;
سرگرمی

جواب معادله ریاضی فست فود هم می تونه خوشمزه و آسون باشه!!فقط 60 ثانیه فرصت حل معادله رو دارید؟

تست هوش معادله ریاضی فست فود: در آزمون امروز، معادله ریاضی فست فود،هدف تمرکز است. آیا می دانستید خوردن دو برگر بهتر از همبرگر و سیب زمینی سرخ شده است؟

تعجب آور است، اما از نظر کالری، کربوهیدرات ها و کربوهیدرات ها برای سلامتی شما خوب نیستند. اکنون که به شما هشدار داده شده است، وقت آن است که بازی را انجام دهید. در این تست ، شما باید ارزش همبرگر، آب میوه و سیب زمینی سرخ شده را بیابید.

تست هوش معادله ریاضی فست فود

این پازل ریاضی برای کسانی که از بازی های فکری لذت می برند سرگرم کننده است. برای حل این تست، باید ارزش هر ماده غذایی، یعنی ارزش همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده و همچنین نوشیدنی را پیدا کنید.هر خط از پازل دارای تعداد متفاوتی از غذاها و یک عملیات ریاضی مرتبط است. در هر مورد، عملیات یکسان نیست، مقدار محصولات یکسان نیست و روش کار برای هر خط یکسان نیست.

چالش این بازی در این واقعیت نهفته است که ارزش به دست آمده از خطوط قبلی برای یافتن راه حل ضروری است. زمان نیز یک عامل کلیدی در این معما است، زیرا باید در کمتر از 60 ثانیه حل شود. ساعت در حال حرکت است و زمان آن رسیده است که مهارت های ریاضی خود را امتحان کنید.

 

تست هوش معادله ریاضی فست فود-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش معادله ریاضی فست فود

برای یافتن پاسخ این تست ریاضی ابتدا باید منطق ریاضی پشت معما را درک کنید. با حل خط اول که ساده ترین است شروع کنید. هنگامی که پاسخ این خط را دریافت کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که همان منطق را برای خطوط زیر بازتولید کنید.

برای موفقیت، به درک خوبی از عملیات پایه ریاضی و همچنین سرعت و دقت در محاسبات خود نیاز دارید. در صورت لزوم می توانید از ماشین حساب استفاده کنید یا یادداشت برداری کنید.

راه حل این تست

اگر عدد15 را پیدا کردی؟ تبریک می گویم! ارزش یک آب میوه 10، یک همبرگر 5 و یک بسته سیب زمینی سرخ کرده 1 است.

برای درک بهتر نحوه حل این معما. ما پاسخ شما را در تصاویر زیر می دهیم.

تست هوش معادله ریاضی فست فود-2

 

امیدواریم این مسابقه برای شما سرگرمی و ایده هایی برای کشف هدف زندگی تان فراهم کرده باشد. در صورت تمایل آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید! 

 

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. اشتباهه
    شما محاسبات رو برعکس کردید
    ۵ با ۱ میشه ۶
    ۶ (ضربدر)۱۰ میشه شصت
    ولی شما برعکس کردین
    شما گفتین ۵ ضربدر ۱ میشه ۵
    ۵ با ۱۰ میشه ۱۵
    😐😐

    1. سلام ببینید وقتی در مورد چیزی آگاهی نداربد زود قضاوت نکنید ما در ضرب و تقسیم و جمع و تفریق عدد ها یا کسرها اولویت داریم یعنی اول باید ضرب و تقسیمو انجام بدیم بعد با اونیکی عدد ها جمعو تفریق کنیم اولویت اولویت…

  2. واقعا ایرانی ها عقلشون به چششونه اون چیزی که میبینن رو انجام میدن دوست عزیز اگر کلاس ششم رو پاس کردی داری این حرف رو میزنی یعنی به معنای واقعی یه بی دقت هستی اما اگر فعلا چهارم پنجمی که هیچی ولی من الان الویت ها رو برایتان مینویسم که دوباره بقیه هم این افکار رو نکنند

    الویت ها:

    ۱_پرانتز

    ۲_توان و جذر (هرکدوم اول از سمت چپ زود تر شروع شد)

    ۳_ضرب و تقسیم(هر کدوم اول از سمت چپ زودتر شروع شد)

    ۴_جمع و تفریق(هر کدوم از سمت چپ زود تر شروع شد)

    در نهایت جواب معما ۱۰×۱+۵ که میشه ۱×۱۰ (همام الویت های بالا) که میشه ۱۰ و بعد ۱۰+۵ که میشه ۱۵ امیدوارم ای حرف ها براتون مفید باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + سه =

دکمه بازگشت به بالا