;
فرهنگ و هنرهنرمندان

برنامه جدید جناب خان از شبکه نسیم+ ساعت پخش و تکرار

برنامه جدید جناب خان قرار بود زودتر پخش خود را آغاز کند، اما به‌دلیل حمله تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان و همدردی با این مردم داغدار پخش برنامه به تعویق افتاد. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

 برنامه جدید جناب خان از شبکه نسیم

پیگیری‌ها از شبکه نسیم نشان می‌دهد برنامه «جناب‌خان» که خصوصاً از شب یلدا به‌طور جدّی نام آن مطرح شد از سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن خواهد رفت.

پیش از این به نام «جام آرزوها» اشاره شده بود که ویژه جام ملت‌های آسیا در دستور کار شبکه نسیم قرار دارد. جناب‌خان به‌صورت تلفنی ویژه شب یلدا روی آنتن آمد و جزئیاتی از این برنامه تلویزیونی اعلام کرد که با تعدادی از فوتبالیست‌های تیم ملی فوتبال ایران برنامه‌ای ساخته شده است و روی آنتن خواهد رفت.

خیلی جالبه ببینید: چهره جدید مرجان محتشم خانوم کوچیک پس از باران در ۵۳ سالگی

برنامه جدید جناب خان

این هم جالبه: تغییر باورنکردنی شکوفه هاشمیان بازیگر سریال دلنوازان+ عکس و بیوگرافی

قرار است این برنامه محمد بحرانی یا همان «جناب‌خان» معروف، به‌همراه فوتبالیست‌های تیم ملی ایران به پخش برسد. در «جام آرزوها» قرار است برخی آرزو‌های مردم برآورده شود، همچنین در این برنامه جناب‌خان به‌عنوان میهمان ویژه حضور خواهد داشت.

البته قرار بود این برنامه زودتر پخش خود را آغاز کند، اما به‌دلیل حمله تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان و همدردی با این مردم داغدار پخش برنامه به تعویق افتاد. امیرعباس اشرف مدیر تأمین برنامه شبکه نسیم خبر شروع این برنامه تلویزیونی از سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه را تأیید کرد.

برایتان جالب خواهد بود

خاطره منشوری پدر رامین رضائیان از ارتباط او با دختران در برنامه فوتبال 360!

اکرم محمدی بازیگر سریال‌ پدر سالار در 65 سالگی+ دختر جذابش که تا حالا ندیدی!

عکس جدید از اضافه وزن شدید احسان علیخانی پربازدید شد!

تیپ بازیگران سریال مستوران و شیک شدن رابعه اسکویی+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا