;
فرهنگ و هنرهنرمندان

امیر سهیلی بازیگر سریال نون خ+ عکس خانواده جذابش بیرون سریال!

امیر سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون که تا کنون حضور موفقی در ژانر کودک داشته، در فصل چهارم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی ایفای نقش نموده است. در فرهنگ و هنر مجله گفتنی عکس های دیده نشده از خانواده امیر سهیلی را می بینید و به شکل مختصر مفید به معرفی این بازیگر خواهیم پرداخت. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

امیر سهیلی 7

این هم جالبه: پسر بچه فیلم مهمان مامان در 30 سالگی یکی دیگه شده!+ عکس و بیوگرافی

بیوگرافی امیر سهیلی بازیگر سریال نون خ 4

امیر سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون اصالتا کرد تبار می باشد، سعید آقا خانی کارگردان نون خ که بیشتر بازیگران این سریال را از بین هنرمندان کردتبار انتخاب نموده، این بار نیز به سراغ امیر سهیلی بازیگر کرد سینما و تلویزیون رفت، او در سریال نون خ 4 نقش شکارچی گرگ را ایفا نموده است.

او که در تلویزیون و در کنار عموپورنگ نقش سلطان، قورباغه و بلبل خان را ایفا کرده، در خانواده ای 5 نفره به دنیا آمده، این بازیگر سال ها پیش پدرش را از دست داده است و یک خواهر به نام نجمه و یک برادر بزرگتر از خود به نام مجتبی دارد.

امیر سهیلی بازیگر نون خ 1

همسر

آقای بازیگر متاهل بوده اما هیچ عکسی از همسرش منتشر نکرده است و اطلاعاتی درباره اینکه همسر امید سهیلی بازیگر نون خ 4 کیست در دسترس نمی باشد.

دختر امیر سهیلی بازیگر نون خ 4

امیر سهیلی بازیگر نون خ 3

او تنها یک دختر به نام رسپینا دارد که اینطور که از تصاویر منتشر شده در اینستاگرام وی، بازیگر نقش بلبل خان محله گل و بلبل پیداست؛ رابطه بسیار صمیمی باهم دارند.

این هم جالبه: علیرضا جلیلی بازیگر اروپایی ایران از کودکی تا بزرگسالی+ تصاویر

فیلم و سریال های امیر سهیلی

امیر سهیلی در سریال کوبار، سریال محله گل و بلبل، سریال ما چند نفر، فیلم آهوی پیشونی سفید 2 و… بازی کرده است. در ادامه تصاویری خانوادگی و جذاب از این بازیگر مشاهده می فرمایید.

امیر سهیلی بازیگر نون خ 2

امیر سهیلی 7

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 17 =

دکمه بازگشت به بالا