;
مد روزمد و زیبایی

یک زن باکلاس هرگز این ۱۳ کار را در زندگی شخصی اش انجام نمی دهد!

خصوصیات زنان باکلاس: وقار، توجه و اعتدال زنان با کلاس ویژگی هایی هستند که در هر محیطی قرار بگیرند همیشه با آن ها است. باکلاس بودن تنها به داشتن سلیقه، خرد، یا رفتارهای ظریف نیست. یک زن باکلاس فردی متفاوت است. برای خودش حد و حدود قائل است و در جای که برایش احترام گذاشته نمی شود هرگز ریسک رفتن نمی کند. در مطلب امروز دنیای مد ۱۳ کاری را که یک زن باکلاس هرگز دز زندگی شخصی اش انجام نمی دهد بررسی شده است.

کارهایی که زنان باکلاس هرگز در زندگی شخصی خود انجام نمی دهند

۱.زنان با کلاس می دانند که نمی توانند همه چیز را کنترل کنند

نگرانی در مورد همه چیز نه تنها لذت زندگی کردن را از بین می برد بلکه یافتن راه حل نیز سخت تر می شود، و این موضوعی است که خانم های باکلاس آن را درک می کنند و در زندگی روزمره خود دنبال می کنند. با این حال، ما هنوز انسان هستیم و نگرانی در مورد مسائل مختلف کاملا طبیعی است. اما باید بدانید که زندگی تحت کنترل شما نیست.

از دست ندهید: 15 جدیدترین ژاکت زنانه اگر می خواهید خوشتیپ شوید!

۲.آنها همه چیز را در شبکه های اجتماعی پست نمی کنند

خصوصیات زنان باکلاس، یک زن باکلاس از حریم خصوصی خود لذت می برد و نیازی به پست در مورد کل زندگی خود در رسانه های اجتماعی ندارد. او ساعت‌ها از زندگی‌اش را بیهوده تلف نمی‌ کند، زیرا دوست دارد بیشتر اوقات خود را با کسانی که دوست دارد بگذراند.

اگر هنوز دوست دارید در اینترنت بچرخید باشید، از همه ابزارهای مفیدی که در اختیار شما قرار دارد استفاده کنید. مثلا می توانید یک زبان جدید بیاموزید، در مورد موضوعات جالب گفتگو و تحقیق کنید و با افراد همفکر به روشی معنادار ارتباط برقرار کنید. می توانید زمان خود را در رسانه های اجتماعی از طریق برنامه ها یا به سادگی با خاموش کردن تلفن خود و اختصاص آن به اهداف دیگری که در زندگی خود دارید، محدود کنید.

کاربردی: بوت زنانه جدید که قبل از خرید باید ببینید+ عکس

۳.خانم های باکلاس لباس های درجه یک می پوشند

خصوصیات زنان باکلاس، می‌دانم که این موضوع سبب ایجاد بحث‌هایی می ‌شود، اما باید نظرم را در مورد این موضوع بیان کنم. Classy به معنای ظریف به معنای مطلوب است. این دو چیز با ظاهر بیش از حد مات یا پوشیدن لباس‌های کوتاه سازگار نیستند. مثلا یک لباس مناسب و شیک بپوشید نه یک لباس برهنه و جلف. حتی برخی افراد می گویند که اگر شیک پوشیدن را یاد بگیرید، مردان بهتری را جذب خواهید کرد.

خصوصیات زنان باکلاس3

۴.آنها همه اسرار زندگی خود را به اشتراک نمی گذارند

خصوصیات زنان باکلاس، اگر می‌خواهید با کلاس‌تر باشید، از اشتراک‌گذاری بیش از حد مسائل زندگی خودداری کنید، به خصوص اگر کسی را به خوبی نمی ‌شناسید. باکلاس بودن به معنای کمی مرموز بودن با دیگران است و به یاد داشته باشید، خوب است که به حریم خصوصی خود اهمیت دهید.

۵.خانم های شیک پوش می دانند که کامل بودن یک افسانه است

خانم های شیک پوش همیشه خوش لباس به نظر نمی رسند! گاهی اوقات، تلاش برای کامل بودن در واقع می تواند ما را بدتر جلوه دهد. یک زن با کلاس می فهمد که کمال دست نیافتنی است و ما همه انسان هستیم. او خودش را همان طور که هست دوست دارد و عیوب و اشتباهاتش را می پذیرد. همه ما خصوصیتی داریم که به آن افتخار نمی ‌کنیم، اما تنها چیزی که مهم است ادامه دادن به کار خوب است.

۶.آنها مردان را تعقیب نمی کنند

خصوصیات زنان باکلاس، چیزهای کمی وجود دارد که سطح «کلاسی بودن» شما را پایین می ‌آورد. یکی از آن چیزها تعقیب مردان است. هرگز، هرگز آن را انجام ندهید! ارزشش را ندارد. شما لایق کسی هستید که دنیا را به شما پیشنهاد دهد. این بدان معنا نیست که شما باید طوری رفتار کنید که انگار هر مردی مدیون توجه شماست. شما می توانید به او اشاره ای کنید، اما با ظرافت، بدون التماس توجه او. به عنوان مثال، ۱ ثانیه بیشتر از حد معمول به او نگاه کنید یا جذاب ترین لبخند خود را به او هدیه ندهید. و این همان کاری است که یک زن با کلاس اگر کسی را دوست داشته باشد انجام می دهد!

خصوصیات زنان باکلاس1

۷.هرگز خود را با دیگران مقایسه نمی کند

خصوصیات زنان باکلاس، می‌خواهم همه چیز را روشن کنم، مقایسه کردن با تحسین کردن یک نفر یکسان نیست. همه ما افرادی را داریم که به آنها نگاه می کنیم! زنان با کلاس ممکن است زنان دیگری مانند میشل اوباما یا مدونا یا دانشمندان مشهور را تحسین کنند. با این حال، اتلاف وقت برای مقایسه شغل و بدن خود با آنها، سودمندترین استفاده از زمان نیست. زندگی یک مسابقه نیست. تحسین همچنین از حسادت و احساسات منفی در اطراف زنان دیگر جلوگیری می کند.

۸.زنان با کلاس هرگز از یادگیری دست نمی کشند

رشد چیزی است که زنان باکلاس هرگز از آن خسته نمی شوند. آنها به یادگیری و تلاش کردن چیزهای جدید ادامه می دهند، نه برای تبدیل شدن به بهترین، بلکه برای لذت بردن از زندگی و ملاقات با افراد جدید و همفکر. آنها از احساس رکود متنفرند، بنابراین همیشه درحال یادگیری هستند. حتی اگر دوران سختی را پشت سر بگذارند، بر لذت بردن از کاری که انجام می دهند متمرکز می مانند.

خصوصیات زنان باکلاس، به همین دلیل، همه روابط آنها، چه افلاطونی یا غیر افلاطونی، سالم است و ذهن و روح خود را پرورش می دهند. باکلاس بودن تنها لباسی نیست که می پوشیم، آرایشی نیست که انتخاب می کنیم یا عطر اصلی که مردم از ما تعریف می کنند نیست. باکلاس بودن بیشتر به نگاه ما به زندگی مربوط می شود تا به لباس مان.

۹.آن‌ها می ‌خواهند چیزی بیش از یک عروسک بودن دیده شوند

خصوصیات زنان باکلاس، اگر در چند سال گذشته در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید، می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنم. برخی از زنان با نشان دادن بدن برهنه خود در اینستاگرام یا فیس بوک مشکلی ندارند. اما بیشتر اوقات، نشان دادن بدن برهنه و نیمه برهنه قبل از هر چیز دیگری مخالف باکلاس بودن در نظر گرفته می شود. من سعی نمی کنم بگویم که شما نباید این کار را انجام دهید.

ما همه آزادیم اما اگر می ‌خواهید باکلاس‌تر باشید، به جای بدن جذاب و شگفت‌انگیز، جنبه‌های دیگر شخصیت خود را نشان دهید. تلاش برای جلب توجه مردم از طریق شبکه های مجازی فایده ای ندارد. اگر می خواهید دنبال کننده بسازید، استراتژی های بهتری وجود دارد. زنان شیک پوش می دانند که رسانه های اجتماعی بسط شخصیت و ارزش های آنهاست.

۱۰.زنان باکلاس، چسبنده نیستند

خصوصیات زنان باکلاس، یکی از متضادهای کلاسی، چسبندگی است. زنان باکلاس به تنهایی زندگی ثروتمندی دارند، تعقیب نمی کنند و مطمئناً به مردانی که دوست دارند نمی‌ چسبند. آنها عاشق استقلال خود هستند، بنابراین گذراندن یک روز کامل برای ارسال پیامک به یک پسر، برنامه ی خوبی به نظر نمی رسد. یک خانم باکلاس خودش را بیشتر از بقیه دوست دارد. این به او اجازه می دهد تا ارتباطات سالمی ایجاد کند و به ارزش های خود وفادار بماند.

۱۱.همیشه امیدوار هستند

خصوصیات زنان باکلاس، خانم های باکلاس می دانند که مهمترین رابطه ای که در طول زندگی خواهند داشت با خودشان است! سر خود را بالا نگه دارید و حتی بالاتر هدف بگیرید. روی اهداف خود متمرکز بمانید، اما اجازه ندهید ناامیدی پیروز شود. ۱۲.خانم های باکلاس مانیکوری خنثی را ترجیح می دهندناخن های بیش از حد بلند و صورتی نئون چیزی باکلاس نیستند. من نمی گویم آنها بد هستند،

اشتباه نکنید. اما اگر هدف شما باکلاس بودن است، باید در مورد طراحی ناخن های دیوانه کننده تجدید نظر کنید. ظاهر طبیعی تر چیزی است که خانم های باکلاس به دنبال آن هستند. رنگ های روشن و طول های پررنگ زیبایی طبیعی آنها را از بین می برد. ناخن‌ها می‌ توانند زیبا و هنرمندانه به نظر برسند، اما به این معنی نیست که در عین حال باکلاس به نظر می ‌رسند.

۱۳.زندگی را بدیهی نمی ‌دانند

خصوصیات زنان باکلاس، شما فقط یک بار زندگی می کنید و وقت برای هدر دادن ندارید. هر روز با سپاسگزاری از خواب بیدار شوید و روی موضوعات مثبت تمرکز کنید. ذهن را می توان برای دیدن فرصت ها در سختی ها تربیت کرد و اگر واقعاً از ته دل زندگی کنید، زنی فوق العاده ای خواهید بود.با قدردانی از همه چیزهایی که دارید، از زندگی خود لذت بیشتری خواهید برد. هرچند باکلاس بودن کلید موفقیت در زندگی نیست، اما قطعاً انعکاس مثبتی از شما در جامعه و وضعیت اجتماعی شما خواهد داشت. تا از دیگران احترام بیشتری کسب کنید.

شاید برایتان جالب باشد

۵ روش خانگی موثر برای داشن لب های نرم، جذاب و صورتی

6 مهمترین روش‌های نگهداری از موهای رنگ شده که اکثراً از آنها غافلند!

ترفندهای بهترین استایلیست های جهان برای بلندتر نشان دادن پاها!

بزرگ کردن لب: ۸ روش خانگی آسان برای داشتن لب های بزرگ

رازهای زیبایی زنان چینی و چاق نشدن آن ها فاش شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 17 =

دکمه بازگشت به بالا