;
سرگرمی

تست بینایی تشخیص حیوانات؛قدرت تشخیص دیدتان چقدر هست؟ آیا می تونید حیوانات در تصویر را تشخیص بدین؟؟؟

تست بینایی تشخیص حیوانات: این تست یک تمرین تصویری جالب است که ادراکی و مهارت های بصری شما را به چالش می کشد. برای همه قابل دسترس است، چالش این است که هر حیوانی را که به صورت شبح پنهان شده است را پیدا کنید.

در واقع، تصویر انواع حیوانات از همه گونه ها پنهان شده است. شما باید 12 حیوان را در تصویر بدون از دست دادن یک حیوان در مدت 20 ثانیه شناسایی کنید. آیا آماده اید تا مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید ؟

تست بینایی تشخیص حیوانات

 

در اینجا چند نکته برای کمک به موفقیت شما در این بازی هیجان انگیز وجود دارد. اول از همه، شما باید در مجموع 12 حیوان پیدا کنید.

در مرحله بعد، به یاد داشته باشید که حیوانات نشان داده شده می توانند از مکان های مختلفی آمده باشند – جنگل ، صحرا، هوا و غیره. این به شما ایده وسیع تری در مورد انواع حیواناتی که باید به دنبال آنها بگردید، می دهد.

از ویژگی های خاص این بازی این است که سیلوئت ها (شبح ها)به هم چسبیده اند و برای موفقیت، باید منطقی و تحلیلی باشید و شکل ها و خطوط شبح ها را به دقت بررسی کنید. حتی می‌توانید روی یک تکه کاغذ یادداشت برداری کنید تا حیوانات مختلفی را که پیدا کرده‌اید پیگیری کنید تا گم نشوید. با این نکاتی که در اختیار دارید، آماده هستید که چالش را به راحتی انجام دهید و از بازی نهایت لذت را ببرید.

تست بینایی تشخیص حیوانات-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی تشخیص حیوانات

دوازده حیوان برای کشف در این تصویر وجود داشت. در میان آنها می توانید یک گاو، یک پلنگ، یک اردک، یک کوسه، یک سنجاب، یک فک، یک گوزن زیبا و یک راسو را ببینید.برای بقیه حیوانات پاسخ شما را به صورت عکس می دهیم. شما چند تا را پیدا کردید؟

 

تست بینایی تشخیص حیوانات-2

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا