;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تیپ های جدید صبا راد مجری بیرون تلویزیون در خارج با شوهرش

صبا راد مجری که نام اصلی او فاطمه راد می باشد یکی از مجری های برنامه پربیننده به خانه برمی گردیم می باشد. وی در زمینه گویندگی رادیو نیز فعالیت دارد. همسر اول صبا راد مرتضی علی آبادی بود ولی به دلایلی از او جدا شد و با مانی رهنما که یکی از خوانندگان معروف پاپ می باشد ازدواج کرد.

این را بهم ببینید: زهرا جواهری دختر دنیای شیرین در 46 سالگی+ عکس و بیوگرافی

در ادامه عکس هایی جدید از این مجری توانمند را مشاهده خواهید کرد.

جالبه ببینید: ارسطو نوابی پسر الهام چرخنده آبروی مادرش را در اینستاگرام برد+عکس

صبا راد

فاطمه راد ( صبا راد ) یکی از مجریان برنامه ترکیبی “به خانه برمی گردیم” بود که این برنامه به طور زنده, حدود دوازده سال است که از شبکه پنج پخش می گردد. ایشان متولد ۳۰ آبان ۱۳۵۹ می باشند. او از جمله نویسندگان رادیویی نیز به شمار می آید.

این را هم بخوانید: تصاویر جدید از سریال یانگوم2: یانگوم وسط ایتالیایی ها

صبا راد5 (1)

همسر دوم صبا راد

وی که در یکسال اخیر کمتر مجری گری کرده بود در صفحه اینستاگرامش عکسهایی را با مانی رهنما، خواننده پاپ کشورمان منتشر می کرد و در این عکسها تنها به همکاری هایی در زمینه موسیقی با آقای مانی رهنما اشاره می کرد.

صبا راد مجری

صبا راد مجری محبوب به خانه می گردیم که مدتی است حضور او در تلویزیون کمرنگ تر شده است با مانی رهنما ازدواج کرد . این خبر را مانی رهنما در اینستاگرامش با انتشار یک عکس تایید کرد.
صبا راد مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت . همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما دست به تایید این خبر برد.

حتمن ببینید: یوسف تیموری بازیگر و اعجوبه بیزینس و زن و بچه تایلندی اش

صبا راد5 (2)

بیوگرافی مانی رهنما

مانی رهنما (شهرام رهنما) در تیر ماه ۱۳۵۰ خورشیدی در نارمک تهران به دنیا آمد. او از کودکی به صوت و آواز , علاقه‌مند بود و از ۱۴ سالگی با خرید یک پیانو، رسماً موسیقی را شروع نمود. در مهر ماه سال ۱۳۷۱به نزد بابک بیات رفت و از همان‌جا کلید فعالیت هنری جدی خود را زد.

جالبه: اولین عکس از همسر اکبر عبدی بعد از سال‌ها: جوان، با کلاس و شیک پوش!

صبا راد2 (1)

در طی ۶ سال کار با بابک بیات، اصول خوانندگی را فرا گرفت و سبک صدای خود را نیز پیدا کرد که در سال ۱۳۷۶ و در فیلم «مرسدس» به کارگردانی مسعود کیمیایی این سبک را اجرا نمود. با شعری از ایرج جنتی عطایی.

برایتون جالب خواهد بود: کفش 30 میلیارد تومانی لیونل مسی+ عکس

صبا راد2 (2)

این را هم ببینید: تغییر چهره متین ستوده بازیگر نقش ترانه در سریال لیسانسیه ها | این واقعاً اون نیست!

شایعه ممنوع التصویری صبا راد

در عرصه فرهنگ و هنر کشورمان بسیاری از افراد مشهور و پرطرفدار وجود دارند که بنا به دلایلی مدتی در عرصه فعالیت شان ظاهر نمی شوند و درست به همین دلایل هم برای آنها شایعاتی درست می شود. از جمله این افراد صبا راد است که پیشتر یکی از مجریان برنامه به خانه بر می گردیم بود که از شبکه تهران پخش می شود.
چندی است صبا راد؛ یکی از مجریان «به خانه برمیگردیم»، دیگر در این برنامه حضور ندارد و جلوی دوربین نمی رود. این اتفاق در حالی افتاده است که او را مدتی است در هیچ یک از برنامه های تلویزیونی در قامت مجری نمی بینیم و این سوال برای مخاطبان پیش آمده که آیا شایعه ممنوع التصویری این مجری که در برخی از رسانه ها پخش شده، صحت دارد یا نه؟ این موضوع را با راد در میان گذاشتیم و او در پاسخ به «صبا» به ذکر این جمله که:ممنوع التصویر نیستم بسنده کرد و از صحبت مفصل امتناع و آن را به سال آینده موکول کرد.

 

برایتان جالب خواهد بود

بازیگر نابینای رنگ خدا در 37 سالگی اش به همراه دختر زیبایش+عکس و بیوگرافی

تصاویر امیر کاظمی مازیار لیسانسه ها و زن بزرگتر از خودش+ بیوگرافی

لی مین هو بازیگر گوجون پیو در 36 سالگی مثل 20 ساله ها+ عکس و بیوگرافی

عکس های چوچانگ سریال پایتخت+ چهره جذاب بیرون سریال بعد 9 سال

تیپ های خانوادگی بازیگران در جشنواره فجر+ عکس

جدیدترین تصاویر خانوادگی از همسر و فرزند خسرو شکیبایی

شراره رخام زیباتر از جنیفر لوپز: چهره اش کامل تغییر کرده

 ممیسابو در سریال یوسف پیامبر با همسر و فرزندانش بیرون سریال+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا