;
سرگرمی

یک ریاضی دان واقعی در 8 ثانیه میتونه فرمول حل این معادله هوش ریاضی را بفهمه.

آزمون معادله هوش ریاضی چهار مربع: چه چیزی بهتر از تمرین دادن مغز با یک چالش ریاضی مفید است؟ هوش ریاضی خود را امتحان کنید و ببینید آیا می توانید از آزمون معادله هوش ریاضی چهار مربع پیشی بگیرید و IQ خود را افزایش دهید! امروز، در تلاش برای حل یک معادله سخت ریاضی هستیم که با آن تفکر منطقی و مهارت های حل مسئله شما را آزمایش خواهیم کرد.

یافتن پاسخ آزمون معادله هوش ریاضی چهار مربع یک چالش دشوار است. شما باید بتوانید در کمتر از 8 ثانیه معادله امروز را حل نمائید. آزمون ریاضی با معادله پیچیده می تواند سطح هوش و اطلاعات ریاضی شما را بسنجد.

 

تصویر آزمون معادله هوش ریاضی چهار مربع

آزمون معادله هوش ریاضی چهار مربع 1

 

.

.

.

تست‌های منطق و تفکر از زمان‌های قدیم وجود داشته‌اند و ابزار بسیار خوبی برای ارزیابی استعداد فرد در حل مسئله هستند. همچنین می توان از آنها برای سنجش خلاقیت و تدبیر استفاده کرد.با درگیر شدن در این نوع کارها، می توانید مهارت های خود را تقویت کرده و ظرفیت فکری خود را افزایش دهید.شما باید معادلات را درک کنید و از مهارت های ریاضی خود برای حل آزمون معادله هوش ریاضی چهار مربع استفاده کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون معادله هوش ریاضی چهار مربع

ما برای درک بهتر شما فرمول نهایی را در اختیار شما می گذاریم:

42=7*6

81=9*9

15=5*3

10=5*2

پس جواب نهایی در مربع چهارم  عدد 10 می باشد.

آزمون معادله هوش ریاضی چهار مربع 2

 

آیا آزمون معادله هوش ریاضی چهار مربع را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا