;
تازه ها

معجزه کریسمس متحول کننده زندگی برای برنده لاتاری 13 میلیون پوندی

تحول در زندگی برنده لاتاری 13 میلون پوندی: کریسمس برای یک بازیکن خوش شانس بخت آزمایی پس از ادعای وی مبنی بر برنده شدن در جکپات 13 میلیون پوندی زودتر از موعد فرا رسید.

اپراتور ملی لاتاری Camelot UK Lotteries Limited روز جمعه تایید کرد(13 دسامبر) که ادعایی برای جایزه 13,035,101 پوندی دریافت کرده است که توسط دارنده بلیت در قرعه کشی روز چهارشنبه Lotto ‘Must Be Won’ برنده شده است.

این ادعا باید از طریق یک فرآیند اعتبار سنجی انجام شود، پس از آن، قبل از اینکه دارنده بلیت بتواند تصمیم بگیرد که آیا جزئیات مشخصات وی عمومی  شود یا خیر، پاداش پرداخت می شود.

تحول در زندگی برنده لاتاری 13 میلون پوندی

اندی کارتر، مشاور ارشد برندگان در لاتاری ملی، گفت: «ما از نیمه ماه گذشته ایم که این جایزه فوق العاده جکپات لوتو اکنون ادعا شده است. «برنده شدن یک جکپات لوتو چیزی است که رویاها برای آن ساخته شده اند و در آستانه کریسمس جادویی تر است.

تمرکز ما اکنون بر حمایت از دارنده بلیط برنده از طریق این فرآیند و کمک به آنها برای شروع لذت بردن از یک برد واقعاً تغییر دهنده زندگی است. دو جکپات لوتوی دیگر در 23 و 30 دسامبر برگزار می شود که ارزش هر کدام 15 میلیون پوند است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا