;
سرگرمی

اگه خیلی دیدت قوی باشه می تونی تفاوت های دو تا اسب رو ببینی!

طراح و سازنده آزمون شناسایی تفاوتهای اسب زیبا با توجه به نظراتی که ذیل این تصویر در شبکه اجتماعی ردیت منتشر شد، معتقد است که تنها 21 درصد از اشتراک کنندگان توانستند در تلاش اول تمام 4 تفاوت موجود میان دو تصویر اسب را شناسایی کنند. آیا آماده هستید که یک رکورد جدید را در انجام چنین آزمون هایی ثبت کنید؟ پس با آزمون شناسایی تفاوتهای اسب زیبا و مجله گفتنی همراه باشید.

جالبه ببین: اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم مرد میتونه یک قاتل روانی باشه!؟

آزمون شناسایی تفاوتهای اسب زیبا

آنچه که شما در آزمون شناسایی تفاوتهای اسب زیبا با آن روبرو هستید: باید در کمتر از 8 ثانیه 4 تفاوت میان این دو تصویر اسب را پیدا کنید.

تمام حواس خود را فعال کنید و با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده نشان دهید که متخصص هستید. تمام جزئیات آزمون شناسایی تفاوتهای اسب زیبا را به دقت تجزیه و تحلیل کنید زیرا تنها در این صورت است که می توانید 4 تفاوت را پیدا کنید. همانطور که اشاره شد شما فقط 8 ثانیه فرصت دارید تا پیروز شوید! زمان شما از هم اکنون شروع شد.

حتمن ببینید: شخصیت شناسی شکل گوش؛ گوشات شکل کدومه؟

آزمون شناسایی تفاوتهای اسب زیبا1

.

.

خیلی جالبه: چیستان چندباره: بار اول و دوم رایگان است؛ بار سوم باید پول پرداخت کنی!

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی تفاوتهای اسب زیبا

در صورتی که توانستید 4 تفاوت را در آزمون شناسایی تفاوتهای اسب زیبا در عرض 8 ثانیه پیدا کنید به شما تبریک می گوئیم. فقط افراد شجاع تشویق می شوند تا این چالش تصویری را انجام دهند که در رتبه های بالای در آزمون های چالشی قرار دارد. لذا اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، طبیعی است. پس می توانید دوباره تلاش کنید تا تفاوت ها را پیدا کنید. می دانیم که آزمون به این راحتی نبود، اما مهم این است که شما تلاش کردید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی تفاوتهای اسب زیبا: تمام تفاوت ها در تصویر ذیل علامتگذاری شده اند. آیا شما توانستید در زمان مشخص شده، این تفاوت ها را پیدا کنید؟

آزمون شناسایی تفاوتهای اسب زیبا2

برایتان جالب خواهد بود

اگه شکلات رو بین میوه ها پیدا کردی برای چشمات اسفند دود کن!

نکته سنجی خودت را با شناخت زن پول دارتر اثبات کن

داستان ملا و پای زن همسایه: چیزی که عوض داره، گله نداره!

اگه آبنبات چوبی رو بین بستنی ها پیدا کنی تو معرکه ای!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا