;
تازه هاسیاسی و اقتصادی

عجیب ترین شغل های جهان: آیا حاضر هستید کارشناس بوی عرق بدن شوید؟

عجیب ترین شغل های جهان: شغل و درآمد بالا یکی از آرزوهای دوست داشتنی هر انسانی به شمار می رود، تا بتواند برای تامین آتیه خود و فرزندانش سرمایه گذاری و پس انداز کند. برخی مشاغل با سختی زیاد و خطرات فراوانی همراه می باشد، اما در عین حال حقوق و مزایای پایینی دارند. حرفه های عجیب و گاها خنده داری در جهان وجود دارد، که ممکن است از نظر ما بی فایده باشد، اما درحال حاظر بسیاری از انسان ها با همین شغل ها به امرار معاش می پردازند. این بار در تازه ها قصد داریم 10 تا از عجیب ترین مشاغل دنیا را به شما معرفی کنیم، با مجله گفتنی همراه باشید.

10. توپ گلف جمع کن

عجیب ترین شغل های جهان10

اگربه نوع بازی گلف دقت کرده باشید، بازیکن با یک چوب به توپی کوچک ضربه می زند تا داخل حفره های امتیازآور بیوفتد. زمین گلف در مساحت های بسیار زیاد طراحی می شوند، و افراد برای تکمیل یک بازی به توپ های بیشماری نیاز دارند، و یا در طی برگزاری مسابقه ممکن است ساعات متمادی بازی به طول انجامد و در پایان روز باید توپ ها جمع شده، که در روز بعد زمین برای دورهای آتی آماده باشد. نکته جالبی که باید بدانید این است، که برخی افراد برای جمع آوری توپ ها استخدام می شوند، تا در تمام مدت مسابقه و یا به محض اتمام، به کار مشغول می شوند.

9. کنترل کننده کیفیت تاس

عجیب ترین شغل های جهان9

تاس یکی از ابزار بازی های مختلف همچون؛ تخته نرد، کازینو، منچ و مارپله می باشد، که باید در ابعاد متفاوت و به صورت مکعبی کاملا متقارن، ساخته شود. هرگونه اشتباه در محاسبات و یا کم و زیاد شدن اضلاع، توازن تاس را به هم زده و از اعتبار خارج می کند. کارخانه های تولید کننده، افرادی را برای کنترل تاس های ساخته شده استخدام می کنند تا با آزمایش های مختلف به ارزیابی آن ها بپردازند. به شاغلان این حرفه بازرس کنترل تاس می گویند که یکی از مشاغل عجیب در دنیا می باشد.

8. کنترل کننده غذای حیوانات خانگی

عجیب ترین شغل های جهان8

این روزها نگه داری از حیوانات خانگی در بسیاری از کشورهای جهان کاری مرسوم است. هر حیوانی مجموعه ای از غذاهای مخصوص به خود را باید داشته باشند. کارخانه های تولید کننده غذای حیوانات بعضی از کارشناسان تغذیه را به منظور کنترل کیفیت غذاها استخدام می کنند، تا از استاندارد بودن مزه و بو اطمینان حاصل کنند.

7. کرم جمع کن

آیا تا به حال به این اندیشیده اید کرم هایی که ماهیگیران به عنوان طعمه استفاده می کنند، از کجا می آید. یکی دیگر از عجیب ترین شغل های جهان، جمع کردن کرم ها برای ماهیگیران است. بعضی انسان ها در شب های بارانی با کندن زمین به جمع آوری کرم می پردازند و با انتقال به کارگاه های مخصوص، بسته بندی شده و در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

6. جدا کننده جوجه های نر و ماده

عجیب ترین شغل های جهان6

در کارخانه های جوجه کشی افرادی را برای تشخیص جنسیت جوجه ها استخدام می کنند، تا آن ها را از هم تفکیک کند. جوجه های ماده از ارزش بیشتری برخوردار هستند، زیرا برای پروار کردن و ارائه به بازار و یا جهت تولید تخم مرغ، به کار می روند.

5. دوشنده سم مار

عجیب ترین شغل های جهان5

اگر چه مار حیوانی خطرناک است، اما در دندان نیشش ماده ای سمی وجود دارد، که بسیار در صنعت داروسازی مورد استفاده قرار می گیرد. مار در زبان پزشکی جهان، نماد سلامتی می باشد. افرادی در آزمایشگاه های وابسته به کارخانه های داروسازی استخدام می شوند تا به صورت یک روز در میان، سم تولید شده در دندان مار را تخلیه کرده و در اختیار پزشکان داروساز قرار دهند.

4. چپاننده مسافران قطار

عجیب ترین شغل های جهان4

خیلی از ماها مترو را دیده ایم و یا با آن به سفرهای درون شهری رفته ایم. کشور ژاپن با بیشترین خط قطار درون شهری همواره فراوان ترین مسافرها را نیز دارا می باشد. در سازمان حمل و نقل افرادی را برای چپاندن مسافران در مترو در ساعات شلوغ روز استخدام می کنند، تا با هل دادن آن ها درب های قطار بسته شوند. شاید به نظرتان عجیب وخنده دار باشد، اما این کار در حال حاضر عجیب ترین شغل جهان می باشد.

3. کنترل کننده شیرین کاری های ترسناک

عجیب ترین شغل های جهان3

یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی، برگزاری مسابقات هیجان انگیز با شرکت بازیگران و اشخاص مشهور می باشد. در این رقابت ها آیتم هایی با موجودات ترسناک طراحی شده تا به جذابیت برنامه افزوده شود. در این میان افرادی را به منظور بررسی و کنترل تمام مراحل و حیوانات حاضر در مسابقه استخدام می نمایند، که از بی خطر بودن آن ها و امنیت شرکت کنندگان اطمینان حاصل کنند.

2. بو کننده گاو

عجیب ترین شغل های جهان2

باد خارج شده از بدن گاو نشان دهنده این است که گاو به اندازه کافی غذا خورده و یا از مواد مغذی و پرفایده در تغذیه آن استفاده شده یا نه. اشخاصی که در شاخه های وابسته به دامپزشکی تحصیل کرده اند را به منظور کنترل بو گاو در نظر می گیرند.

1. کارشناس بوی عرق بدن

یکی دیگر از چندش آورترین و عجیب ترین شغل های دنیا، بررسی بوی عرق افراد با بو کردن زیر بغل شان می باشد. این کار به منظور تولید ادکلن و عطر هایی که بیشترین قدرت در بوزدایی بدن انسان را دارند، انجام می پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا