;
تازه ها

حمله خفاش‌ها به هتلی در جمهوری چک که حسابی خبرساز شد

حمله خفاش‌ها به هتل: اخیراً یک حادثه حیرت انگیز در یک هتل 3 ستاره در شهر پلزن واقع در غرب جمهوری چک رخ داده است. زن و شوهری یک روز صبح پس از اقامت در اتاق 212 هتل از خواب بیدار شدند و بیش از 250 خفاش را در داخل اتاق پیدا کردند که 11 خفاش مرده بودند. این رویداد توجه گسترده پرسنل امداد و نجات محلی و رسانه ها را به خود جلب کرده است.

بر اساس گزارش های روزنامه انگلیسی دیلی میل، رسانه چک Plzeňský deník و Blesk. CZ، این زوج به مقررات هتل پایبند نبودند. آنها قبل از رفتن به رختخواب پنجره اتاق را باز گذاشتند که باعث شد تعداد زیادی خفاش وارد اتاق شوند. خفاش ها نقاط استراحت خود را روی سقف، دیوارها و پرده های اتاق پیدا کردند، حتی برخی از خفاش ها برای خواب در کنار هم جمع شده بودند. این یک منظره عجیب و غریب بود.

پرسنل امداد و نجات محلی و کارکنان هتل با استفاده از تورها برای گرفتن خفاش ها با هم کار کردند. در نهایت، آنها با موفقیت 256 خفاش را در داخل اتاق گرفتند و جسد 11 خفاش را کشف کردند. این حادثه همچنین رکورد بیشترین تعداد خفاش را در منطقه پلزن به ثبت رساند.

حمله خفاش‌ها به هتلی در چک

علت اصلی حمله خفاش‌ها به هتل، باز گذاشتن پنجره اتاق توسط زوج در شب قبل و باز ماندن آن است که این کار نقض مقررات هتل بود. در واقع، هتل در بروشورهایی به سه زبان به مهمانان هشدار داد که برای جلوگیری از “تهاجمات” خفاش، پنجره ها را باز نگذارند.

کارل ماکون، سخنگوی مرکز محلی نجات حیوانات، رفتار غیرمسئولانه این زوج را محکوم کرد و با وجود هشدارهای صریح از این حادثه ابراز ناامیدی و خشم کرد. علاوه بر این، یک کارمند زن هتل نیز متهم شد که در ورودی اصلی را به درستی نبسته است که منجر به ورود حدود 50 خفاش به هتل شد.

پلزن در امتداد مسیر مهاجرت خفاش ها قرار دارد و دولت چک سال هاست که به ساکنان محلی در مورد احتمال “تهاجمات خفاش ها” در ماه های آگوست و سپتامبر هشدار داده است. در ماه های آگوست و سپتامبر سال 2022، در مجموع 1306 خفاش در آپارتمان ها و اتاق های هتل توسط سازمان های حفاظت از محیط زیست خصوصی اسیر شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا