;
سرگرمی

تست شخصیت: طول انگشت شما ویژگی های شخصیتی شما را آشکار می کند.

تست شخصیت طول انگشت: راه‌های مختلفی برای یادگیری در مورد خودتان وجود دارد، اما هیچ‌کدام سرگرم‌کننده‌تر و لذت بخش تر از انجام تست‌های شخصیتی نیستند. بسیاری از چیزها، از جمله اعضای بدن شما، با شخصیت شما مرتبط هستند. حتی پیش پا افتاده ترین چیزهای زندگی مانند میوه مورد علاقه شما و ماشین ها می توانند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما بگویند. امروز، ما یکی از این تست های شخصیتی شگفت انگیز را برای شما آورده ایم که ویژگی های شخصیتی نهایی شما را آشکار می کند.

طبق مطالعات طول انگشتان شما می تواند ویژگی های شخصیتی پنهان و نهایی شما را مشخص کند. به عنوان مثال، انگشت حلقه کوتاهتر با قرار گرفتن در معرض تستوسترون کم در رحم همراه است. به طور مشابه، طول انگشت حلقه و اشاره شما به طور مستقیم با سایر جنبه های رفتار شما مرتبط است، خواه درونگرا باشید، عاشق ماجراجویی، خودشیفته و غیره. تست شخصیت زیر را انجام دهید تا خودتان را از درون بشناسید.

سه سناریو پیش روی شما گذاشته شده است. یکی را انتخاب کنید که برای شما کاربرد دارد. اماده ای؟ پس به تصویر تست شخصیت طول انگشت نگاه کنید.

 

تصویر تست شخصیت طول انگشت

تست شخصیت طول انگشت 1

.

.

1. انگشت حلقه بلندتر از انگشت اشاره است

تست شخصیت طول انگشت: اگر انگشت حلقه شما بلندتر از انگشت اشاره شما باشد، در دسته 1 قرار می گیرید. شما مظهر کاریزما و سرشار از جذابیت هستید. شما به خودتان ایمان دارید و دوست دارید ریسک کنید. زمانی که ذهن خود را روی یک کار قرار دهید، تا زمانی که آن را انجام ندهید آرام نمی گیرید. شما دوست دارید آزادانه زندگی کنید و در صورت لزوم کلمات را خرد نکنید. شما با تمام فداکاری به دنبال چیزهایی که می خواهید می روید و دوست ندارید جوابی از نه بگیرید. شما دارای شخصیتی جسور هستید، اما همچنین دوستانه، برون‌گرا و متفکر هستید. شما اهل معاشقه هستید و اغلب خود را در معرض پیشرفت‌ها قرار می‌دهید. شما احتمالا به عنوان یک سرباز، فروشنده، تاجر یا مدیر عامل کار می کنید. اگر نه، حتما باید در نظر بگیرید.

2. انگشت حلقه کوتاهتر از انگشت اشاره است

تست شخصیت طول انگشت: اگر انگشت اشاره شما بلندتر از انگشت حلقه شما باشد، در دسته 2 قرار می گیرید. شما بسیار اعتماد به نفس و پرخاشگر هستید. شما رفتار یک رهبر واقعی دارید و دوست دارید در موقعیت ها مسئولیت را بر عهده بگیرید. شما همچنین در موقعیت های استرس زا می درخشید و دارای شخصیتی مدبر، متین و اطمینان بخش هستید. دوست دارید دیگران را راهنمایی کنید و به ندرت خونسردی خود را از دست می دهید. با این حال، شما در امر قلبی آماتور هستید و دوستیابی را بی معنی و استرس زا می دانید. شما ترجیح می دهید در فضای خود تنها باشید تا اینکه اجازه دهید دیگران خودتان را بشناسند. اما شخصیت منحصر به فرد شما از شما یک شریک ایده آل می سازد. در مورد شغل، احتمالاً باید یک سیاستمدار، معلم یا نویسنده باشید.

3. انگشت حلقه و انگشت اشاره به یک اندازه هستند

تست شخصیت طول انگشت: اگر طول انگشت حلقه و اشاره شما یکسان باشد، در دسته بندی نهایی قرار می گیرید. شما تعریف کتاب درسی واسطه هستید. شما در برقراری ارتباط مهارت دارید و می توانید با شخصیت دلپذیر خود بر هر کسی تأثیر بگذارید. مردم همیشه عمیق ترین تاریک ترین اسرار خود را برای شما فاش می کنند زیرا شما نیز شنونده خوبی هستید. شما همیشه راه حلی برای مشکلات دارید و به عنوان تسلی دهنده دیگران عمل می کنید. شما از دیگران قدردانی می کنید و تقریباً همه را با طبیعت مهربان، همدل و آرام خود جذب می کنید. غرق شدن به نی چنگ خواهد زد. آن نی تو هستی شما وفادار، دوست داشتنی و بسیار مراقب هستید. شما بهترین شرکا را در هر رابطه ای ایجاد می کنید. شغل ایده آل شما باید یک پرستار، مددکار اجتماعی یا درمانگر باشد.

آیا تست شخصیت طول انگشت برای شما روشنگر و مفید بود؟ حتما در نظرات به ما بگویید! و فراموش نکنید که با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا