;
سرگرمی

آزمون هوش دوایر ریاضی؛ ببینم ریاضیت چطوره،میتونی جواب سوال رو در 10 ثانیه بدی؟

آزمون هوش دوایر ریاضی؛ اگر خودتان را جز افراد باهوش می دانید آزمون هوش دوایر ریاضی را از دست ندهید. کافیست به ما بگویید که به جای علامت سوال چه عددی باید قرار بگیره؟ کسانی که مخ ریاضی دارند خیلس سریع متوجه می شوند؟ آیا شما نیز باهوش هستید؟

کسانی که در ریاضی مهارت دارند می توانند به راحتی آزمون هوش دوایر ریاضی را حل کنند، از طرف دیگر هرکسی که ذهن تیزبین و میل به معادلات ریاضی و استدلال داشته باشد می تواند این بازی فکری را حل کند.

شاید خوشت بیاد: آن چیست که چه پُر باشد و چه خالی وزنش یکی است؟

تصویر آزمون هوش دوایر ریاضی

آزمون هوش دوایر ریاضی 1

شاید خوشت بیاد: آزمون هوش شناخت قاتل معلم نقاشی؛ فقط یک کارآگاه خبره مثل پوآرو میتونه قاتل دیوید، معلم نقاشی رو شناسایی کنه.

.

.

.

بازی های فکری بازی های پازلی هستند که در آن بازیکنان سعی می کنند راه حلی برای یک مشکل بیابند. این بازی ها به همان اندازه که سرگرم کننده هستند، مغز شما را نیز به چالش می کشند. آنها یک راه عالی برای تقویت ظرفیت ذهنی و مهارت های تفکر جانبی، حفظ قدرت حافظه و شادی شما هستند.این تمرینات را می توان به روش های مختلفی انجام داد.

.

.

.

اینم خیلی جالبه: تست هوش ریاضی مربع جعبه ها؛می تونی میزان هوش ریاضی خودت رو در 10 ثانیه با حل این تست ارزیابی کنی!

پاسخ آزمون هوش دوایر ریاضی

ما پاسخ آزمون هوش دوایر ریاضی را در زیر برایتان به صورت ساده نوشته ایم:

7×10=70

4×6=24

70-24=46

پس جواب 46 ​​است.

شاید جالب باشد: آیا می توانید سه روز متوالی را بدون استفاده از کلمات شنبه،یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه نام ببرید؟

آزمون هوش دوایر ریاضی 2

آیا آزمون هوش دوایر ریاضی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

اینم ببین: آزمون هوش شناخت آرایشگر قاتل؛ میتونی آرایشگری که یک قاتل می باشد را در 7 ثانیه شناسایی کنی؟

پازل ریاضی چیست؟

بازی فکری هوش ریاضی: پازل های ریاضی یکی از جنبه های قابل توجهی است که ظرفیت مغز ما را برای فکر کردن افزایش می دهد و دانش ریاضی ما را افزایش می دهد. معماهای ریاضی برای حل آنها به مهارت های ریاضی نیاز دارند و معماهای منطقی یک نوع رایج از پازل های ریاضی هستند. اگرچه ممکن است یک پازل مشکل باشد، اما حل کننده باید برای حل چنین معما راه حلی پیدا کند که شرایط داده شده را برآورده کند. این پازل های ریاضی سخت در نظر گرفته می شوند، حتی اگر حل کننده تنها در ابتدا با ارائه مجموعه ای از شرایط اولیه با آنها تعامل داشته باشد.

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کننداین جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاندکدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

مطالب پیشنهادی ما:

بازی هوش وصل کردن نقاط با خط مستقیم؛ آیا می توانید تمام نقاط را فقط با 6 خط مستقیم بپوشانید؟

چیستان: آن چیست که همه می بینند ولی خدا نمی بیند؟

حکایت بهلول و مردی دانشمند از خراسان و مباحثه آنها در نزد خلیفه!

تست شناسایی پدر کودک: آیا می توانید پدر کودک را در این تصویر شناسایی کنید!

تست بینایی اشیا گم شده در تصاویر؛شما بایدبا پیدا کردن اون مورد یا وسیله گم شده به صاحبان اون شی کمک کنید!

چشمان تیزبین اگه دارید در مدت زمان 7 ثانیه 3 تفاوت تصویری توله سگ پا کوتاه را پیدا کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − چهار =

دکمه بازگشت به بالا