز بشه؟

آزمون هوش تصویری شناخت دزد بچه گربه 2

آیا آزمون هوش تصویری شناخت دزد بچه گربه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

چیستان: آن چیست که جان دارد و نفس نمی کشد؟

اگر باهوش هستی ببین: اگه مخ داری مسیر درست رسیدن به پشت بام رو پیدا کن! یادت باشه راحت نیست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا