;
سرگرمی

تست بینایی پیدا کردن صورت پنهان شده در 7 ثانیه! آیا می بینیش؟

تست بینایی پیدا کردن صورت پنهان شده: احتمالا هر روزه در شبکه های اجتماعی با انواع و اقسام پازل ها، تست ها، سوالات هوش و … روبرو می شوید. این قسم از مطالب به یکی از پرطرفدارترین بخش مطالب هر شبکه اجتماعی تبدیل شده اند. به خصوص در چند سال اخیر و با همه گیری کرونا، این توجه بیشتر گردید و افراد برای پر کردن اوقات فراغت و نیز فعال نگه داشتن ذهن خود به انجام بازی های فکری تمایل بیشتری داشتند.

تست بینایی پیدا کردن صورت پنهان شده

در تست بینایی امروز تعدادی تصویری داریم که در اون یک صورت انسان پنهان شده است و شما باید در تصویر دنبالش بگردین، اگر چشمان تیزبینی دارید می تونید اون صورت پنهان شده در تصویر را پیدا کنید ،فقط توجه داشته باشید زمان محدود است و فقط شما  7 ثانیه  زمان دارید،پس اگر آماده ایدتصویر را با هم ببینیم.

پیدا کردن صورت پنهان شده-1

همچنین ببینید: چیستان: آن چیست که بالا می رود و هرگز پایین نمی آید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

چطور بود ؟ فکر کنم خیلی راحت به جواب رسیدین !چون اگه با ما همراه بودین و مجموعه تستها و آزمونهای هوش و بینایی ما را شرکت کرده باشید تا حالا قدرت بینایی و مغز شما با هم به خوبی هماهنگ شده و در نتیجه به جواب این تصاویر خیلی راحت دست پیدا می کنید.

اگر هم به تازگی با ما همراه شده اید نگران نباشید،ما هر روز مجموعه ایی از تستها و آزمونهای بینایی و هوش و سرگرمی های مختلفی داریم که می تواند هم شما را سرگرم کند و هم به تمرکز و هماهنگی قدرت بینایی و مغز شما کمک کند،پس با مجله گفتنی همراه باشید و همچنین جواب تصاویر بالا را هم در زیر این مطالب قرا می دهیم.

.

.

پاسخ تست بینایی پیدا کردن صورت پنهان شده

 

پیدا کردن صورت پنهان شده-2

آیا تست بینایی پیدا کردن صورت پنهان شده را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

معماها، تست هوش و پازل های سرگرمی طرفداران زیادی دارد و روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود. با توجه به با زار عرضه و تقاضایی که بازی های فکری دارند پرسشی ذهن مخاطبان را به خود مشغول می کند. آیا این معماها و بازی های فکری موجب افزایش فعالیت مغز می شوند؟

به عنوان مثال، برخی مطالعات نشان داده اند که بازی های فکری باعث بهبود “عملکردهای اجرایی، حافظه کار و سرعت پردازش” در کودکان و جوانان می شود، در حالی که برخی دیگر مزایای چنین بازی هایی را برای حفظ سلامت شناختی در افراد سالخورده تحسین می کنند.

شرکت های “سلامت مغز” مانند Lumosity و Posit Science بازی های فکری ارائه می دهند که قول می دهند مانند یک چشمه جوانی برای ماده خاکستری مغز شما عمل کنند و بهبود در سرعت عملکرد در کودکی، جوانی و بزرگسالی را سبب شوند.

بسیاری از شرکت ها بر ابن باورند که بازی های آنها مهارت های شناختی مانند حافظه، توجه ، سرعت پردازش، انعطاف پذیری ذهنی و حل مسئله را بهبود می بخشد. و محصولات آنها در حال فروش است. مطابق گزارش سال 2013 توسط شرکت تحقیق و تفکیک بازار مستقل SharpBrains ، صنعت بهداشت و درمان مغز از درآمد یک میلیارد دلار در سال 2012 پیشی گرفته است.

مطالب پیشنهادی ما:

 

ماجرای طلاق عجیب: آقا داماد با دیدن این صحنه عروسی خود را به هم زد!

آزمون تمرکز اعداد: آیا چشم سالمی دارید؟ پس در 9 ثانیه 288 را پیدا کنید

چیستان خروس بیوه یعنی چه؟ جواب این چیستان به عقل جن هم نمی رسد!

تست روانشناسی قلب: چه چیز در رابطه عاشقانه از همه چیز برایتان مهم تر است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا