;
سرگرمی

تنها تیزبین ها و باهوشا میتونن فردی که نجات پیدا میکنه را شناسایی کنند!؟

آزمون شناسایی فرد نجات یافته: سوال بسیار ساده است. به تصویر نگاه کنید و تلاش کنید فردی را که نجات پیدا میکند را شناسایی کنید. زمان 5 ثانیه ای، محدودیت زمانی این آزمون است. علاقمندان به حل سوالات معمایی تصویری در فضای اینترنت روز به روز در حال افزایش هستند. در دوران کودکی آن زمان که رسانه های اجتماعی فراگیر نبودند نیز معماهای تصویری که بر روی کاغذ چاپ می شدند، به خوبی ذهن و فکر ما را مشغول می کردند.

برای ارئه پاسخ به این سوال و سوالات مشابه، شما باید به دنبال شواهد تصویری باشید. لازمه این کار دقت کافی به تصویر است. سپس از مهارتهای تصویری و منطق خود استفاده کنید تا به پاسخ صحیح دست پیدا کنید. همه این کارها را باید در یک زمان مشخص محدود (5 ثانیه) به انجام برسانید. پس طبیعی است که آزمون شناسایی فرد نجات یافته به مانند دیگر آزمون ها چالش برانگیز می شود.

 

تصویر آزمون شناسایی فرد نجات یافته

آزمون شناسایی فرد نجات یافته 1

.

.

.

این روزها با رشد فناوری و گسترش شبکه های اجتماعی، اشتراک گذاری این گونه سوالات و معماها آسانتر شده است. شما می توانید به انواع و اقسام بازی های فکری و سوالات هوش و … دسترسی داشته باشید. برای ارائه پاسخ درست به آزمون شناسایی فرد نجات یافته لازم است که شما از تمام حواس پنج گانه خود استفاده کنید.بازی های فکری علاوه بر درگیر کردن ذهن، می تواند آن را ارام هم بکند. ضمن اینکه در رشد و توسعه توانائیهای شناختی افراد نقش قابل توجه ای دارند.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد نجات یافته

عده ای زن سمت راستی را به دلیل داشتن چاقو به عنوان فرد نجات یافته معرفی نموده اند که اشتباه است،وی با یک دست از درختگرفته و تعادل خوبی ندارد که بتواند با چاقو خودش را از شر هیولا نجات دهد،هر چند که چاقوی وی تاثیر زیادی برای کشتن هیولا ندارد،زن سمت چپی نجات می یابد،درست است که زامبی دست وی را گرفته ولی وی با توجه به داخل ماشین بودن تنها با یک گاز می تواند خودش را از این مهلکه نجات دهد.

آزمون شناسایی فرد نجات یافته 2

آیا آزمون شناسایی فرد نجات یافته را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا