;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت مرد سابق؛ کدوم یکی از این خانما قبلا یک مرد بوده است؟میتوونی در 7 ثانیه بگی؟

آزمون هوش شناخت مرد سابق؛ در تصویر آزمون هوش شناخت مرد سابق ما سه زن را مشاهده می کنیم که قبلا یکی از آنها یک مرد بوده و بعد از عمل تغییر جنسیت به یک زن تبدیل شده است،میتونی بگی کدوم زن قبلا یک مرد بوده است؟

شما برای پاسخ دادن به آزمون هوش شناخت مرد سابق تنها 7 ثانیه فرصت دارید،پس با دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید جالب باشد: آزمون هوش دختر ثروتمند را شناسایی کنید! افراد باهوش در 10 ثانیه می فهمند

تصویر آزمون هوش شناخت مرد سابق

آزمون هوش شناخت مرد سابق

اکثر سوالات و معماهای تصویری با به چالش کشیدن مهارت های شناختی شما، تلاش می کنند آنان را رشد و توسعه دهند. در بلند مدت چشمان ما عادت کرده است که از کنار جزئیات به آسانی عبور کند، اما در بیشتر این سوالات، شما برای رسیدن به سوال باید به جزئیات تصویر دقت کنید و جزئیاتی را تشخیص دهید. این امر در بلند مدت سبب رشد توانائیهای شناختی شما می شود، بدون آنکه خود متوجه باشید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناخت مرد سابق

بضی از کاربران در فضای مجازی زن سمت چپی را به عنوان کسی که مرد سابق بوده معرفی کرده اند و آن هم به دلیل داشتن ریش می باشد،البته بسیاری از کاربران هم زن وسطی را به عنوان مرد سابق معرفی کرده اند و آن هم به دلیل پوشیدن شلوار می باشد ،چون ووی هنوز نتوانسته است به دامن عادت کند و همچنین به علت داشتن سینه های کوچک که اصلا یرجستگی ندارد وی را به عنوان مرد سابق معرفی کرده اند. نظر شما دوستان چیست؟میتوانید بگویید پاسخ آزمون هوش شناخت مرد سابق چیست؟

آزمون هوش شناخت مرد سابق 1

آیا آزمون هوش شناخت مرد سابق را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

آیا این معماها و بازی های فکری موجب افزایش فعالیت مغز می شوند؟

معماها، تست هوش و پازل های سرگرمی طرفداران زیادی دارد و روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود. با توجه به با زار عرضه و تقاضایی که بازی های فکری دارند پرسشی ذهن مخاطبان را به خود مشغول می کند. آیا این معماها و بازی های فکری موجب افزایش فعالیت مغز می شوند؟

به عنوان مثال، برخی مطالعات نشان داده اند که بازی های فکری باعث بهبود “عملکردهای اجرایی، حافظه کار و سرعت پردازش” در کودکان و جوانان می شود، در حالی که برخی دیگر مزایای چنین بازی هایی را برای حفظ سلامت شناختی در افراد سالخورده تحسین می کنند.

شرکت های “سلامت مغز” مانند Lumosity و Posit Science بازی های فکری ارائه می دهند که قول می دهند مانند یک چشمه جوانی برای ماده خاکستری مغز شما عمل کنند و بهبود در سرعت عملکرد در کودکی، جوانی و بزرگسالی را سبب شوند.

بسیاری از شرکت ها بر ابن باورند که بازی های آنها مهارت های شناختی مانند حافظه، توجه ، سرعت پردازش، انعطاف پذیری ذهنی و حل مسئله را بهبود می بخشد. و محصولات آنها در حال فروش است. مطابق گزارش سال 2013 توسط شرکت تحقیق و تفکیک بازار مستقل SharpBrains ، صنعت بهداشت و درمان مغز از درآمد یک میلیارد دلار در سال 2012 پیشی گرفته است.

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

مطالب پیشنهادی ما:

تفاوت تصویری بستنی ها؛ میتونی در 8 ثانیه سه تفاوت اصلی را در تصویر بستنی ها پیدا کنی؟

آیا تست هوش عدد گمشده در مربع ریاضی را در 10 ثانیه می توانید حل کنید؟

اگر بتوانید در مدت زمان 10 ثانیه کلمه متفاوت FOX را پیدا کنید چشمان تیزبینی دارید!!!

عجیب ترین رفتارهای ژاپنی ها: چرا هر چقدر هم پولدار باشند روی زمین می خوابند؟!

معمای تصویری گلوله؛فقط یه نابغه میتونه در 8 ثانیه بفهمه کدام گلوله زودتر به دیوار برخورد کرده؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا