;
سبک زندگیمهارت های زندگی

کارآگاه رشید با عکس پسرانش یک ایران را حیرت زده کرد

کارآگاه رشید با نام واقعی قدرت الله ایزدی متولد 4 تیرماه سال 1335 در اصفهان، بازیگر تئاتر و تلویزیون است. اکثر مردم قدرت الله ایزدی را با نام آقا رشید می شناسند. قدرت الله ایزدی تولد یافته ی شهر گز و برخوار و بزرگ شده ی محله پشت باروی اصفهان است. قدرت الله ایزدی سه برادر و دو خواهر دارد و فرزند دوم خانواده است. پدرش سنگبری داشت، آقا رشید و برادرانش هم پیش پدر مشغول به کار بودند. به گفته ی خودش تنها قد آقا رشید در میان خواهر و برادرانش کوتاه است. سبک زندگی امروز را از دست ندهید تا عکس این هنرمند توانمند را در کنار فرزندانش ببینید.

تحصیلات قدرت الله ایزدی معروف به کارآگاه رشید

قدرت الله ایزدی فارغ التحصیل رشته ادبیات فارسی در مقطع دیپلم است.

شروع فعالیت با معلمی

قدرت الله ایزدی در سال 1358 به خدمت آموزش و پرورش درآمد. به مدت 10 سال معلم کلاس اول و مدتی هم به عنوان ناظم مشغول بود تا اینکه به عنوان معاون مدرسه انتخاب شد. در همان زمان بود که تازه رو به کارهای نمایشی هم آورده بود.

کارآگاه رشید1

قدرت الله ایزدی در مورد بازیگر شدنش اینگونه گفته است:

یک روز کنار پل خواجو دیدم گروهی مشغول فیلمبرداری هستند ، به تماشای آنها ایستادم ، آقایی آمد و گفت چند نفر برای سیاهی لشکر میخواهم من هم هم رفتم و در صف کنار یک کیوسک تلفن عمومی ایستادم. به دلیل عدم توانایی بازیگر اصلی آن صحنه اعلام می کند که می تواند نقش را بازی کند !
همین می شود که بعد از تست کارگردان علاوه بر ایفای نقش کوتاه موجب می شود اولین نقش حرفه ای خود را در کارهای بعدی آن کارگردان بگیرد.

آقا رشید چطور به وجود آمد؟

شخصیت آقا رشید در سال 1365 و با سریال خواستگاری شکل گرفت. آقای بازیگر در این رابطه گفته: من چون قدم کوتاه بود اسمی باید پیدا می کردم که ضد قدم باشد، بنابراین اسم رشید را انتخاب کردم و شخصیت آقارشید از همان جا به وجود آمد.

کارآگاه رشید4

ازدواج و همسر قدرت الله ایزدی

آقای بازیگر در سال 1358 ازدواج کرده و صاحب چهار فرزند است. همسرش با او نسبت فامیلی دور دارد ، دو پسر به نام های کمال و علیرضا و دو دختر او کتایون و سارا نام دارند. آقا رشید و همسرش یک نوه هم به نام پارسا دارند.

آقا رشید و پسرانش

آقا رشید در یک گفتگوی تلویزیونی که با حامد حدادی داشته، اعلام کرده قد همسرش 190 سانت است، از همسر وی اطلاعاتی در دست نیست، ولی فرزند وی کمال ایزدی قد بلندی دارد و مشخص است مادر آنها باید قد بلند باشد.

کارآگاه رشید3
کارآگاه رشید و پسرانش

مطالعه و ورزش

قدرت الله ایزدی اوقات فراغت خود را صرف مطالعه و ورزش می کند . هر دو شغلش را دوست دارد و همیشه با عشق با شاگردانش رفتار کرده است . موسیقی اصیل ایرانی را بسیار دوست دارد ، عاشق صدای علیرضا افتخاری است و در کنسرت های او حضور می یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا