;
سرگرمی

آزمون شناسایی نوه پیرزن: کدامیک از دو دختر، نوه این پیرزن است؟ چرا؟

آزمون شناسایی نوه پیرزن: در آزمونی که امروز با شما به اشتراک گذاشته شده است، شما می توانید مهارت های شناختی خود را به نحو احسن مورد آزمایش قرار دهید. شما باید از تمام مهارت های شناختی خود برای انجام این تست استفاده کنید. این آزمون به گونه ای طراحی شده است که شما نیاز دارید دقت و تمرکز خود را به اندازه کافی مورد توجه قرار دهید.

به باور کارشناسان بسیاری از بازی های فکری می توانند، زمینه را برای فعالیت مغز فراهم کنند.  سوالات و بازی های فکری علاوه بر اینکه می توانند مهارت های شناختی شما را محک بزنند، آزمونی دقیق و جذاب برای بررسی میزان قدرت تحلیل شماست. آزمون شناسایی نوه پیرزن مجله گفتنی از جمله همین آزمون هاست که بسیار چالش برانگیز است. شما باید به کمک نشانه ها و نیز درک و منطق خود آن را حل کنید. فقط فراموش نکنید که برای حل این آزمون تنها 6 ثانیه فرصت دارید.

آزمون شناسایی نوه پیرزن

در تصویر آزمون شناسایی نوه پیرزن، یک پیرزن و دو نوجوان حضور دارند. پیرزن مدعی است که یکی از دو نوجوان، فرزند اوست.اما هر دو نوجوان این مسئله را کتمان می کنند. اما به واقع یکی از دو نوجوان، نوه این پیرزن است و احتمالا متاسفانه در جمع خجالت می کشد که بگوید این پیرزن مادر بزرگ اوست!

به نظر شما کدامیک از این نوجوانان، نوه واقعی این پیرزن است؟ دلیل شما برای ادعایتان چیست؟ پس با آمادگی کامل، تصویر زیر را نگاه کنید. تحلیل و منطق شما می تواند به حل این آزمون کمک کند. پس چشمان خود را ببندید. نفس عمیقی بکشید و سپس چشمان خود را باز کرده و به دقت زوایای تصویر را نگاه کنید.

آزمون شناسایی نوه پیرزن1

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی نوه پیرزن

آیا به پاسخ دست پیدا کرده اید؟فکر می کنید جواب را درست داده اید؟ اگر فکر می کنید زمان بیشتر نیاز دارید؛ می توانید زمان بیشتری اختصاص دهید. 6 ثانیه زمان دوم شما از همین حالا شروع شد.

.

.

.

.

.

حتمن بخوانید: اگر ضریب هوشی بالایی دارید، عدد گم شده را در این معمای هوش ریاضی دایره ای در 10 ثانیه بیابید.

به خال گونه دخترک سمت چپ نگاه کنید. پیرزن نیز نمونه این خال را در گونه خود دارد. پس دختر سمت چپ نوه واقعی این پیرزن است!

آزمون شناسایی نوه پیرزن2

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله گفتنی تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

برای باهوشا: ببینید آیا می توانید کد را در 15 ثانیه بشکنید؟ پس بیایید، آن را امتحان کنید!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

آزمون چالشی: اگه باهوشی سریع بگو آدم تخس تصویر کیه؟ کی کیکو پرت کرده؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

امیدوارم از آزمون شناسایی نوه پیرزن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله گفتنی مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

برایتان جالب خواهد بود

چند عکس رنگی شده از ناصرالدین شاه قاجار در حال گردش و تفریح!

تیز بینا بگن کدوم یک از افراد در پارک سیگاری می باشد و سعی میکنه این موضوع را مخفی کند

26 فکت روانشناسی که زندگی شما را تغییر می دهند!

آزمون شناخت خانواده فقیر: قابل توجه باهوشا، خانواده فقیر را در 5 ثانیه شناسایی کنید!

یکی از نمادها را انتخاب کن تا بگم در این لحظه روح و روانت تشنه چیه و به چی نیاز داره!!

با حل این پازل هوش ریاضی و یافتن ارزش هر پرنده در 15 ثانیه هوش خودتو به رخ دوستات بکش!

ویدیو:عینهو بز از دیوار راست بالا و پائین میره،این ویدیو رو ببین تا متوجه مفهوم جمله بشی!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. خال پیرزن در سمت چپ صورتش هست ولی خال دختر در سمت راست پس هیچ ربطی نداره ..بلد نیستید واجب نیست به زور سوال طرح کنید که مگه چاقو گذاشتن زیر گلوتون؟به نظر من سوال انحرافیه هیچ کدام نوه پیرزن نیستن و پیرزن آلزایمر داره

  2. اشتباه میکنید، دختره که سمته راسته نوه پیرزنه، چون تو نوشته ها گفته مادربزرگ! من نوه شما نیستم!
    و اون دختر دیگری خیلی قاطعانه میگه نههه من هم نوه شما نیستم. پس نتیجه میگیریم اون دختره که سمت راسته میگه مادربزرگ! نوه پیرزن هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − شش =

دکمه بازگشت به بالا