;
سرگرمی

تست شخصیت هری پاتر: متولدین ماه های مختلف شبیه کدوم شخصیتن؟!

تست شخصیت هری پاتر: زمان ورود مجموعه کتاب ها و فیلم های نمادین «هری پاتر» ، جهان شیفته دنیای جادوگران بوده است. به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای مدرن روی زمین که توسط جی‌کی رولینگ ساخته شده است، روایت با سه‌گانه‌ای جدید، نمایشنامه‌ها، بازی‌ها و موارد دیگر بیشتر گسترش یافته است.

شاید جالب باشد: کدوم والدین تو دیوانگی کره مریخم رد کرده؟! نوابغ بگویند!

.

.

.

شاید خوشتان بیاید: معمای گورخرها: اگر هر 5 تفاوت دو گورخر را پیدا کنی جزو دو درصد نخبه جامعه ای!

تست شخصیت هری پاتر: متولدین ماه های مختلف شبیه کدوم شخصیتن؟!

مراقب باشید، این تست شخصیت هری پاتر فقط برای طرفداران سرسخت سریال است! در سالن های هاگوارتز و سرزمین فراتر از آن، هر شخصیت نقش مهمی در دنیای هری پاتر ایفا می کند. با این بخش از سرگرمی، دریابید که کدام شخصیت کاملاً با علامت زودیاک شما هماهنگ است!

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش تصویری بارداری: اگر واقعا تیزی بگو کدوم خانوم باردار نیست؟

وب سایت گفتنی در این بخش از سرگرمی تست شخصیت هری پاتر را با شما در میان می گذارد. ماه تولد شما نشان می دهد که اخلاق و روحیات تان، به کدام شخصیت داستانی مجموعه هری پاتر بیش تر نزدیک است!

این مهم برایتان جالب است: آزمون شناسایی ازدواج موفق: آقا خون آشام با کی ازدواج کنه دختر خانومه عاقبت به خیر می شه؟!

.

.

.

شاید جالب باشد: معمای هوش قاتل معلم: اگر واسه خودت یه پا کارآگاهی بگو کدوم دانش آموز معلم رو کشته؟

فروردین: دراکو مالفوی 

تست شخصیت هری پاتر عکس 1: دراکو مالفوی 

شاید جالب باشد: هوش تصویری ماهی:  اگر بتوانید ماهی را در 7 ثانیه در اتاق خواب پسر ببینید، یک نابغه اثبات شده هستید!

طبق تست شخصیت هری پاتر، چیزی که دراکو مالفوی را به یک نیروی قابل محاسبه تبدیل می کند طبیعت رقابتی و جسور اوست. از زمانی که در  هری پاتر و سنگ فیلسوف به‌عنوان شخصیت اصلی معرفی شد ، می‌دانیم که هری باید بازی A خود را به هاگوارتز بیاورد زیرا دراکو نمادی از روح برج حمل است: جاه‌طلب و تسلیم‌ناپذیر. علیرغم اینکه در محیطی اشرافی و تاریک جادوگر بزرگ شده است، اما همچنان پرشور و آتشین است.

چالشی و سخت: آزمون هوش خون آشام درستکار کدومه؟ کدومشون خون آدما رو تو شیشه نکرده؟!

اردیبهشت :هری پاتر

تست شخصیت هری پاتر عکس 2: هری پاتر

تست شخصیت هری پاتر: قهرمانی با روحی آتشین و ماجراجو! او قرار است دوره جدیدی را در هاگوارتز آغاز کند و انتقام اشتباهی را که به خانواده اش وارد شده است، بگیرد.

جالبه: تست بینایی چهره عروسک قایم شده را بیابید! اگر در 6 ثانیه موفق شدی از مامور FBI هم دقیق تری!

با وجود اینکه هری هر مانعی پیش روی خود دارد، او مانند یک قهرمان واقعی به این موقعیت برمی‌خیزد و امید به فردایی بهتر را به ارمغان می‌آورد. اردیبهشتی ها نیز مانند هری، خوش قلب و رهبران طبیعی هستند و اراده و انگیزه لازم برای ایستادگی در برابر هر چیزی را دارند که سر راهشان قرار می گیرد.

اگر باهوشی ببین: بازی فکری تعداد مربع ها چندتاست؟ 70 درصد مردم سرگیجه می گیرند و اشتباه می کنند!

خرداد: رون ویزلی 

تست شخصیت هری پاتر عکس 3: رون ویزلی

تست شخصیت هری پاتر: بازی روپرت گرینت در نقش ران ویزلی به دلیل قدرت و آسیب پذیری که برای نقش به ارمغان آورد بسیار عالی بود. ران نیز مانند Geminis بهترین دوست برای شروع ماجراجویی است، زیرا او شیطون، بامزه و شجاع است.

اینم ببین: آزمون شناسایی زن مظنون: کدامیک پرستار نیست و بچه را ربوده است؟!

ران ویزلی همچنین هنگامی که در مورد چیزی با این سه نفر صحبت می کند، هرگز از بیان نظرات خود دریغ نمی کند. تست شخصیت هری پاتر می گوید جوزاها نیز مانند رون به ارتباطات و بیان دیدگاه خود بسیار متکی هستند.

معما برای زبل ها: تست هوش ریاضی 3 ها رو با هم جمع بزن اگه واقعا ریاضیت خوبه!

تیر: دابی

تست شخصیت هری پاتر عکس 4: دابی

تست شخصیت هری پاتر: دابی خجالتی و مهربان از زندگی با مالفوی ها جان سالم به در برد زیرا روحیه اش قوی تر از نفسش است. دلیلی وجود دارد که همه ما هنگام مرگ او با چاقوی بلاتریکس گریه کردیم – زیرا او قلب تپنده داستان بود.

این معما هم عالیه: آزمون هوش فروشنده خطرناک را شناسایی کن! از کدامشان نباید خرید کرد؟!

دابی همه ما را با عملکردش به عنوان یک نگهبان محافظ برای هری مجذوب خود کرد و می دانست که هری به خاطر متوقف کردن ولدمورت عدالت را برای دابی و دنیای جادوگران به ارمغان خواهد آورد.

اگه گفتی جوابش چی میشه: معمای به وقت صبح: یک اشتباه غیر منطقی در تصویر است آیا می توانید حدس بزنید؟!

مرداد: هاگرید

تست شخصیت هری پاتر عکس 5: هاگرید

آزمون شناسایی پولدار فیک: تیزترین کارآگاه ها هم نمی تونن بفهمنن کدوم یکی متظاهره؟!

تست شخصیت هری پاتر: هاگرید شخصیت عالی برای مرداد است. بنابر تست شخصیت هری پاتر متعهد، پرورش دهنده و متعهد. آیا جای تعجب است که هاگرید تمام ویژگی های مرداد را در خود دارد؟ هری بدون سرسختی مانند شیر هاگرید، نمی‌توانست رشد کند.

هاگرید همچنین به همان اندازه که سرسخت و وفادار است – حتی به هاگوارتز بسیار پایبند بوده و برای آنها کار می کند، علیرغم اینکه حتی پس از اخراج در سال سوم تحصیلی خود را به پایان نرسانده است.

مطلب عالی و مفید: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

شهریور: پروفسور مک گونگال

تست شخصیت هری پاتر عکس 6: پروفسور مک گونگال

تست شخصیت هری پاتر: با عطوفت و با استقامت! اگر باید در برج نجوم تا سرحد مرگ بجنگیم، پروفسور مک گونگال را در کنار خود می خواهیم. وفادار، مادرانه و شهودی، او تا زمانی که همه افراد قبیله اش از شر ولدمورت و مرگ خواران او در امان بمانند، ایستادگی خواهد کرد.

آیا می دانستید: پارافین تراپی را انجام دهید و همزمان از دردهای مفصلی و خشکی پوست نجات پیدا کنید

پروفسور مک گونگال در موارد متعدد نشان داده است که به شدت از هری و بقیه دانش آموزان هاگوارتز محافظت می کند. او برای محافظت از کسانی که زیر بال خودش هستند، از هیچ چیز مضائقه نمی کند.

جالبه: آزمون بینایی ایکس را پیدا کنید، افرادی که بینایی شان تیز نیست نمی توانند موفق شوند!

مهر: هرمیون

تست شخصیت هری پاتر عکس 7: هرمیون

معمای جدید: آزمون هوش وحشت: اگر باذکاوتی از بین این دو خانوم خطرناک کدام را انتخاب می کنی تا زنده بمانی؟!

تست شخصیت هری پاتر: هیچ کس بهتر از هرمیون، ماهیت مدبر و درخشان را در فرانچایز هری پاتر مجسم نمی کند. اگر برای نابود کردن هورکراکس‌های ولدمورت سفری را آغاز می‌کنید، به دانش‌آموز و ذهن دایره‌المعارفی مثل اما واتسون در کنارتان نیاز دارید.

خوشمزه و عالی: میان وعده های فوری و خوشمزه را با آون توستر یاد بگیرید!

اگر او نبود، هری و رون از روز اول در هاگوارتز جان سالم به در نمی بردند. با دو پسر در کنارش، هرمیون نسبتاً عملی‌ترین فرد از سه نفر است که به جای شانس یا مهارت، از منطق استفاده می‌کند.

علامت میزان در این ماه به خوبی نشان دهنده قوه منطق شدیدا فعال است که در کنار جذابیت ظاهری ترکیبی منحصر به فرد مانند هرمیون می سازد.

عالیه: ترفندهای زیبایی قدیمی نیاکان ما که معجزه می کنند: از روغن زیتون تا جوش شیرین

آبان: ولدمورت  

تست شخصیت هری پاتر عکس 8: ولدمورت 

از دست نده: بازی فکری کلاف سردرگم: اگر هوش فضاییت خوبه گربه چطور می تونه موشو به تله بندازه؟!

تست شخصیت هری پاتر: مشخص. عرفانی. بي وقفه. ولدمورت طبیعت سرسخت عقرب را با سازش نکردن مجسم می کند. وقتی عقرب تصمیم گرفت، هرگز نمی‌توان جلوی عزم آنها را گرفت. نه حتی در مرگ ولدمورت وقف ماموریت خود بود و برای رسیدن به آنچه می خواست دست از سر هیچ چیز نمی کشید.

او حتی تا حدی پیش می‌رفت که هر کس را که قدرتش را آزمایش می‌کرد، حتی کسانی که از او حمایت می‌کردند، قربانی می‌کرد.

همچنین جالب است: تست هوش جمع اعداد 1: این معمای عجیب را فقط بچه های باهوش حل می کنند و بزرگسالان شکست می خورند!

آذر: بلاتریکس لسترنج 

تست شخصیت هری پاتر عکس 9: بلاتریکس لسترنج 

جالب خواهد بود: اگر بتونی مرد میلیاردر رو خیلی سریع تشخیص بدی واقعا نکته سنج هستی!

تست شخصیت هری پاتر: بلاتریکس یک قوس واقعی است با شخصیت هیپی دیوانه و در عین حال عجیبش. کنجکاو و عجیب، او ممکن است از یک فیلم تیم برتون خارج شده باشد یا فقط یک شیطان قاتل غیرقابل پیش بینی است.

در هر صورت، مانند همه قوس‌ها، او با ضربان طبل خودش پیش می‌رود. بلاتریکس نشان داده است که خودانگیختگی و تندخویی او رام کردن سخت است.

پیشنهاد می شود: اگر بتونی مرد میلیاردر رو خیلی سریع تشخیص بدی واقعا نکته سنج هستی!

دی: دامبلدور 

تست شخصیت هری پاتر عکس 10: دامبلدور 

جالب است ببینید: آزمون هوش اشتباه: یک ایراد در تصویر وجود دارد آیا می توانید بگویید این خطا کجاست؟ افراد تیزبین بلافاصله متوجه می شوند!

تست شخصیت هری پاتر: هر قهرمانی نیاز به یک مربی عملی و منظم دارد. اگر طبیعت دانا و فداکار دامبلدور نبود، هری پاتر وجود نداشت. مانند همه رهبران خوب، برج جدی الهام بخش دیگران به عظمت است.

دامبلدور نیز مانند برج جدی، بازیکن بسیار سنگینی است و به عنوان یکی از معدود افرادی شناخته می شود که می تواند در مقابل ولدمورت در Order of the Phoenix بایستد.

خیلی جالبه: تست هوش تصویری مهندس: اگه فک می کنی زرنگی کدوم آقا مهندس با بقیه فرق داره؟!

