;
سرگرمی

3 تفاوت بین تصاویر وجود داره؛ آیا قدرت دیدت خوبه؟

فقط تیزبین ترین چشم ها می توانند در 10 ثانیه این تفاوت ها را تشخیص دهند! 3 تفاوت بین پسر در تصاویر باجه تلفن وجود دارد. آیا می توانید تمام تفاوت ها را در 10 ثانیه تشخیص دهید؟ اکنون تلاش کن!

تست های سرگرمی مجله گفتنی یکی از بهترین ابزارها برای آزمایش مهارت های مشاهده ای است. جالب ترین بخش این فعالیت این است که تصاویر ارائه شده در مقابل خوانندگان تقریباً یکسان به نظر می رسند و کار شناسایی تفاوت ها را دشوار می کند.

تفاوت بین این دو تصویر می تواند هر چیزی باشد، از موقعیت یک جسم گرفته تا رنگ جسم. برای بهبود تمرکز و دامنه توجه، چالش‌های تفاوت را به طور منظم تمرین کنید.

معمای شناسایی تفاوت تلفن چی

در تصویری که در پایین به اشتراک گذاشته شده است، می توانید تصاویر پسری را ببینید که در حال صحبت با تلفن در حالی که در باجه تلفن ایستاده است. این دو تصویر در نگاه اول تقریباً یکسان به نظر می رسند. با این حال، اگر با دقت نگاه کنید، می بینید که تفاوت هایی بین این دو تصویر وجود دارد.

چالش برای خوانندگان این است که سه تفاوت بین دو عکس را در 10 ثانیه تشخیص دهید!

معمای شناسایی تفاوت تلفن چی

برای دیدن پاسخ معمای شناسایی تفاوت تلفن چی به انتهای صفحه بروید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

فقط ذهن های بسیار باهوش می توانند اشتباه را در تصویر در 3 ثانیه تشخیص دهند! هدف از این چالش این است که مهارت های مشاهده شما چقدر دقیق است. تشخیص برخی از تفاوت ها آسان است، در حالی که شناسایی برخی دیگر دشوارتر است.

مطالعات نشان می دهد که درگیر شدن در چنین فعالیت هایی، مناطقی از مغز که مسئول تمرکز و حافظه هستند را تحریک می کند. بنابراین، انجام این فعالیت ها به طور منظم منجر به افزایش تمرکز و حفظ حافظه بهتر می شود.

به آن دسته از خوانندگانی که توانستند با مهارت‌های مشاهده‌ای عالی خود همه تفاوت‌ها را تشخیص دهند، تبریک می‌گویم. کسانی که هنوز در حال جستجو هستند می توانند اکنون دیگر جستجو نکنند و پاسخ ارائه شده در زیر را بررسی کنند.

پاسخ معمای شناسایی تفاوت تلفن چی

چیستان جالب: آن چیست که روز را کنار پنجره می گذراند و شب ها ناپدید می شود؟

معمای شناسایی تفاوت تلفن چی1

اگر این چالش را دوست داشتید، به تنهایی از آن لذت نبرید. ادامه دهید و آن را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید تا ببینید چه کسی آن را در سریع ترین زمان حل می کند. همچنین، برای چالش‌های جالب‌تر، بخش سرگرمی ما را بررسی کنید.

مطالب جالب پیشنهادی:

پیشنهاد می شود: تست شخصیت: با انتخاب یک پر به وجود واقعی خود پِی ببرید که چگونه فردی هستید!

حتمن بخوانید: داستان کوتاه خوشگلی زیاد که باعث دردسر شد!

داستان پیرزنی که 3 بار خدا را از خانه اش بیرون کرد!

آیا می توانید مقدار ارزش معادله آخر را در 10 ثانیه پیدا کرده و بیابید؟

آن چیست که جان دارد و نفس نمی کشد؟

داستان کوتاه زنی که عاشق دعوا با شوهرش بود!

تست شخصیت: یک پلیور را انتخاب کنید و ما نشان خواهیم داد که آیا شما یک فرد بدبین هستید یا خوشبین!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + شش =

دکمه بازگشت به بالا