;
سرگرمی

اگر بتونی به این معمای سخت و دشوار جواب بدی نشون میده که خیلی تیز و باهوشی.

معمای سخت و دشوار: هر روز بسیاری از مردم از سراسر جهان می آیند و از من دیدن می کنند، با این حال معمولا فقط چند دقیقه می مانند. بسیاری از افراد به نظر من بسیار کثیف هستند، اما تعداد کمی از مردم می خواهند بدون من زندگی کنند. و هر زمان که مردم مرا ببینند، به من بخش هایی از خودشان را نشان می دهند که به ندرت به دیگران نشان می دهند. من چه کسی هستم؟

طرح کردن معما برای کودکان لحظات خوشی را برای شما و آنها فراهم می‌کند. معماها باعث خلاقیت در کودکان می‌شوند؛ بچه‌ها از ذهن خود کمک می‌گیرند و دقایقی را به فکر کردن اختصاص می‌دهند. پس از حل کردن معما نیز احساس موفقیت و پیروزی می‌کنند و حتی دیده شده که این معماها را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند.

.

.

شاید بپسندید: چیستان جالب 54: اگر من را داشته باشید، میخواهید من را به اشتراک بگذارید اگر شما من را به اشتراک بگذارید، من را دیگر نخواهید داشت، من چی هستم؟

.

تصویر معمای سخت و دشوار

معمای سخت و دشوار 1

چیستان‌ها و معماها سوالاتی هستند که با داشتن نکاتی انحرافی ذهن شخص را از جواب درست دور می‌نمایند. اگر شما هم اهل خواندن چیستان‌های جالب هستید همراه ما باشید.

این هم جالبه: تست شخصیت میزان صبر ما را انجام دهید و آستانه تحمل خود را بفهمید.

.

.

آیا پاسخی برای این معمای  سخت و دشوار یافتید؟ به نظر شما چه جسم یا شی می‌تواند همچین ویژگی‌هایی داشته باشد؟

.

.

پاسخ معمای سخت و دشوار

پاسخ توالت می باشد.

آیا معمای سخت و دشوار را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا