;
سرگرمی

کدومیکی از والدین خانواده واقعی پسر بچه هستند!؟ افراد با ضریب هوشی بالا تو یه نگاه متوجه میشن!

آزمون شناخت خانواده واقعی پسر بچه: در تصویر آزمون شناخت خانواده واقعی پسر بچه،پسرس کوچک را مشاهده می کنیم که بر روی میز ناهار خوری نشسته است و مشغول خوردن غذای خود می باشد و در دو سمت وی نیز دو مرد و زن دیده می شود که هر کدام مدعی هستند که کودک فرزند واقعی آن ها می باشد.

با توجه به تصویر  و نشانه های موجود در آن میتوانی در کمتر از 3 ثانیه و یا حتی با یک نگاه متوجه بشی که بچه کوچک فرزند کدام خانواده می باشد؟

تصویر آزمون شناخت خانواده واقعی پسر بچه

آزمون شناخت خانواده واقعی پسر بچه 1

.

.

.

کاملاً واضح است و بر کسی پوشیده نیست که یکی از مزیت های خوب بازی های فکری، جنبه سرگرم کنندگی آن هاست. بازی های فکری علاوه بر اینکه اوقات فراغت را پر می کنند، می توانند زمینه را برای ورزش مغز نیز فراهم کنند. محققان و دانشمندان حوزه سلامت معتقدند که بخشی از بیماری های مغز در کنار نوع سبک زندگی و تغذیه، مربوط به کم تحرکی مغز و ذهن است. لذا با کمک بازی های فکری می توان، مغز و ذهن را ورزش داد و از بیماری هایی همچون آلزایمر و … پیشگیری کرد. از سوی دیگر زمینه توسعه و رشد مهارت ها و توانائی های شناختی را فراهم نمود.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت خانواده واقعی پسر بچه

همان طور که در تصویر مشخص می باشد کودک چشمانی قرمز رنگ دارد که این نوع چشم در میان انسان ها دیده نمی شود،پس وی فرزند واقعی خانواده خون آشام  می باشد.

آزمون شناخت خانواده واقعی پسر بچه 2

آیا آزمون شناخت خانواده واقعی پسر بچه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

چالش قدرت دید: در کمتر از 5 ثانیه خرگوش متفاوت را در بین این خرگوش ها تشخیص دهید!

حتمن ببینید: بهترین موزیک ویدیوی بی تی اس که شما را به بهشت می برد!

جالب و خواندنی: داستان مهره مار زن خیانتکار که شوهرش هنوز عاشق او بود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =

دکمه بازگشت به بالا