;
تازه ها

مجرم فرانسوی با لقب «پادشاه فراری» پس از فرار از زندان با هلیکوپتر، 14 سال به مدت حبس خود اضافه کرد.

فرار از زندان با هلیکوپتر: یک خلافکار حرفه ای فرانسوی که با هلیکوپتر ربوده شده، موفق به فرار از زندان با هلیکوپتر به سبک فیلم های هالیوودی شده بود، توسط دادگاه پاریس به ۱۴ سال زندان محکوم شد.

ردوین فاید، یک جنایتکار فرانسوی که خود را “معتاد به آزادی” توصیف می کند و چندین بار به جرم سرقت مسلحانه محکوم شده است، در ژوئیه 2018 از زندان رئو در 50 کیلومتری جنوب شرقی پاریس فرار کرد. در صحنه ای شبیه به یک فیلم اکشن، سه مرد مسلح که خود را به عنوان کارآموز پرواز نشان می دهند، هلیکوپتر آموزشی خود را به دست گرفته و به خلبان دستور می دهند در حیاط زندان فرود بیاید.

آنها برای گیج کردن نگهبانان بمب های دودزا پرتاب کردند، در حالی که یک همدستشان که برادر بزرگتر فاید به نام رشید بود، از چرخ دیسکی برای بریدن درهای منتهی به محل سکونت جنایتکار استفاده کرد. فاید با هلیکوپتر به همراه همرزمانش فرار کرد که با تشویق دیگر زندانیان همراه شد. این عملیات فقط چند دقیقه طول کشید.

او موفق شد به مدت سه ماه از زندان خارج شود تا اینکه سرانجام پلیس در کریل، شهری در شمال پاریس، جایی که مجرم خودش را به عنوان یک زن مسلمان با برقع پوشیده بود، ردیابی کرد. این دومین فرار از زندان فاید بود. او در سال 2013 از مواد منفجره برای بیرون آمدن از زندان اسکودین در شمال فرانسه استفاده کرده بود،که کمتر از یگ ماه بعد دوباره دستگیر شد.

فرار از زندان با هلیکوپتر توسط مجرم فرانسوی

این فرانسوی الجزایری الاصل اولین سرقت از بانک خود را در سال 1990 انجام داد و در حمله به وانت های زرهی تخصص داشت. اولین محکومیت او در سال 1998 بود. او حتی کتابی درباره حرفه خود نوشت و در تلویزیون ملی فرانسه ظاهر شد. او ادعا می کند که برای ورود به یک زندگی جنایی از کارگردانان فیلم های جنایی مانند تونی مونتانا در Scarface الهام گرفته است.

زمانی که حکم وی توسط یک قاضی صادر شد، سالن دادگاه مملو از بیش از 100 نفر بود. دادستان ها او را به عنوان یک “غارتگر اجتماعی” و “فردی با استعداد” توصیف کردند و به هیئت منصفه هشدار دادند که تحت تأثیر حرف های او قرار نگیرند.

فائد در حال خنده و شوخی با 11 متهم دیگر دیده شد که یکی از آنها برادر 65 ساله اش راشد بود که با بوسه ای بر گونه وی استقبال کرد.
این مرد 51 ساله که به وضوح از توجهات لذت می برد، به حضار گفت که برای محاکمه کفش دویدن پوشیده است. “چون شما هرگز نمی دانید. چراغ خاموش می شود و وقتی دوباره روشن شد، پوف – من رفتم!

فرار از زندان با هلیکوپتر 1

او اعتراف کرد که به دلیل بی حوصلگی فرار کرده است. وی گفت: من 23 ساعت از 24 ساعت در تابوتی سیمانی هستم … چه کار کنم؟ پاشنه پاهایم را بی انتها لگد بزنی؟»

او در توصیف لحظه‌ای که وارد حیاط زندان شد، گفت: «خورشید را درست در چهره‌اش حس کرده، مثل اولین طعم آزادی».

«وصف ناپذیر بود. محوطه ای که ناگهان به روی آزادی، به فضای باز، به بی نهایت باز می شود.»

من یک اعتیاد دارم که مرا می کشد و نمی توانم آن را درمان کنم. من به آزادی معتاد هستم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + سه =

دکمه بازگشت به بالا