;
فرهنگ و هنرهنرمندان

معین خواننده ایرانی در کنار همسرانش اسپانیایی و ایرانی+ خبر بازگشت به ایران!

معین خواننده ایرانی متولد ۲۹ دی ۱۳۳۰ در نجف آباد اصفهان، خواننده است. تحصیلکرده رشته موسیقی می باشد که از ۱۸ سالگی شروع به یادگیری آواز کرد. مساله بازگشت نصرت الله معین خواننده نجف آبادی موسیقی پاپ به ایران در کانون توجهات قرار گرفته و از وزیر تا مدیران هنری و رسانه ها و مردم درباره آن حرف می زنند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی معین خواننده ایرانی (نصرالله معین نجف‌ آبادی) و تصاویر خانوادگی او را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: عکس های قدیمی بازیگران ایرانی | تغییرات شگفت انگیز بعد از گذشت سال ها

بیوگرافی معین خواننده ایرانی(نصرالله معین نجف‌ آبادی)

معین خواننده ایرانی3

معین خواننده ایرانی (نصرالله معین نجف‌ آبادی) متولد ۲۹ دی ۱۳۳۰ در نجف آباد اصفهان، خواننده است. تحصیلکرده رشته موسیقی می باشد که از ۱۸ سالگی شروع به یادگیری آواز کرد و بعد از انقلاب راهی لس آنجلس شد و حالا از مشاهیر موسیقی پاپ و سنتی می باشد.

این مطلب هم جالبه: بیوگرافی مونا غمخوار بازیگر خردسال دهه شصت: 36 ساله و جذاب کنار شوهر کارگردان!

خانواده و اصالت

معین خواننده ایرانی (نصرالله معین نجف‌ آبادی) در یک خانواده کاملا مذهبی با ۴ برادر و ۷ خواهر در شهر نجف آباد استان اصفهان در خانواده‌ مذهبی و از نظر مالی در سطح متوسط به دنیا آمده است. هفتمین فرزند خانواده است، دو برادر، دو خواهر و پدرش چند سالیست فوت کرده اند.

ازدواج با دختر اسپانیایی

همسر اسپانیایی معین خواننده ایرانی
همسر اسپانیایی معین خواننده ایرانی

 

معین خواننده ایرانی در سال ۱۳۶۸ وقتی ۳۸ ساله بود با یک خانم اهل اسپانیا در آمریکا ازدواج کرد که ثمره اش دو سال بعد در سال ۱۳۷۰ اولین فرزند معین بنام «پریچه» متولد شد. این وصلت تا سال ۱۳۷۴ بیشتر دوام نیاورد و معین از همسر اسپانیایی خود به دلیل تضاد فرهنگی جدا شد و تا ۴ سال به همراه دخترش و خواهرش «اشرف» زندگی می کرد.

ازدواج با خانم ایرانی

همسر ایرانی معین خواننده ایرانی
همسر ایرانی معین خواننده ایرانی

معین خواننده ایرانی برای بار دوم سال ۱۳۷۸ در ۴۸ سالگی با یک خانم ایرانی بنام « پانته آ» ازدواج کرد که از وی نیز دختری بنام «ستاره» دارد که ازدواج کرده و متاهل می باشد. در حال حاضر معین با همسرش در شهرک انسینو در لس آنجلس ساکن هستند.

معین

 فرزندان معین خواننده ایرانی

فرزندان معین خواننده ایرانی
فرزندان معین خواننده ایرانی

از علاقه تا خواندن قرآن

از دوران کودکی علاقه خود را به آواز نشان داد و در دوران نوجوانی قرآن، اشعار و غزلیات شعرای بزرگ را با صوت زیبا و گوش نواز می‌ خواند. در همان دوران با دوستان خود در مجالس شادمانی، برنامه‌ های بسیاری در شهر خود و دیگر شهرهای استان اصفهان اجرا می‌ کرد.

معین خواننده ایرانی : از رادیو تا اجرای آزاد

معین خواننده ایرانی در ۱۸ سالگی نزد استادان موسیقی ایرانی همچون «تاج اصفهانی» و «حسن کسایی» به یادگیری دستگاه‌ های آواز ایرانی پرداخت. از سال ۱۳۴۹ تا ۱۳۵۷ در رادیو اصفهان شانس اجرای برنامه پیدا کرد سپس در هتل عباسی اصفهان و مرکز «هزار و یک شب» به اجرای برنامه مشغول شد.

ترانه اول تا شهرت

معین نخستین ترانه رسمی خود را در سال ۱۳۵۷ وقتی ۲۷ ساله بود در تهران با عنوان «یکی را دوست می‌ دارم» منتشر کرد. این اهنگ آن چنان در میان مردم جا باز کرد که پس از مدتی کوتاه از مرزهای ایران گذشت و توسط خوانندگان ایرانی که پس از انقلاب به آمریکا مهاجرت کرده بودند هم خوانده شد. هایده، ابی و عارف از جمله معروف‌ ترین خوانندگانی بودند که این اهنگ را دوباره اجرا کردند.

معین خواننده ایرانی1

انقلاب و مهاجرت

بعد از انقلاب اسلامی سال ۵۷ عملا فعالیت خوانندگان با محدودیت مواجه شد با این حال معین فعلا قصدی برای خروج از کشور نداشت. در نهایت اواخر سال ۱۳۵۹ ابتدا ایران را به مقصد اسپانیا ترک کرد و پس از مدتی اقامت و فعالیت کوتاه در آن کشور به کمک مرحوم هایده به آمریکا پناهنده شد.

اولبین آلبوم ها

معین خواننده ایرانی در سال ۱۳۶۰ اولین آلبوم رسمی خود به نام «می پرستم» را منتشر کرد سپس سال ۱۳۶۲ آلبوم «کعبه» و سال ۱۳۶۴ آلبوم «هوس» حسابی او را در بین مردم محبوب کرد. در سال ۱۳۶۵ معین با همکاری هایده آلبوم مشترک «گل های غربت ۱» را منتشر کرد که توانست پرفروش ترین آلبوم آن سال شود.

آهنگ برای پایان جنگ ایران و عراق

معین خواننده ایرانی سال ۱۳۶۷ با اجرای ترانه «طنین صلح» که برای پایان جنگ ایران و عراق توسط فرخ آهی با شعری از لیلا کسری ساخته شد با گروهی از خوانندگان ایرانی مقیم لس‌ آنجلس همکاری کرد.

معین خواننده ایرانی2

معین خواننده ایرانی و عینک دودی و نابینایی

بدلیل اینکه معین خواننده ایرانی در تمام آهنگ های خود از عینک آفتابی استفاده می کنم مدتها تصور می شد وی نابینا می باشد، اما وی کاملا بیناست و فقط به نور زیاد حساسیت دارد.

خمس و زکات به موقع

معین خواننده ایرانی خمس و زکات خود را هر ساله پرداخت می‌ کند، در ماه‌ های حرام و روز های وفات کنسرت برگزار نمی‌ کند و عواید برخی از کنسرت‌ هایش را به یکی از موسسات خیریه معروف تهران اهدا می‌ کند.

شایعاتی زیادی از فعالیت های غیر شرعی وی در آمریکا (فمار خانه و مشروب فروشی) به گوش می رسد که وی بارها تکذیب کرده و خود را مقید به دین اسلام می داند و تنها راه درآمدش را خوانندگی و تدریس عنوان کرده و می گوید از مشروب متنفر است.

از نماز تا اخبار ایران

معین خواننده ایرانی، من صبح ها همیشه دو بار از خوب بیدار می شوم، یکی قبل از طلوع آفتاب ساعت ۶ (برای نماز) و بعد دوباره می خوابم و ساعت ۹ بعد از طلوع آفتاب بیدار می شود. هر روز صبحم با اخبار ایران شروع می شود و قبل از هرکاری ابتدا اخبار ایران را پیگیری می کنم.

معین 1

حرفهای معین خواننده ایرانی را بخوانید:

هر آهنگ جدیدی که ساخته می‌شود قبل از پخش در خودروی شخصی پخش میکنم و با خودرو ،دوری میزنم تا ایرادات را بفهمم و اصلاح کنم.

من یک بار حوالی ۶ صبح بیدار می‌شوم و بعد دوباره چرتی میزنم و حوالی ۹ بیدار می‌شوم و کنار صبحانه، اخبار ایران را مرور میکنم که ببینم در کشورم چه خبر است.

صبحانه نان و پنیر و چای، میخورم چون کاملا ایرانی هستم. در روز بارها چای ایرانی میخورم و چندان اهل قهوه نیستم.

باقالی پلو با مرغ و سبزی پلو با ماهی و آبگوشت غذاهای مورد علاقه من هستند؛ باز هم غذاهای ایرانی. سرگرمی اصلی من دورهمی های فامیلی و گپ و گفت ایرانی است‌.

فیلم‌های کهکشانی و بین ستاره ای و فضایی را دوست دارم که پر از تخیل هستند. عاشق ستاره ها هستم. اگر خواننده نمی‌شدم میرفتم دنبال فیزیک و نجوم و ستاره شناسی و ناسا.

سال ۱۳۶۰ از ایران رفتم به اسپانیا و بعد از آن نتوانستم به ایران برگردم و چه خوب می‌شود که همه مهاجران بتوانند به وطن بروند.

مهم‌ترین شایعه ای که برایم ساختند، رفتنم به ایران بود که هیچ گاه محقق نشد و ای کاش واقعیت داشت و می‌توانستم به ایران بروم.

وقتی سه سالم بود ناراحتی چشم پیدا کردم و با اینکه جراحی کردم ولی حساسیت به نور باقی ماند و برای همین اغلب عینک آفتابی میزنم.

من زمانی که در اصفهان می‌خواندم هم ریش داشتم چون به چهره ام میاید و اخیرا هم گاهی ریش میگذارم که مسأله ای شخصی است و ربطی ندارد به اینکه به ایران بروم یا نه! مگر در ایران، همه ریش دارند؟ یا مگر در آمریکا همه بی ریش هستند؟

مدتهاست می‌خواهم ورزش کنم ولی هر روز به فردا می افتد.{میخندد}

حیوان خانگی ندارم چون وقتش را ندارم ولی همه جور گلی دوست دارم به خصوص گلهای ایرانی.

سفر به کوهستان را دوست دارم، سفر به جایی که طبیعت محض باشد و چشمه ای و درختی و انگار که در ایرانم. تا به دل طبیعت بروم و به آرامش برسم. عاشق اصفهانم و همه می‌دانند و گز سفارشی اصفهان همواره در خانه ام هست و بهترین شیرینی برای پذیرایی.

صلح و صفا خوشحالم می‌کند و دورویی و ناسپاسی، ناراحت.

اولین آهنگی که خواندم از ایرج خواجه امیری بود و واقعا ایرج بی تکرار است.اولین آلبوم من با کاظم رزازان بود با عنوان “می‌پرستم”. بیش از بیست آلبوم دادم ولی فقط پنج شش آهنگ ساختم چون آهنگسازان بزرگ ایرانی کنارم بودند.

بین سازها بر عود مسلطم که برای تست آهنگها از آن بهره می برم که این هم خودش ساز ایرانی است‌.

هیچ گاه به خداحافظی از خوانندگی فکر نمی‌کنم و تور خداحافظی نمیگذارم و تا وقتی که بتوانم ایرانیان را مخاطب خود داشته باشم ایرانی می‌خوانم.

تمام پیام هایی که در اینستاگرام میرسد، می‌خوانم و تک تک آنها را لحاظ میکنم.

دو بار ازدواج کردم، همسر اولم اسپانیایی بود ولی همسر دوم من ایرانی است. تضاد فرهنگی باعث جدایی از همسر اولم شد ولی بیش از دو دهه است که با همسر دوم هستم؛ همسرم یک ایرانی دوست داشتنی است.

یک دختر به نام پریچهر از همسر اول و یک دختر به نام ستاره از همسر دوم دارم که هر دو هم خیلی ایران را دوست دارند و می بینید از هر راهی که برویم باز به ایران میرسم.

اگر واقعا دستم بود و شرایط فراهم بود همین الان دوست داشتم در ایران باشم.

از همه ایرانیان می‌خواهم با هم مهربان باشند، در صلح و صفا زندگی کنند و کنار دوستان، مشکلات را حل کنند و نترسند از اینکه دست دوستان و رفقا و دست همسر و فرزندان را به گرمی بفشارند و یادشان باشد با یک لبخند و گفتگو می‌توانند همه مشکلات را حل کنند.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. اگر مشکلی برای بازگشت هنرمندان نداره،بهترین راستی آزمایی پخش آهنگهای خوانندگان خارج از کشور از صدا و سیمای ایران هست.

  2. خوب بااین متن به امیدخدااستادتمام آوازایران ظاهراقراره که به ایران بیان🏠🏠🏠🏠🏠🏠فکرش روبکنیدکنسرت معین درایران…💖💖💖☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − شش =

دکمه بازگشت به بالا