;
فرهنگ و هنرهنرمندان

سیما گرجستانی بازیگر مریم سریال پشت کنکوری ها + عکس و بیوگرافی

سیما گرجستانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار سیما گرجستانی می‌توان به بازیگری در سریال پشت کنکوری‌ها، فیلم آدمک ها اشاره کرد. با معرفی هنرمندان از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: علیرضا جلیلی بازیگر نقش سیاوش در هفت سر اژدها + عکس و بیوگرافی

بیوگرافی سیما گرجستانی

سیما گرجستانی متولد 1361 می باشد،

سیما گرجستانی 2

سیروس گرجستانی پدر سیما گرجستانی

اینکه سیروس گرجستانی پدر سیما باشد اطلاع دقیقی در دست نیست و کسی این مورد را تایید نکرده است!

ولی جالب است بدانید که در میان بازیگران سیروس گرجستانی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با سیما گرجستانی داشته است و همین موضوع بسیاری از طرفداران را بر این موضوع رساند که او دختر سیروس گرجستانی است ولی هیچوقت تایید رسمی نشد.

این هم جالبه: فرهاد اصلانی و همسر زیبای خوش استایلش+عکس خانوادگی

سیروس گرجستانی

دوران بازیگری سیما گرجستانی

سیما گرجستانی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1380 در فیلم آدمک ها به کارگردانی علی قوی‌تن بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال پشت کنکوری‌ها، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سیما گرجستانی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون شهاب حسینی، شقایق فراهانی، سیروس گرجستانی و امین حیایی را تجربه کرد.

سیما گرجستانی در سال 1381 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم سیما گرجستانی در این سال، بازیگری در سریال پشت کنکوری‌ها به کارگردانی پریسا بخت‌آور محسوب می‌شود.

این هم جالبه: مهرداد نظری حسنی برنامه کودک بعد 32 سال با همسر و پسرش+ عکس

سیما گرجستانی 1

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سیما گرجستانی بازی در سریال پشت کنکوری‌ها بوده است. سیما گرجستانی سال 1381 سریال پشت کنکوری‌ها نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با پریسا بخت‌آور همکاری داشته است. سیما گرجستانی توانست با بازی در سریال پشت کنکوری‌ها تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علی صادقی، سعید آقاخانی، رضا داوودنژاد و رامین ناصرنصیر بر تجارب او افزود.

 

این مطالب هم جالبن:

فرهاد اصلانی و همسر زیبای خوش استایلش+عکس خانوادگی

پاشا جمالی بازیگر نقش مهیار در نون خ بیرون سریال یه آدم دیگه هس!+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 11 =

دکمه بازگشت به بالا