بهمن: پروفسور اسنیپ

تست شخصیت هری پاتر عکس 11: پروفسور اسنیپ

تست شخصیت هری پاتر: باهوش، حیله گر و درخشان مانند یک دلو واقعی، عشق بی پایان پروفسور اسنیپ به لیلی باعث شد تا مخفیانه از هری در برابر شر محافظت کند. او راهی را انتخاب کرد که کمتر سفر کرده بود تا بتواند همه چیز را تغییر دهد، و این باعث محبت همه طرفداران هری پاتر شده است.

علی‌رغم اینکه به نظر می‌رسید برای ولدمورت کار می‌کرد، او یک جاسوس نسبتاً استراتژیک برای دامبلدور در طول سریال بود و فداکاری‌اش او را به یکی از شجاع‌ترین شخصیت‌های کل سریال تبدیل کرد.

از دست نده: آزمون شناخت زوج لاکچری: اگر خودتان را زبل و باکله می دانید کدام زوج ثروتمند هستند؟!

اسفند: لونا لاوگود

تست شخصیت هری پاتر عکس 12: لونا لاوگود

تست شخصیت هری پاتر: لونا لاوگود، خیال‌پردازی که دنیا را از منظری متفاوت می‌بیند، خوش‌بین بی‌پایان ارتش دامبلدور است. حامی او یک خرگوش است زیرا آنها مانند خود ماهی ها نمادی از مثبت بودن و ثروت هستند.

لونا لاوگود، که بعضی ها آن را دیوانه می دانند، در واقع یک شخصیت نادرست است و همیشه به خوبی های مردم (و موجودات) نگاه می کرد. او حتی برای دیدن یک Thestral شناخته شده بود، که موجودی است که تنها توسط افرادی که شاهد مرگ بوده اند، شناخته شده است. علیرغم سختی هایی که در زندگی جوانی داشت، همیشه مثبت بود و از هری حمایت می کرد.

شاید جالب باشد: تست بینایی تفاوت موش ها: آیا چشمان عقابی دارید؟ 3 تفاوت موجود در تصاویر را زیر 6 ثانیه پیدا کنید!

تست شخصیت شناسی چیست؟

تست شخصیت شناسی ابزاری است که برای ارزیابی شخصیت انسان استفاده می‌شود.

آزمون و ارزیابی شخصیت به تکنیک‌هایی اشاره دارد که برای اندازه‌گیری الگوهای مشخصه ویژگی‌هایی که افراد در موقعیت‌های مختلف از خود نشان می‌دهند طراحی شده است.

از تست‌هایشخصیت شناسی می‌توان برای کمک به مشخص کردن تشخیص بالینی، راهنمایی مداخلات درمانی و کمک به پیش‌بینی نحوه واکنش افراد در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

شخصیت چیزی است که ما هر روز آن را به‌طور غیر رسمی ارزیابی و توصیف می‌کنیم. وقتی ما در مورد خودمان و دیگران صحبت می‌کنیم، اغلب به ویژگی‌های مختلف شخصیت یک فرد اشاره می‌کنیم. زمانی که روانشناسان شخصیت را در سطحی منظم‌تر و علمی‌تر ارزیابی می‌کنند، تقریباً همین کار را انجام می‌دهند.

این مطالب هم مورد علاقه کاربران بوده است:

ترفند زیبایی خاص: فواید آسپرین برای پوست و مو: شوره سر، لک های صورت و تیرگی زیر بغل را از بین ببرید!

معمای جدید: تست هوش جانی خطرناک کیه؟ اگه نبوغ داری معما رو حل کن!

این تست رو هم ببین: آزمون شناسایی مقصر اصلی کیه؟ اگر زرنگی بگو!

این معما عالیه: تست هوش رقصنده مشکوک را شناسایی کنید! این ماجرای دارکو کی رقم زده؟!

تست بینایی پاندا کجاست؟ عقاب ها ظرف 5 ثانیه می بینن!

معمای شناسایی مسافر بیگانه: آیا به زبل بودنتان اعتماد دارید؟ پس حدس بزنید کدام مسافر از فضا آمده؟!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هفت =

دکمه بازگشت به بالا