;
سرگرمی

نکات دارکی توی تصویر وجود داره؟ این معما 90 درصد افراد را گیج کرده!

معمای مخصوص سنجش ضریب هوشی: نکات عجیبی در این تصویر قابل شناسایی است. البته این نکات را افرادی که دارای ذهنی فعال و چشمانی قدرتمند باشند، می توانند در 5 ثانیه پیدا کنند! پس نکات این تصویر را پیدا کنید و اثبات کنید که یک نابغه هستید. در جلسات آموزشی پلیس و کارآگاهان، همواره با آنواع و اقسام معماها و سوالات تصویری ذهن و تفکر منطقی آنان را به چالش می کشند تا در آینده بتوانند به اسانی معماهای واقعی را رمزگشایی کنند.

باید بدانید که چالش ها، معماها و سوالات تصویری توانسته اند جایگاه خوبی در شبکه های اجتماعی و به طور کلی در فضای اینترنت پیدا کنند. همه این بازی ها، هم مخاطبان را سرگرم کرده و هم زمینه را برای افزایش فعالیت های مغزشان فراهم می کند. همچنین امکان می دهد که افراد با کمک این بازها، میزان حافظه و توانائی های خود را افزایش دهند. همچنین ناگفته نماند که شما در فرآیند انجام بازی های فکری، ذهن خود را از تمام مشکلات روزانه پاک می کنید و ارامش پیدا خواهید کرد. پس با مجله گفتنی و معمای مخصوص سنجش ضریب هوشی همراه شوید.

معمای مخصوص سنجش ضریب هوشی

پس با توجه به آنچه در دو پاراگراف اول گفته شد، قصد داریم یکی از چالشی ترین معماهای تصویری را با شما به اشتراک بگذاریم. در معمای مخصوص سنجش ضریب هوشی، شما با تصویر جالبی روبرو می شوید. یک زوج کهنسال در حال گفتگو و پاسخگویی به سوالات پلیس هستند. در نگاه اول شما خطای فاحش قابل ذکری که مهم باشد را نمی توانید تشخیص دهید. اما اگر با نگاه پلیسی و کارآگاهی به تصویر نگاه کنید، اشتباهات ترسناک زیادی را شناسایی خواهید کرد.

پس تصویر معمای مخصوص سنجش ضریب هوشی را به مدت 5 ثانیه مشاهده کنید و با توجه به معیارهای خود، آنالیز کنید که خطاهای فاحش چیست؟ اگر می خواهید رکورد جدیدی را بشکنید، توصیه می کنیم تمام جزئیات را ببینید و تا آنجا که ممکن است تمرکز کنید تا بر چالش تصویری گیج کننده غلبه کنید.

یادتان باشد فقط 5 ثانیه فرصت دارید. لذا با دقت به تصویری که هم اکنون منتشر می شود، نگاه کنید.

ماجرای مردی در حمام زنانه که زنان را کیسه می کشید!

معمای-مخصوص-سنجش-ضریب-هوشی-1

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای مخصوص سنجش ضریب هوشی

ما امیدوارم که شما توانسته باشید معمای مخصوص سنجش ضریب هوشی را رمزگشایی کنید.اگر هنوز پاسخ را پیدا نکردید می توانید تصویر را بیشتر بررسی کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای مخصوص سنجش ضریب هوشی: نکات ترسناک زیادی در این تصویر مشاهده می شود. خدمتکاری که نمی تواند فریاد بزند اما با نوشتن یک پلاکارد از پلیس درخواست کمک می کند. پیرزن کلاه گیس به سر دارد و احتمالاً یک زن نیست. پلیس نیز گویا، پلیس واقعی نیست. و با پیرزن و پیرمرد همکار است. او به جای اسلحه به کمر خود جغجغه نوزاد بسته است. احتمالا این پیرمرد و پیرزن و نیز پلیس قلابی تصویر قاتلان سریالی هستند و در حال بازی با قربانی خود که همان خدمتکار خانه است، هستند.

جالبه: آیا آنقدر تیزبین هستید که 9 تفاوت تصویری گروه موسیقی روباه ها را در کمتر از 18 ثانیه پیدا کنید؟

عمای-مخصوص-سنجش-ضریب-هوشی-2

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

خیلی جالب: حکایت نماز چهار هندو در مسجد مسلمانان از مثنوی معنوی مولانا

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

تست شخصیت: چگونه استرس را کنترل می کنید؟ آیا تمایل به حفظ آرامش دارید یا اغلب احساساتی می شوید؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

جالبه: اگه تیزی دختر واقعی را در میان مانکن ها شناسایی کنید!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

شاید برایتان جالب باشد

از دست ندهید: داستان زن بدکاره و مرد عابد

آزمون شناسایی پسر فقیر: یک نابغه می تواند در 5 ثانیه پسر فقیر را شناسایی کند!

تزیین دفتر مشق برای کودک دلبندتان؛ حتی اگر در نقاشی مبتدی هستید+ تصاویر

کدوم آب زیرکاهی روی تخته این جمله رو نوشته؟

ضریب هوشی خود را با این چالش چوب کبریت آزمایش کنید و آن را در کمتر از 12ثانیه تنها با یک حرکت حل کنید!

حکایت خر مفت و زن زور، حکایتی شنیدنی و جالب!

قابل اعتماد یا شکاک؟ ماهیت ذاتی خود را با تست شخصیتی ما در نگاه اول کشف کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا