;
سرگرمی

به تصویر نگاه کرده و بگویید شما بیشتر کدام حالت هستید+ نتایج

تست شخصیت شناسی زبان بدن: شما معمولن دست هایتان را به کدام حالت نگه می دارید؟

مطالعات نشان داده‌اند تست شخصیت براساس ویژگی‌های زبان بدن و نحوه نشستن، ایستادن، راه رفتن، صحبت کردن، غذا خوردن یا حتی گرفتن بازو به رمزگشایی ویژگی‌های شخصیتی شما کمک می‌کند. تصویر زیر را ببینید و به ما بگویید کدام حالت را بیشتر می‌گیرید و سپس پاسخ تست خود را در انتهای مطلب بخوانید.

با کمک این سرگرمی ها می توان هم به افزایش عملکرد مغز کمک کرد و هم ساعاتی را به دور از دغدغه های زندگی در کنار خانواده و دوستان، لحظات خوشی را سپری کرد. در تست شخصیت شناسی زبان بدن شما می توانید قدرت درونی خود را بشناسید.

پیشنهادی: ضریب هوشی بالای خود را با حل این چالش حرکت 2 چوب کبریت در کمتر از 15 ثانیه ثابت کنید!

تصویر کامل تست شخصیت شناسی زبان بدن

تست شخصیت شناسی زبان بدن

نتایج تست شخصیت شناسی زبان بدن در انتهای صفحه

.

.

خیلی جالبه: شخصیت شناسی شکل ناخن؛ به دستات نگاه کن تو کدومی؟

.

.

.

.

شماره ۱ (گرفتن بازو با یک دست)

گرفتن بازو با یک دست از جلوی بدن یعنی حالت تدافعی، غمگین یا پرتنش دارید و سعی می‌کنید خود را با این کار آرام کنید؛ به خصوص وقتی که در اتاقی پرجمعیت باشید با این کار سعی دارید مانع ایجاد کنید چون احساس ناکافی بودن یا ناامنی می‌کنید.

حتی زمانی که افراد بیش از حد به شما نگاه کنند، با این کار دلتان می‌خواهد از نگاه دیگران مخصوصا در حین مکالمه پنهان شوید. اگر شخصی یک دست خود را از جلو ضربدری کند، نشانه این است که چیزی که گفته شد، احساس ناراحتی و حالت تدافعی در او ایجاد کرده‌است.

این ژست را بیشتر افراد درونگرا دارند و بیشتر نشان‌دهنده ناامنی، شک، اضطراب، استرس و کمرویی است. با اینکه شما ممکن است لبخند بزنید تا راحت و با اعتماد به نفس به نظر برسید، اما زبان بدن شما چیز دیگری می‌گوید.

خیلی جالبه: آیا قدرت هوش شما می تواند معمای هوش ریاضی گربه و خرگوش را در 12 ثانیه حل کند؟

شماره ۲ (گرفتن مچ یک دست)

ویژگی این حالت یعنی شخص احساس آسیب‌پذیری و عصبی بودن می‌کند اما باید در جمع با اعتماد به نفس به نظر برسد. اکثر مردان مچ هر دو دست خود را در جلوی بدن به صورت ضربدری می‌گیرند و زبان بدنشان می‌گوید اینجا موقعیت مطمئنی برای آنان نیست.

معمولاً افرادی که در خود احساس ناامنی دارند، این حالت بدن را می‌گیرند چون یا اعتماد به نفس ندارند یا عصبی هستند و احساس ترس دارند. این زبان بدن نمایش واضحی از استرس و احساسات پرتنش است. اگر می‌خواهید با اعتماد به نفس و قاطع به نظر برسید، باید از این ژست اجتناب کنید.

جالبه: ضریب هوشی خود را با پیدا کردن کد در 12 ثانیه یا کمتر ثابت کنید

شماره ۳ (گرفتن کف دست از پشت سر)

اگر کسی هر دو دست خود را پشت سرش قلاب کند، یعنی او به آنچه که شخص دیگری باید بگوید یا انجام دهد اهمیتی نمی‌دهد. این ژست با ژست اطمینان به خود یکی نیست و نشانگر اعتماد به نفس و غرور به هویت فردی است.

در این ژست بدن کاملاً در معرض دید قرار می‌گیرد که نشان می‌دهد فرد کاملاً آرام است و با خودش راحت است. این افراد اعتماد به نفس خوبی دارند و ترس از آسیب‌پذیری ندارند و برعکس؛ برتری، قدرت و اعتماد به نفس را به نمایش می‌گذارند.

چنین فردی خواستار احترام و نشان دادن اقتدار است و شخصیت خود را به دیگران بدون ترس نشان می‌دهد.

شماره ۴ (گرفتن بازو از پشت سر)

این ژست نشان می‌دهد فرد احساس کوچک بودن دارند و به خودش اعتماد ندارد. این ژست تسلیم و عدم داشتن قدرت کافی را می‌رساند. افرادی که این ژست را بیشتر می‌گیرند ممکن است سعی در آرام کردن خود داشته‌باشند.

هرچه بازو را محکم‌تر و از بالای مچ دست بگیرید، بی‌قراری، عصبی بودن، ناامیدی و استرس بیشتری دارید و با گرفتن این ژست به طور ناخوداگاه به دنبال راحتی و احساس امنیت هستید تا آرام شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 14 =

دکمه بازگشت به بالا