;
فرهنگ و هنرهنرمندان

(عکس) خواهر سوم جیجی حدید و بلا که به خاطر زشتی او را پنهان می کنند!

شاید باور نکنند اما دو مدل مشهور آمریکایی دو خواهر به جز برادرشان انور دارند که از همسر اول پدرشان می باشد که بعد از آشنایی با یولاندا حدید از وی جدا شده است.

محمد حدید برج ساز آمریکایی از همسر اول خود دو دختر به نام های آلانا و ماریل می باشد که بزرگترین فرزند وی یعنی آلانا نیزدر کار مدلینگ می باشد. در ادامه عکس های دیده نشده از خواهران بلا و جی جی حدید مدل های مشهور دنیا مد را مشاهده کنید.

کاربران رسانه‌ های اجتماعی عکس‌ های خواهر سوم و بزرگتر مدل‌ ها بلا و جیجی حدید را به اشتراک گذاشتند و برخی گفتند که او زیبایی دو خواهرش را ندارد، گرچه به دلیل داشتن سلیقه زیبا در دنیای مد مشهور است.

ببینید: عکس های ساحلی و اطلاعات خانوادگی پریا مردانیان بازیگر نقش شاپرک در سرزمین مادری

خواهر سوم جیجی حدید1
خواهر سوم آلانا حدید خواهر جیجی و بلا حدید از پدرشان محمد حدید است که در دنیای مد بسیار محبوب است. وی خاطرنشان کرد: دو خواهرش همیشه در دنیای مد و فشن همیشه از او مشاوره زیادی می‌ گیرند و یک خواهر چهارم نیز به نام ماریل دارند.

آلانا و ماریل دو دختر محمد حدید از همسر اولش مری باتلر هستند که در سال ۱۹۹۲ از او جدا شدند. در سال ۱۹۹۴ او با مدل آلمانی یولاندا آشنا شد که حاصل ازدواج آنها جیجی، بلا و انور بودند. ماریل بزرگترین دختر محمد حدید است و ۳۸ ساله است.

این هم جالبه: بیوگرافی بازیگر نقش بانو جانگ 49 کیلویی از ازدواج تا طلاق+ عکس

خواهر سوم جیجی حدید2
او مادر دو فرزند است و تا حدودی از طراحی و مد فاصله دارد، اما او عاشق مد است زیرا تولید مجموعه‌ ای از عینک آفتابی خود به نام Hadid Eyewear راه انداخت و شاید ماریل بیشتر شبیه خواهرش جیجی باشد.

خانواده حدید به واسطه ی فعالیت در صنعت مد و فشن، به ویژه حوزه ی مدلینگ و همکاری با طراحان و برندهای معروف، شهرت یافته اند. این خانواده چنان تأثیری بر این صنعت داشته اند که نشریه ی Telegraph آن ها را «اولین خانواده ی صنعت فشن» نامیده است.

این مطالب هم جالب هستند:

جالب: کوچولوهای سرزمین مادری بزرگ شده اند+ عکس های 18+ شدنشون!

انیمه خاندان لی توسط دختر بروسلی در پکن به نمایش درآمد!

کارگردان ارباب حلقه ها با دیدن این فیلم خودش را خیس کرده(عکس)

مقایسه درآمد تیلور سوئیفت خواننده آمریکایی با ایران خودرو و سایپا!

عکس کودکی مهران مدیری وقتی کلاس اولی بود رو حتما ببین!

هوش مصنوعی و رشته های دانشگاهی: رشته ات چیه و به نظرت کدوم رشته خفن تره؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا