;
فرهنگ و هنرهنرمندان

خبر نامزدی بازیگر هالیوود در 19 سالگی واکنش برانگیز شد!

میلی بابی براون: چرا یک دختربچه باید به فکر ازدواج باشه: انتقادها به خبر نامزدی میلی در ۱۹ سالگی! با بخش فرهنگ و هنر گفتنی همراه باشید.
به گزارش دیلی‌میل، میلی بابی براون هنرپیشه ۱۹ ساله بریتانیایی ساعاتی قبل با انتشار پستی در اینستاگرام خود تایید کرد که او و دوست‌پسرش رسما نامزد کردند، او در کپشن نوشت:
“من سه تابستان عاشقت بودم، الان دیگه همشو میخوام عزیزم”

همچنین جالب است: میکِله مورونه بازیگر جذاب فیلم 365 روز با موآرا سوریو ازدواج کرد!

میلی بابی براون با خبر نامزدی اش طرفداران را شوکه کرد:

تنها دقایقی پس از انتشار خبر نامزدی میلی بابی براون بسیاری از طرفدران او شوکه و با نوشتن کامنت هایی از او به دلیل نامزدی در سن پایین انتقاد کردند، برخی از طرفداران میلی که او را الگوی خود می دانند، این اقدام میلی بابی براون را اشتباه و تصمیمی احساسی خطاب کردند، بسیاری دیگر نیز بر این باورند که لوب فرونتال او هنوز به رشد نهایی خود نرسیده و طبق قانون او هنوز مجاز به خوردن مشروبات الکلی نیست اما با این حال او تصمیم به ازدواج گرفته است!

شاید جالب باشد: مریم اوزرلی وقتی خرم سلطان بود چهره خوبی داشت یا الان؟

«میلی بابی براون» بازیگر جوان، موفق، جذاب و پرکار سینما و تلویزیون هالیوود است. این بازیگر ۱۹ ساله اهل بریتانیا می باشد که تا به حال تجربه تهیه کنندگی چندین اثر را نیز عهده دار بوده است. عمده شهرت او به نقش آفرینی در فیلم هایی مثل گودزیلا و کینگ کنگ بازمی‌گردد.

همچنین بازی میلی بابی براون در نقش Eleven (یک دختر با قدرت های ماورا الطبیعه) در سریال علمی تخیلی Stranger Things وی را به اوج رساند. این بازیگر جوان تنها دقایقی پس از انتشار خبر نامزدی اش با «جیک بونگیووی»، بازیگر و منتقد بازی‌های رایانه‌ای ۲۰ ساله با انتقاد شدید طرفدارانش روبرو شد!

همچنین بخوانید: سارا پولسون: پدرو پاسکال یک مهاجر فقیر بود و من پول غذای او را می دادم!

عکس میلی بابی براون همراه نامزد و پدرشوهرش

میلی بابی براون و جیک بونگیووی، بازیگر و منتقد بازی‌های رایانه‌ای ۲۰ ساله در ژوئن ۲۰۲۱ باهم آشنا شدند، جیک پسر خواننده و موزیسین مطرح آمریکایی «جان بون جووی» است. آنها اولین حضور فرش قرمز خود را در فوریه ۲۰۲۲ انجام دادند.

اینم جالبه: آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

میلی بابی براون2

دوران کودکی میلی بابی براون

میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) در ماربلا مالاگا واقع در اسپانیا در ۱۹ فوریه ۲۰۰۴ میلادی (۳۰ بهمن ۱۳۸۲ شمسی) به دنیا آمد. در دوران کودکی وی با مشکل کم شنوایی جزئی در گوش چپ موتجه شد و به تدریج تمام شنوایی همان گوشش را در طی چندین سال از دست داد.

شاید جالب باشد: جورجینا رودریگز خوشحالم که کریستیانو رونالدو مرا انتخاب کرد!

او در چهار سالگی به همراه خانواده اش به انگلستان مهاجرت کرد و در بورنموث ساکن شد. زمانی که او هشت ساله بود، خانواده اش به اورلاندو، فلوریدا نقل مکان کردند. یکی از مکشفان استعداد در کالیفرنیا به پدر و مادر براون گفت که او استعداد ها و غرایز طبیعی بسیاری دارد که قابل آموزش دادن نیستند.

میلی بابی براون موفقیت خود را مدیون خانواده اش است. زیرا خانواده اش برای محقق شدن رویاهای دخترشان در بازیگری تلاش های بسیاری کردند. میلی بابی براون به همراه خانواده به لس آنجلس مهاجرت کرد. همین موضوع باعث شد که در کمتر از ۳ ماه بعد از مهاجرتشان، براون موفق به دریافت نقش آلیس در Once Upon a Time in Wonderland شبکه ی اِی بی سی (ABC) شود.

دیری نگذشت که وی مجددا در نقش مدیسون او دانل در America’s Intruders شبکه ی بی بی سی (BBC) ایفای نقش کرد. براون در همان سال ها در برنامه هایی مانند NCIS، Modern Family و Grey’s Anatomy ایفای نقش کرد. اما متاسفانه تا آن زمان هنوز نتوانسته بود یک نقش بزرگ و مهمی برای خود بدست بیاورد.

بخوانید: کامیلا کابیو و شان مندز ثابت کردند عشق اول هیچ وقت فراموش نمی شه!

میلی بابی براون از سال ۲۰۱۸ تا کنون

میلی بابی براون برای صداپیشگی در تجربه واقعیت مجازی Spheres: Songs of Spacetime توسط دارن آرونوفسکی انتخاب شد. در سال ۲۰۱۸ میلادی (۱۳۹۷ شمسی) ، مجله نیویورک تایم او را به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان انتخاب کرد.

براون جوانترین فردی شد که در این لیست قرار گرفته است. علاوه بر این، او توسط مجله تایم به عنوان یکی از تأثیرگذارترین نوجوانان سال ۲۰۱۷ میلادی (۱۳۹۶ شمسی) و ۲۰۱۸ میلادی (۱۳۹۷ شمسی) معرفی شد. در آن سال، او جوانترین فردی شد که تا کنون به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف منصوب شده است.

EA Games اعلام کرد که براون با برنامه نویسان The Sims ۴ برای حضور در Sims ۴ Positivity Challenge همکاری کرد. در سال ۲۰۱۸ میلادی (۱۳۹۷ شمسی)، هالیوود ریپورتر، براون را در میان سی ستاره برتر هالیوود زیر هجده سال قرار داد

شاید برایتان جالب باشد:

بلا حدید: عفونت دندانم باعث تشدید بیماری ام شده! دردسر بزرگ بخاطر یک دندان!

جدایی تیلور سوئیفت و جو آلوین: تیلور باعث جدایی بوده است!

عصبانیت پریتی زینتا از دست گدای نیازمند: دخترم را آزار ندهید!

6 سلبریتی مشهور که از خالکوبی خود پشیمان هستند!!!

خیانت نامزد جدید پیکه: کوه به کوه نمی رسه ولی آدم به آدم می رسه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا