;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر عروس داعشی سریال پایتخت و زندگی در انگلستان+ عکس

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر: این بازیگر با بازی در نقش الیزابت در سریال پایتخت به چهره‌ معروف تبدیل شد. نیلوفر رجایی فر نام یک بازیگر تقریبا تازه کار در دنیای سینما و تلویزیون ایران است. او در 11 بهمن 1371 در تهران به دنیا آمده است اما از کودکی به انگلستان رفت و در آنجا بزرگ شد.

نیلوفر رجایی فر به دلیل زندگی در انگلستان به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی نیلوفر رجایی فر و جدیدترین عکس های او را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

نیلوفر رجایی فر 8

این هم جالبه: شوهران واقعی کاترینا کایف و شوهر آخری که حسابی کم سن و ساله+ عکس و بیوگرافی

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر

نیلوفر رجایی فر متولد ۱۱ بهمن ۱۳۷۱ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته فیریک و اختر فیزیک از دانشگاه رویال لندن انگلستان می باشد که بیشتر با عروس داعشی (الیزابت) در سریال پایتخت به شهرت رسید.

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر2

این هم جالبه: بائو بازیگر پایتخت 4 بعد از 9 سال به همراه همسر و دختر جوانش+ عکس

شروع با تئاتر دانشجویی

با اینکه در ایران به دنیا آمدم اما از کودکی در انگلستان بزرگ شده و آنجا درس خواندم. فعالیت ام را از ۱۸ سالگی با تئاتر دانشجویی در لندن شروع کردم و همیشه پیگیر بازیگری بودم و در دانشگاه محل تحصیلم هم چند نقش کوتاه بازی کرده بودم. در ایران هم چندباری تست بازیگری داده بودم اما به خاطر مدت کوتاه اقامتم در ایران نمی توانستم در آنها حضور داشته باشم.

بازی در سریال پایتخت

از طریق یکی از دوستان به آقای «حسن مصطفی» معرفی شدم و از طریق ایشان دیداری با آقای «محسن تنابنده» (نویسنده) داشتم. ایشان درباره نقش «الیزابت» با من صحبت هایی کرد و در نهایت بخاطر تسلط ام به زبان انگلیسی به گروه بازیگران پایتخت پنج پیوستم.

نیلوفر رجایی فر4

تجربه مواجه با داعش واقعی

من یک روز در لندن برای رفتن به محل کارم سوار مترو شدم، چند ساعت بعد متوجه شدم داعشی ها ۱۰ دقیقه پس از خارج شدن من از ایستگاه آنجا بمب گذاری کردند. خوشبختانه نیروهای پلیس به موقع بمب را خنثی کرده بودند و آسیبی به کسی نرسید.

این هم جالبه: مهسا حجازی زن بابای پیمان معادی در سریال افعی تهران کنار شوهر اصلیش + عکس و بیوگرافی

ازدواج

نیلوفر رجایی فر هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

نیلوفر رجایی فر1

تجربه گرما نداشتم

من در لندن بیشتر در سرما زندگی کرده ام و خیلی گرما را تجربه نکرده بودم. یادم است زمان بازی در سریال پایتخت وقتی هنوز جلوی دوربین رفته بودم ، مدام در سایه آب خنک می نوشیدم و حتی چندباری گرمازده شدم.

احساساتی هستم

من اصلا برعکسی نقشی که با آن دیده شدم خشونت و جدیتی ندارم و اتفاقا خیلی احساساتی هستم و نمی توانم هر اتفاقی خشنی را تحمل کنم. یک بازیگر باید از تجربیاتی که در زندگی اش کسب کرده استفاده کند و یک تخیل قوی داشته باشد تا تجربیات را برای خود بزرگ نمایی کند. من خودم هم ذهن بسیار خیال پردازی دارم اگر مرا پنج دقیقه به حال خو رها کنید پیوسته داستان پردازی می کنم.

این هم جالبه: پسر عینکی “مادر برام قصه بگو” سرود دوران جنگ، الان رئیس بیمارستان شده+ عکس و آهنگش

مجبور شدم شمرده صحبت کنم

من اصولا تند حرف می زنم ولی سر کار سریال «موج اول» مجبور بودم شمرده صحبت کنم و با متانت رفتار کنم، حتی گاهی کارگردان تذکر می داد و اذیت می شدند.

نیلوفر رجایی فر3

پیگیر نقدها هستم

من علی رغم اینکه خیلی ارتباط خوبی با فضای مجازی ندارم ولی تمام نظرات را دنبال می کنم و می خوانم و پیگیر نقدهای سازنده هم هستم. مردم ما خیلی مهربان هستند و لطف بسیاری به من و نقش هایی که بازی کردم داشتند.

بازگشت در نقش پرستار

نیلوفر رجایی فر سال ۱۴۰۰ بعد از سه سال با سریال «موج اول» و در نقش (نگار) یک پرستار بزرگ شده در خانواده متمول به قاب تلویزیون بازگشت.

نیلوفر رجایی فر

کمک از تجربه و تخیل

یک بازیگر باید از تجربیاتی که در زندگی اش کسب کرده استفاده کند و یک تخیل قوی داشته باشد تا تجربیات را برای خود بزرگ نمایی کند. من خودم هم ذهن بسیار خیال پردازی دارم اگر مرا پنج دقیقه به حال خو رها کنید پیوسته داستان پردازی می کنم.

نیلوفر رجایی فر 6

بازگشت در نقش پرستار

نیلوفر رجایی فر سال ۱۴۰۰ بعد از سه سال با سریال «موج اول» و در نقش (نگار) یک پرستار بزرگ شده در خانواده متمول به قاب تلویزیون بازگشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + یازده =

دکمه بازگشت به بالا