;
سرگرمی

آیا به اندازه کافی تیزبین هستید که خورشیدی را که با بقیه در این تصویر متفاوت است تشخیص دهید؟

تست بینایی یافتن خورشید متفاوت: اگر دقیق باشید، تست بینایی یافتن خورشید متفاوت را به سرعت و با کمترین میزان زمان پشت سر خواهید گذاشت. در واقع، افراد دقیق باید بتوانند به اندازه کافی به تصویر بعدی توجه کنند تا هیچ جزئیاتی را از دست ندهند و معمای بصری را حل کنند. آیا آماده چالش هستید ؟

تصویر تست بینایی یافتن خورشید متفاوت از 8 خط خورشید تشکیل شده است. اما اجازه ندهید که برای مدت طولانی خیره شوید، زیرا شما فقط زمان کوتاهی برای حل معمایی که از این تصویر بیرون می آید دارید. شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید تا به این سوال پاسخ دهید: «کدام یک از این خورشیدها شبیه هیچ خورشید دیگری نیست؟ اگر نگاهی گذرا بیندازید، همه این خورشیدها یکسان به نظر می رسند، اما دوباره تمرکز کنید. یکی وجود دارد که برجسته است . این به شما بستگی دارد که آن را بدون گذشتن از محدودیت زمانی پیدا کنید!

حتمن بخوانید: حکایت همبستر شدن زن صاحب خانه با مهمان از مثنوی

تصویر تست بینایی یافتن خورشید متفاوت

تست بینایی یافتن خورشید متفاوت 1

.

.

آزمون شناسایی خانواده: کدام گروه یک خانواده واقعی هستند؟

.

آیا می دانستید که تعداد کمی از مردم موفق به حل این چالش بصری به موقع شدند؟ در واقع، فقط کسانی موفق شدند که حداکثر تمرکز را داشته باشند و به جزئیات هر خورشید توجه کامل داشته باشند. بنابراین، اگر خورشیدی را دیدید که با بقیه متفاوت است، به این تیم برنده می‌پیوندید. و می توانید به شخصیت دقیق خود افتخار کنید.

از طرف دیگر، اگر خورشید مورد نظر را در زمان تعیین شده پیدا نکردید، به این معنی است که یک، تمرکز کافی نداشتید، و دوم، اینکه باید مهارت های رصد خود را بهبود بخشید. خوشبختانه، شما می توانید با تست های IQ ما تمرین کنید. در سایت گفتنی، ما چالش های بصری سرگرم کننده و موثری برای تحریک چشمان شما به طور منظم گذاشته ایم.

.

.

.

پاسخ تست بینایی یافتن خورشید متفاوت

برای باهوشا: پاسخ آزمون شناسایی انسان سالم از بین زامبی ها را پیدا کنید

تست بینایی یافتن خورشید متفاوت 2

آیا تست بینایی یافتن خورشید متفاوت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

اینارو هم ببینید

پیشنهادی: آزمون دروغ سنج؛ آیا زن در حال خیانت کردن است؟

جالبه: میتونی بیگانه فضایی را در داخل هواپیما در 7 ثانیه شناسایی کنید؟

مخصوص باهوشا: با دلیل بگو کدوم یک از این دو نفر یک قاتل حرفه ای می باشد؟

حکایت ضد زن بودن ملانصرالدین؛ کار از محکم کاری عیب نمی کند!

کدام یک از این بچه ها با برداشتن ژاکت همکلاسیشون،قصد آزار اونو دارن؟

زنان و مردان دو قرن پیش در نامه های عاشقانه چه می نوشتند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا