;
سرگرمی

فرد خون آشام رو میتونی 7 ثانیه ای در این تصویر شناسایی کنی؟فقط باهوشا میتونن.

آزمون هوش تصویری خون آشام در مجلس مهمانی: در تصویر آزمون هوش تصویری خون آشام در مجلس مهمانی ما شاهد برگزاری یک جشن و مهمانی فامیلی هستیم که در صحنه ای از این جشن چهار فرد که شامل یک زن و سه مرد می باشد را مشاهده میکنیم،یکی از این افراد در واقع یک خون آشام می باشد و احتمالا قصد دارد از یکی از این افراد در اولین فرصت تغذیه کند و خونش را بمکد.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانی فرد خون آشام را در 7 ثانیه شناسایی کنید؟

تصویر آزمون هوش تصویری خون آشام در مجلس مهمانی

آزمون هوش تصویری خون آشام در مجلس مهمانی 1

.

.

حتما ببینید: فقط یک نابغه می تواند 3 تفاوت را در صحنه حیاط مدرسه در کمتر از 12 ثانیه تشخیص دهد!

.

از رمزگشایی و حل آزمون ها و سوالات هوش تصویری لذت می برید!؟ آیا می دانید که حل روزانه سوالات تصویری می تواند در رشد توانایی ها و مهارت های شناختی شما موثرند؟ آزمون هوش تصویری خون آشام در مجلس مهمانی از جمله آزمون هایی است که نکته سنجی و تیزبینی شما کلید حل سوال خواهد بود. شما با رمزگشایی این آزمون می توانید اثبات کنید که از سطح بالای تیزبینی و همچنین نکته سنجی برخوردار هستید.این معمای تصویری را تنها تیزبین ترین افراد موفق به غلبه بر آن شده اند.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری خون آشام در مجلس مهمانی

همان طور که اشاره کردیم تنها افراد تیزبین و جزیی نگر موفق می شوند در مدت زمان تعیین شده این آزمون را حل کنند،فرد خون آشام مردی است که کنار زن ایستاده و وی را در آغوش خود گرفته است،کافیست به گردن وی نگاه کنید تا متوجه جای دندان های نیش یک خون آشام شوید،وی به تازگی تبدیل به خون آشام شده است.

آزمون هوش تصویری خون آشام در مجلس مهمانی 2

آیا آزمون هوش تصویری خون آشام در مجلس مهمانی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

آیا می توانید 4 تفاوت را در 12 ثانیه تشخیص دهید؟ فقط نوابغ واقعی موفق خواهند شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا