;
سرگرمی

فقط یک کارآگاه خبره میتونه دزد فروشگاه اسباب بازی فروشی را در 7 ثانیه شناسایی کند؟

آزمون هوش تصویری دزد فروشگاه اسباب بازی فروشی: در تصویر آزمون هوش تصویری دزد فروشگاه اسباب بازی فروشی ما یک اسباب بازی فروشی که فقط اسباب بازی های سایز بزرگ را به فروش می رساند را می بینیم ،یک عدد اسباب بازی در این فروشگاه به سرقت رفته است.

آیا با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد میتوانی سارق را در 7 ثانیه شناسایی کنی؟

 

تصویر آزمون هوش تصویری دزد فروشگاه اسباب بازی فروشی

آزمون هوش تصویری دزد فروشگاه اسباب بازی فروشی 1

.

.

.

انجام منظم بازی های فکری می تواند در تمرین و ورزش مغز موثر باشند. شما برای پاسخگویی به سوالات تصویر معمایی نیازمند دقت و تمرکز هستید. بر همین اساس مغز شما وادار به فعالیت بیشتر می شود. لذا شما می توانید به صورت روزانه با حل سوالات هوش تصویری؛مغز خود را ورزش دهید. در این سوالات هوش زمان شما محدود است تا از این طریق مغز شما بیشتر تحریک شود.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری دزد فروشگاه اسباب بازی فروشی

زن لباس زرد دزد است.همان طور که در تصویر می بینید ما شما را راهنمایی کردیم که دزد پسر نیست. اسباب‌فروشی چون مخصوص اسباب بازی های سایز بزرگ است خرس‌های عروسکی کوچک مانند خرس کوچکی که مادر در کیفش دارد یا خرگوش کوچکی که مرد در کیفش حمل می‌کند را نمی‌فروشد. فروشگاه توپ نیز می فروشد و زن لباس زرد یکی از آنها را داخل لباسش پنهان کرده است تا به نظر می رسد باردار است.

آزمون هوش تصویری دزد فروشگاه اسباب بازی فروشی 2

آیا آزمون هوش تصویری دزد فروشگاه اسباب بازی فروشی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا