;
سرگرمی

موزیک ویدیوی کودک فلسطینی که این روزها غوغا کرده+ویدیو

موزیک ویدیوی کودک فلسطینی به نام “رئیس جمهور” ساخت شرکت ارتباطات «زین» به مناسبت حمله اسرائیل به مردم فلسطین تهیه شد. کودک فلسطینی در این ویدیو تمام سیاستمداران را خطاب قرار می دهد و می گوید که کودکان تقصیری ندارند و نباید در جنگ های منفعت طلبانه آن ها کشته شوند.

از روز شنبه و آغاز حمله حماس به مواضع اسرائیل، تا کنون حجم تبادل آتش بین غزه و سرزمین‌های اشغالی به بالاترین حد خود در چند دهه گذشته رسیده است. آتشی که از زن و مرد تا کودک و کهنسال و نظامی و غیر نظامی را همزمان قربانی می‌کند.

سخنگوی وزارت بهداشت در نوار غزه اعلام کرد که اسرائیل عمدا تیم‌های پزشکی و آمبولانس‌ها را هدف قرار می‌دهد. ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز ضمن محکوم کردن کشته شدن خبرنگاران حاضر در غزه گفت: «با کشتن خبرنگاران نمی‌توانید شکست صهیونیست‌ها را مخفی کنید.»

این اتفاق، فعلا نتانیاهو را از ۲ چیز نجات داده است. از یک طرف از فشار اپوزیسیون و افکار عمومی که علیه وی اعتراض روزانه می‌کردند و از طرف دیگر از انزوای بین المللی نیز نجات پیدا کرد، چون برخی کشورها، چندان راغب نبودند با اسرائیل همراهی کنند. اما اکنون در سطح داخل و خارج، همراهانی جدی پیدا کرده است. دولت اسرائیل به طور جدی به دنبال این است که حماس را از کرانه باختری حذف کند و بنابراین به دنبال عملیاتی کردن این ایده است.

این مطالب هم جالب هستند:

حتمن ببینید: معنی برچسب روی میوه ها که 99 درصد مردم نمی دانند!

حتمن بخوانید: داستان کوتاه خوشگلی زیاد که باعث دردسر شد!

چیستان جالب: آن چیست که روز را کنار پنجره می گذراند و شب ها ناپدید می شود؟

مادری که با نوزاد عجیب الخلقه اش جهان را ترساند!

داستان پیرزنی که 3 بار خدا را از خانه اش بیرون کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا