;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگر مرد داعشی سریال پایتخت بیرون سریال + تصاویر

بازیگر مرد داعشی سریال پایتخت: عباس کاکاوندی بازیگر سینما و تلویزیون است که همیشه نقش های فرعی را بر عهده داشته تاکنون در سریال های «پایتخت» در نقش داعشی، «سرباز»، «آرام می‌گیریم» و «زعفرانی» و .. بازی کرده است و با کارگردانان معروف و سرشناس ایرانی چون حامد محمدی و سیروس مقدم و … همکاری داشته است. با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی  از سری مطالب هنرمندان همراه باشید.

عباس کاکاوندی بازیگر مرد داعشی سریال پایتخت

کاکاوندی در سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم در نقش داعشی بازی کرده بود و اگر بیننده این فصل پایتخت بوده باشید حتما این بازیگر را در نقش یکی از داعشی ها به یاد دارید.

بازیگر مرد داعشی سریال پایتخت 1

علت قطع پای عباس کاکاوندی

عباس کاکاوندی به همراه همسرش در برنامه ماه در می زند حاضر شده بود در بخشی از این برنامه به اتفاقی اشاره کرد که باعث قطع عضوش شده بود اشاره کرد: از لوکیشن فیلمبرداری برمی‌گشتم که یک صحنه تصادف دیدم. حدس زدم که در آن ماشین سانحه‌ دیده حتما خانواده‌ای گرفتار هستند. خواستم برای کمک بروم که یک ماشین با سرعت به من زد. خانواده سانحه‌ دیده با یک سِرُم راهی خانه‌ شان شدند اما من ۳۳ روز در بیمارستان بودم و بارها تحت عمل جراحی قرار گرفتم که در نهایت پزشکان مجبور شدند یک پایم را قطع کنند.

بازیگر مرد داعشی سریال پایتخت 3

تصاویر عباس کاکاوندی

در ادامه تصاویر بیرون سریال بازیگر مرد داعشی سریال پایتخت را مشاهده می کنید:

بازیگر مرد داعشی سریال پایتخت 6 بازیگر مرد داعشی سریال پایتخت 5 بازیگر مرد داعشی سریال پایتخت 4 بازیگر مرد داعشی سریال پایتخت 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + سه =

دکمه بازگشت به بالا