;
تازه هاعلم و فناوری

زیباترین زنان از نظر هوش مصنوعی در کشورها: چرا زن ایرانی این شکلیه؟!+عکس

ویژگی‌ های زیباترین زنان از نظر هوش مصنوعی که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است، چیست؟ آنان با چه معیارهایی از سوی هوش مصنوعی انتخاب می‌شوند؟

زیباترین زنان از نظر هوش مصنوعی

جالب اینجا است که به نظر می‌رسد ترجیح MidJourney ظاهر طبیعی زنان است، زیرا همانطور که در ادامه خواهید دید متوجه حداقل آرایش و یا استفاده از زیورآلات خواهید شد. در این نمونه‌ها به تمام جزئیات دقت شده است.

لباس‌های بومی، نوع طراحی‌های به کار رفته در لباس‌ها و سایر موارد، باعث شده است تا استایل‌هایی به نسبت واقعی از فرهنگ‌ها به وجود آید. در این بررسی از هوش مصنوعی خواسته نشده تا معیارهای زیبایی هر کشور را مد نظر بگیرد.

به همین دلیل می‌توان فرض کرد که تصاویر به دست آمده بر اساس یک استاندارد کلیشه‌ای منحصر به فرد از معیار زیبایی در یک کشور خاص تولید شده است. در ادامه برخی از این تصاویر را خواهید دید.

ایا به نظرتان زیباترین زنان از نظر هوش مصنوعی در کشور ایران خوب به تصویر کشیده شده است؟

همچنین ببینید: پیرمرد بانمک ژاپنی دل همه را برد

زیباترین زنان از نظر هوش مصنوعی

زیباترین زنان از نظر هوش مصنوعی عکس1 زیباترین زنان از نظر هوش مصنوعی عکس2 زیباترین زنان از نظر هوش مصنوعی عکس3 زیباترین زنان از نظر هوش مصنوعی عکس4 زیباترین زنان از نظر هوش مصنوعی عکس5 زیباترین زنان از نظر هوش مصنوعی عکس6 زیباترین زنان از نظر هوش مصنوعی عکس7 زیباترین زنان از نظر هوش مصنوعی عکس8

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا