;
سرگرمی

آزمون هوش دختر دارای نامزد؛ در این تصویر از بین این سه تا دختر خانم کدومشون نامزد داره؟

آزمون هوش دختر دارای نامزد؛ در تصویر آزمون هوش دختر دارای نامزد ما سه دختر جوان را مشاهده می کنیم که یکی از آنها دارای نامزد می باشد،شما باید این دختر را شناسایی کنید.

آیا از پس این کار در 8 ثانیه بر می آیید،برای حل آزمون هوش دختر دارای نامزد باید دارای دقت و تمرکز زیادی باشید.

شاید جالب باشد: تفاوت تصویری دختر بومی؛ اگه بینایی و دقتت خوب باشه سه تفاوت تصویر را 7 ثانیه ای گیر میاری

تصویر آزمون هوش دختر دارای نامزد

آزمون هوش دختر دارای نامزد 1

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت آدم ربا؛ میتونید در 7 ثانیه بگین چه کسی کودک را ربوده است؟

.

.

.

آیا برای بازی فکری آماده اید؟ تمرکز کنید و با دقت نگاه کنید، زیرا برای حل این معما باید خارج از چارچوب فکر کنید. ما از شما دعوت می کنیم تا چالش روز را انجام دهید.حل یک پازل یک راه عالی برای فعال نگه داشتن ذهن و استفاده از خلاقیت است.

.

.

.

شاید جالب باشد: تفاوت تصویری پنگوئن خوش تیپ؛سه تا تفاوت تصویر رو در 8 ثانیه میتونی گیر بیاری؟

پاسخ آزمون هوش دختر دارای نامزد

دختری که دارای تیشرت رنگ قرمز می باشد دارای نامزد می باشد،اگر به دستان وی دقت میکردین،متوجه وجود حلقه نامزدی در دستان وی می شدین،دو خانم دیگر نشانه ای مبنی بر نامزد داشتن یا متاهل بودنشان وجود ندارد.

آزمون هوش دختر دارای نامزد 2

آیا آزمون هوش دختر دارای نامزد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

تحقیقات نشان می دهد تست های هوش تصویری، به مرور توان مغزی را افزایش می دهند

دمانس( زوال عقل ) وجود یک اختلال کلی در سطح توانائی ذهنی افراد است که شامل : اختلال در حافظه ، صحبت کردن و فکر کردن است و این خود باعث اختلال در فعالیت های روزانه و اجتماعی افراد می شود . شایعترین فرم زوال عقل آلزایمر است .
معمولاً سن شروع بیماری بالای ۶۵ سال است هر چند که در ۴۰ یا ۵۰ سالگی نیز دیده می شود . علت دقیق بیماری روشن نیست . این بیماری را یک دکتر آلمانی بنام آلزایمر که در سال ۱۹۰۶ به رشته ها و فیبرهای عصبی غیرطبیعی در مغز یک انسان مرده پی برد نام گذاری کرد.

تشخیص قطعی این اختلال بابیوپی مغزی است و در حال حاضر اسکن توموگرافی پوزیترون می تواند فعالیت سلولهای مغزی را در هر قسمت از مغز نشان دهد در بیماری آلزایمز فعالیت مغز در ناحیه خلفی کاهش می یابد ناحیه ای که برای صحبت کردن و حافظه بسیار مهم است.

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند.

خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

مطالب پیشنهادی ما:

حکایت قاضی و همسر بازرگان؛بازرگانی که همسرش را به نزد قاضی معتمد شهر سپرد!

تست هوش جالب با چوب؛ در 10 ثانیه با جابه جایی دو چوب کبریت توانایی و هوش خودتو نشون بده.

تفاوت تصویری بچه گربه ها؛ یه تیزبین واقعی می‌تونه تو 8 ثانیه تفاوت های دو تصویر را پیدا کنه!

با نگاه کردن به تصویر و دیدن اولین شی نقاط قدرت و ضعف خود را بهتر بشناسید.

آزمون هوش شناخت خیانتکار؛ فقط کسایی که غریزه پلیسی قوی دارن میتونن در 5 ثانیه شخص خیانتکار رو تشخیص بدن!

آزمون هوش تقسیم مربع؛ در 10 ثانیه بگین چجوری میشه با 4 چوب کبریت مربع رو به دو قسمت مساوی تقسیم کرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا