;
سرگرمی

هوش تصویری شناخت زن پولدار از طریق دستها را در 7 ثانیه انجام داده و فرد ثروتمند را شناسایی کنید؟

هوش تصویری شناخت زن پولدار؛ در تصویر هوش تصویری شناخت زن پولدار ما سه دست متفاوت از سه زن مختلف را مشاهده می کنیم که شما باید فقط از طریق دستهایشان زنی که ثروتمند می باشد را شناسایی کنید.آیا از پس این کار بر می آیید؟

بله درست متوجه شدین شما فقط باید از طریق دیدن دستها بفهمید که کدام زن ثروتمند می باشد،برای پاسخ به هوش تصویری شناخت زن پولدار شما باید دارای دقت نظر و نکته سنجی بالایی باشید.

شاید خوشت بیاد: تست شخصیت گل های یاس ما را انجام دهید و بدانید که چه چیزهایی باعث ضعف شما می شود!

تصویر هوش تصویری شناخت زن پولدار

هوش تصویری شناخت زن پولدار 1

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت کودکان دوچرخه سوار:شما کودکان رو در حال دوچرخه سواری بر روی زمین می بینید یا بر روی برگ درختان؟پاسخ شما چیزهای زیادی در موردتان می گوید.

باید بدانید که سوالات و معماهای تصویری بر پایه مهارت های شناختی و توانائی های شما طراحی و ساخته می شوند. این سوالات تلاش دارند تا زمینه مساعدی را برای ورزش مغز شما فراهم کنند. معمولاً هر پاسخی دلیلی دارد. به همین ترتیب، در حین یافتن پاسخ، باید دلیلی وجود داشته باشد. هر کس دلایل مختلفی برای پاسخ متفاوت دارد. اما در یک پازل مغزی، در نهایت، تنها پاسخ صحیح تنها با یک دلیل وجود خواهد داشت . بیایید بررسی کنیم که چرا این پاسخ صحیح است.

.

.

.

اینم جالبه: هوش تصویری شناخت فرد خالی بند: میتونی بگی با توجه به تصویر کدوم یک از این دو نفر در حال چاخان بستن هستند؟

پاسخ هوش تصویری شناخت زن پولدار

احتمالا خیلی ها ریا را به عنوان زن ثروتمند معرفی کرده اند و دلیلشان هم وجود انگشتر طلا با نشان الماس کبود بر روی آن است ولی باید بدانید که انگشتر وی فیک و جعلی می باشد،فرد ثروتمند جسی می باشد که ساعت طلایی از برند رولکس را در دستان خود کرده است،مطمئنا این ساعت دارای ارزش بسیاری می باشد.

هوش تصویری شناخت زن پولدار 2

آیا هوش تصویری شناخت زن پولدار را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

  1. سلام
    از کجا معلوم شاید ساعت فیک باشه وانگشتر اصلی باشه شما هم مارو گرفتی ها

  2. داداش ما از کجا بفهمیم انگشتر طرف تقلبی بوده بعد آدم های پولدار یه چیزی میپوشن که زیاد تو چشم نباشه

  3. جواب کاملا اشتباهه چون اصلا ساعت رو زن ها تو دست راست میندازن پس اون دوتا کاملا بی اطلاع و در نتیجه پولدار نیستن …./:

  4. فرد پولدار ساعت رو به دست راستش می‌بنده چون نیاز به انجام کار هایی که با دست انجام میشه نداره چون همون طور که میدونید استفاده از ساعت موقع کار کردن به مچ فشار میاره و…
    همین طور این یه جور رسم هست که آدم بسیار ثروتمند ساعت رو دست راستش میبنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا