;
سرگرمی

اگر در 7 ثانیه فهمیدی به جای علامت سوال چه عددی قرار بگیره خیلی باهوشی.

تست هوش ریاضی توالی اعداد: مهارت های ریاضی خود را آزمایش کنید و ارزش علامت سوال رو در7 ثانیه پیدا کنید و معادله آخر را حل کنید. تست هوش ریاضی توالی اعداد مهارت های ریاضی شما را آزمایش می کند. این آزمون برای افرادی که در ریاضی توانا هستند در نظر گرفته شده است و به شما این امکان را می دهد که در حین سرگرمی، دانش خود را به کار ببندید.

برای این چالش ریاضی محرک آماده شوید و منطق خود را امتحان کنید. آیا آماده کشف رازهای پشت این تست هوش ریاضی توالی اعداد هستید؟

 

تصویر تست هوش ریاضی توالی اعداد

تست هوش ریاضی توالی اعداد 1

.

.

.

ین پازل از بسیاری جهات هیجان انگیز است. نه تنها به شما کمک می کند تا مهارت های ریاضی خود را توسعه دهید، بلکه یک راه سرگرم کننده برای گذراندن زمان است. این بازی برای همه قابل دسترسی است، فقط باید اصول اولیه عملیات ریاضی را بدانید. مطمئن باشید، عملیات مورد استفاده ساده است، با این حال، زمان موجود را دست کم نگیرید.

.

.

.

پاسخ تست هوش ریاضی توالی اعداد

ما را ه حل را برای شما عزیزان به صورت ساده توضیح می دهیم:اعداد وسط از جمع دو عدد ،اعداد سمت چپ و راست آن بوجود آمده است.

تست هوش ریاضی توالی اعداد 2

آیا تست هوش ریاضی توالی اعداد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا