;
سبک زندگیمهارت های زندگی

مردی که زنش را مجبور به عمل جراحی زیبایی کرد و سپس از او جدا شد!

عمل بلند شدن پا: زنی که ۱۳۰ هزار پوند خرج کرد تا پاهایش ۵.۵ اینچ (نزدیک ۱۴ سانتیمتر) بلندتر شود حالا پشیمان است. او به اصرار همسر سابقش و انتقاداتی که از ظاهر او می‌کرد راضی شد تحت عمل جراحی طاقت فرسای بلند کردن قد قرار گیرد.

بسیاری از ما ممکن است از ظاهر خودمان راضی نباشیم. با این حال قد معمولا چیزی نیست که بتوان آن را تغییر داد. افراد با ژن های کوتاه یا بلند به دنیا می‌آیند و حتی اگر ناراضی باشند اغلب اوقات با آن کنار می‌آیند. با این حال یک مدل به دلایلی تصمیم گرفت برای تغیر این مورد دست به اقدامی افراطی بزند.

پشیمانی مدل آلمانی از بلندکردن پاهایش به اصرار همسر سابقش

ترزیا فیشر، مدل و اینفلوئنسر آلمانی با هزینه ۱۳۰ هزار پوندی تحت دو عمل جراحی طاقت فرسا قرار گرفت تا پاهایش را ۱۴ سانتیمتر بلندتر کند. این جراحی شامل قراردادن میله‌های فلزی در پاهایش می‌شد. درنتیجه قد او حالا نزدیک به ۱۸۳ سانتیمتر است.

اما متاسفانه حالا این زن آرزو می‌کند که کاش این کار را نکرده بود. انگیزه این عمل جراحی نظرات مداوم شوهر سابقش درباره ظاهر او بود.

عمل بلند شدن پا1

او حالا از تصمیمش پشیمان است

پشیمانی مدل آلمانی از بلندکردن پاهایش به اصرار همسر سابقش
این مدل ۳۱ ساله در مصاحبه‌ای گفت که همسر سابقش او را وادار کرد که ظاهرش را تغییر دهد. او ادعا کرده که همیشه از قد خودش راضی بود و حتی نمی‌دانست که چنین جراحی برای افزایش قد اصلا وجود دارد.

ترزیا فاش کرد که شوهرش به او می‌گفت: «تو می‌دانی که من از زن‌های درشت خوشم می‌آید. من واقعا از اینکه قدبلند باشی خوشم می‌آید. تو می‌توانی تا ۱۴ سانتیمتر از این چیزی که هستی بلندتر باشی. تو بدون من هیچ کاری نمی‌توانی بکنی. تو به من نیاز داری.»

عمل بلند شدن پا2

او می‌گوید همسرش آنقدر این حرف‌ها را تکرار کرد تا او باورش شد که بدون او هیچ چیز نیست؛ رفتاری که بسیاری از افراد برای دستکاری روان شناختی (Manipulating) طرف مقابل و اغلب با هدف پیشبرد منافع خود و وابسته نگه داشتن او به خود انجام می‌دهند.

ترزیا ادامه می‌دهد: «من هرگز با چنین چیزی سروکار نداشتم چون همیشه از بدنم راضی بوده‌ام. شرمنده‌ام چون به عملی رضایت دادم که نباید انجام می‌شد.»

او همچنین پس از این جراحی‌ها با انتقادهای شدید کاربران شبکه های اجتماعی روبه‌رو شد. ترزیا می‌گوید: «الان مشکلی ندارم و از پاهایم راضی‌ام. اما در اینترنت با موجی از نفرت مواجه شدم. این موضوع صدمه بزرگی به من زد.» ترزیا و همسر سابقش توماس اولین بار سال ۲۰۱۵ با هم ملاقات کردند و شش ماه پس از دومین جراحی ترزیا از هم جدا شدند.

این مطالب را نیز از دست ندهید:

حقایق عجیب درباره ناف؛ از هزیکزم تا زنی که ناف ندارد!

اگر اینطوری هستید باید فعالیت بدنی داشته باشید!

پرچم خاندان های سریال گیم آف ترونز چه معنایی دارند؟

ماجرای خالکوبی خاصِ سوفی ترنر در گیم آف ترونز چه بود؟

کافه های ژاپن: چرا ژاپنی ها با عروسک های غول پیکر در کافه می نشینند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا