;
سرگرمی

تست شخصیت شکل پیشانی ، ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند.

تست شخصیت شکل پیشانی: آیا پیشانی پهن دارید؟ پیشانی باریک؟ پیشانی خمیده؟ یا پیشانی m شکل؟ پس تست شخصیت پیشانی را بخوانید تا بدانید پیشانی شما در مورد شخصیت شما چه می گوید. پس تست شخصیت شکل پیشانی را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید!

از نظر چهره خوانی فنگ شویی، پیشانی یک فرد شانس فرستاده شده از بهشت ​​در نظر گرفته می شود. یک پیشانی روشن و صاف خوب با نقطه ای برجسته، صاف، گرد و براق نشان دهنده خوش شانسی، شهرت، قدرت و سلامتی است. اما آیا می دانید که پیشانی شما ویژگی های شخصیتی شما را نیز آشکار می کند؟

چهره شما می تواند هزاران داستان در مورد شما بگوید. چهره خوانی از زمان ارسطو وجود داشته است. در طالع بینی ودایی هندی نیز، چهره خوانی بخشی از Samudrik Shashtra Vidya است که ویژگی های صورت شما، از جمله پیشانی شما را تجزیه و تحلیل می کند. شکل پیشانی شما می تواند ویژگی های شخصیتی پنهان، نقاط قوت، ضعف، ماهیت، طرز فکر و سبک رفتاری شما را آشکار کند.

 

تصویر تست شخصیت شکل پیشانی

تست شخصیت شکل پیشانی 1

.

.

شماره 1- ویژگی های شخصیتی شکل پیشانی پهن

تست شخصیت شکل پیشانی: اگر فرم پیشانی پهنی دارید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که ترجیح می دهید دو قدم جلوتر از جمعیت بمانید. شما به احتمال زیاد رهبر گروه خود هستید. ممکن است معمولاً آرام و بی‌آرام باشید، با این حال، یک کنترل‌کننده در خود دارید. دوست دارید همه چیز مطابق شما پیش برود. به نوعی، مردم نیز به دلیل ماهیت بسیار عاقلانه و شهودی شما به نظر شما اعتماد می کنند. شما همچنین در دادن نصیحت، چه عملی و چه احساسی، مهارت دارید. شما تعادل خوبی بین IQ (ضریب هوش) و EQ (ضریب عاطفی) دارید.

افرادی با پیشانی بزرگ مانند سوناکشی سینها یا آنجلینا جولی کنجکاو هستند. به همان اندازه که از سفر لذت می برید، علاقه مندید که بدانید مسیر شما را به کجا می برد. شما یک یادگیرنده سریع هستید. شما عاشق کشف فرصت های جدید هستید. معمولاً افراد با پیشانی بزرگ در میان افراد سلطنتی، افراد مشهور، تاجران موفق و غیره یافت می شوند. این پوزخند را بزنید زیرا پیشانی بزرگ نشانه فراوانی و رفاه است.

شماره 2- ویژگی های شخصیتی شکل باریک پیشانی

تست شخصیت شکل پیشانی: اگر فرم پیشانی باریکی دارید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که شما فردی احساساتی هستید. شما ممکن است بیشتر از قلب خود پیروی کنید. ممکن است از تنهایی بیشتر از جمعیت لذت ببرید. با این حال، مهم نیست که چقدر احساساتی باشید، اجازه نمی‌دهید شرایط تلخ روی شما تأثیر زیادی بگذارد. شما خود را با پروژه های خلاقانه مشغول خواهید کرد تا احساسات منفی خود را به چیزی عالی تبدیل کنید. ممکن است همدل باشید و از کمک به دیگران لذت ببرید، اما به دلیل ترس از صدمه دیدن از نزدیک شدن بیش از حد به مردم اجتناب می کنید.

افرادی با پیشانی باریک مانند آلیا بات عاشق گسترش شادی با اعمال مهربانانه هستند. شما دوست ندارید برای کارهای خیرخواهانه یا اهداف نجیبانه تبلیغات کسب کنید. کارهایت را بی سر و صدا انجام می دهی. شما همچنین دوست ندارید برای انتخاب هایتان مورد قضاوت قرار بگیرید. ممکن است خجالتی و درونگرا به نظر بیایید، اما در زندگی با شرایط خود مهارت دارید. شما دوست ندارید طبق هنجارهای تعیین شده توسط جامعه زندگی کنید. شما همچنین یک شریک متعهد هستید. شما به دنبال روابطی هستید که برای مدت طولانی باشد. میزان تعهد شما در محل کار نیز نمایان می شود. در مهلت‌ها وقت شناس خواهید بود و کار با کیفیت ارائه می‌کنید.

شماره 3- ویژگی های شخصیتی شکل پیشانی منحنی

تست شخصیت شکل پیشانی: اگر شکل پیشانی منحنی دارید ، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که شما فردی خونگرم و صمیمی هستید. شما به احتمال زیاد راحت هستید و به راحتی می توانید با آنها صحبت کنید. چیزی در مورد شخصیت شما وجود دارد که هر اتاقی را که وارد آن می شوید روشن می کنید. مردم ممکن است حضور شما را نشاط آور بدانند. یک لحظه شما می توانید همه بچه ها باشید و لحظه بعد، می توانید عاقل ترین فرد در اتاق باشید که می داند چه زمانی و چه زمانی باید بگوید. شما رهبران ذاتی هستید که قادر به ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به دیگران هستید. شما یک فرد مغناطیسی هستید.

افرادی که دارای پیشانی خمیده هستند مانند دیپیکا پادوکن در کنترل شرایط سخت بسیار آرام هستند. ممکن است در حال شکستن درون خود باشید، اما همچنان در روشی که خود را حمل می کنید، برازنده خواهید بود. شما صبر و استقامت فوق العاده ای دارید. با این حال ممکن است در سکوت رنج زیادی بکشید. شما برای احساسات ارزش قائل هستید. مهربان بودن اولویت اول شماست. طبیعت گرم و صمیمی شما باعث همدلی شما می شود. شما درک عمیقی از وضعیت انسان دارید.

شماره 4- ویژگی های شخصیتی پیشانی M شکل

تست شخصیت شکل پیشانی: اگر فرم پیشانی m شکل دارید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که شما هنرمند و تحلیلی هستید. می توان تو را به عنوان بهترین هر دو جهان توصیف کرد. از چیزهایی لذت می برید که به شما فضایی برای ابراز وجود می دهد. می توانید به زیبایی معجونی از سنتی و معاصر را در یک قاب بکشید. شما متین و پیچیده هستید. شما دنبال جمعیت نمی روید. شما دوست دارید برای هر کاری که انجام می دهید انحصار داشته باشید. به عنوان مثال، شما چیزی را فقط به این دلیل که همه آن را می پوشند، نمی پوشید. شما دوست دارید بیانیه ای را با سبک خود بیان کنید.

افرادی که دارای پیشانی M شکل هستند مانند آیشواریا رای مهارت های ساختمان سازی استثنایی دارند. شما می توانید با افکار و ایده های منحصر به فرد از ابتدا شاهکارهایی خلق کنید. شما همچنین برای شیر ریخته گریه نمی کنید. اگر چیزی درست نشد، در هر صورت، از آن درس خواهید گرفت و به سمت انتخاب بهتر حرکت خواهید کرد. با این حال، عصبانیت شما چیزی است که باید مراقب آن بود. اما بخش خوب این است که شما نیز می بخشید. انرژی و زمان خود را با کینه ورزی تلف نمی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا