;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مصدومیت سعید آقاخانی بعد از پایان نون خ 5 در کنار همسرش+ عکس

مصدومیت سعید آقاخانی:  فصل پنجم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی به پایان رسید، سعید آقاخانی بازیگر نقش نورالدین خانزاده که تا کنون با ساخت 5 فصل از سریال نون خ توانسته است مخاطبان زیادی را پای تلویزیون بکشاند.

پس از انتشار قسمت پایانی سریال نون خ عکسی با چهره متفاوت از خود همراه با دلنوشته ای زیبا منتشر نمود که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و با واکنش های مثبتی همراه بود. در ادامه فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان عکس نورالدین خانزاده پس از سقوط را مشاهده می کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: عکسای جدید و عروسی واقعی رزیتا غفاری بازیگر فیلم پشت پرده مه + بیوگرافی

مصدومیت سعید آقاخانی

مصدومیت سعید آقاخانی

سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر که اخیرا خبر مصدومیتش در جریان سریال نون خ 5 تیتر رسانه ها شد، پس از پایان قسمت آخر نون خ که در آن با کمربند حضور داشت، عکسی در صفحه اش منتشر کرد و مخاطبانش را از نگرانی در آورد. نورالدین خانزاده در پست جدید خود به ستایش زادگاهش و بلوچستان زیبا پرداخت و با احساس نوشت:

ابرهای همه عالم بر آسمانت و گلهای زیبا بر کوهسارانت، نامت جاویدان کردستان، نامت جاویدان بلوچستان، در پناه ایران.

سعید آقا خانی2

سعید آقا خانی و همسرش
سعید آقا خانی و همسرش

خداحافظی سعید آقاخانی از سریال نون خ

نون خ 5 که همانند فصل های قبل با قصه ای روان به زندگی نورالدین خانزاده و دوستان و خانواده اش می پرداخت، در شهرهای تهران، چابهار، سیستان و بلوچستان، کردستان و کرمان تصویربرداری شده است. در این فصل آقاخانی دغدغه بسیاری از مردمان بلوچ را به تصویر کشید و به کولبری و مشکلاتش پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا