;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تیموتی شالامی در فیلم جدیدش باب دیلن می شود!

تیموتی شالامی بازیگر مشهور و محبوب هالیوود در فیلم جدید خود نقش «باب دیلن» خواننده مشهور آمریکایی را ایفا خواهد کرد و در این نقش به خوانندگی مشغول خواهد شد!

تیموتی شالامی که قرار است در نقش خواننده مشهور آمریکایی «باب دیلن» ظاهر شود از صدای شخص دیگری استفاده نخواهد کرد و خودش در این فیلم خواهد خواند. تیموتی شالامی بازیگر آمریکایی 27 ساله آماده ایفای نقش خواننده مشهور آمریکا است و خودش در این فیلم به اجرا و خوانندگی خواهد پرداخت! با فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

ماجرای لال شدن لیندا کیانی و دغدغه وجود خدا از زبان خانم بازیگر که تا به حال نشنیده اید!

جیمز منگولد، کارگردان این فیلم بیوگرافی در مصاحبه اخیر خود در لندن به مناسب جشن گرفتن فیلم جنگ ستارگان درباره پروژه جدیدش صحبت کرده است. حالا طرفداران بیش از پیش برای اکران هرچه زودتر این فیلم هیجان زده هستند.

در این مصاحبه با مجله کولایدر از این کارگردان موفق پرسیده شد که آیا تیموتی شالامی در این فیلم خودش آواز خواهد خواند و یا از صدای شخص دیگری بر روی تصویر این بازیگر استفاده خواهد شد. جیمز منگولد به این سوال جواب و مثبت داد و گفت: «واضح است که او خودش اجرا خواهد کرد و آواز خواهد خواند.»

هما قریشی مدل و بازیگر معروف هندی در بالیوود چه می کند؟

ستارگان صنعت موسیقی آمریکا در فیلم جدید!

او که آثار موفقی مانند فیلم‌های «Indiana Jones» و «The Dial of Destiny» را فیلمبرداری کرده است در این مصاحبه درباره دوره تاریخی این فیلم و قسمتی از زندگی باب دیلن که او به تصویر خواهد کشید نیز صحبت کرده است.

«بخش بسیار جال و هیجان انگیزی از تاریخ آمریکا و زندگی باب را نمایش خواهیم داد. زمانی که باب دیلن تنها 19 سال داشت و با کمتر از 10 دلار به نیویورک رفت. زمانی که او هیچ چیز نداشت اما ناگهان به یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین خواننده‌های جهان تبدیل شد.»

جیمز منگولد ادامه داد: «زمانی که او به نیویورک آمد و با فرهنگ موسیقی فولک آشنا شد. شهرت غیرقابل او و پیشی گرفتن از همه در این صنعت. داستان حقیقی بسیار سرگرم کننده‌ای است. تاریخ فراموش نشدنی صنعت موسیقی در آمریکا. ستارگانی مانند وودی گاتری، باب دیلن، پتر سیگر تا جون بایزر در این فیلم به تصویر کشیده خواهند شد.»

انتظار می‌رود فیلمبرداری این فیلم بیوگرافی در ماه آگوست امسال آغاز شود. پیش از این تایید شده بود که تیموتی شالامی کلاس‌های نواختن گیتار را به هدف آمادگی برای این نقش آغاز کزده است.

همچنین ببینید: باورتون میشه سوسانو جومونگ از شوهرش بزرگتره+ عکس شوهرش

بیوگرافی تیموتی شالامی

تیموتی متولد بیست و هفتمین روز از ماه دسامبر سال 1995 میلادی در شهر منهتن است. او دانش ­آموخته‌ی دبیرستان هنر موسیقی و هنر‌های نمایشی در سال 2013 است. مادر او نیکول فلندر (Nicole Flender)  یهودی متولد نیویورک است که گذشتگانی روسی و اتریشی دارد. او رقاص و دلال مسکن است که  در سال 1992 در فیلمی نقش‌آفرینی کرده‌است.

مارک شالومی (Marc Chalamet) پدرش نیز متولد فرانسه، نیاکانی از فرانسه و انگلیس دارد. وی از سردبیران یونیسف است. دایی او رودمن فلندر (Rodman Flender)  کارگردان است و خواهر او پائولین (Pauline Chalamet) نیز در حیطه‌ی بازیگری به فعالیت می‌پردازد.

تیموتی شالامی به زبان‌های فرانسه و انگلیسی مسلط است و تابعیت دو کشور فرانسه و آمریکا را دارد. آرزوی کودکی شالامی، که با دنیای بازیگری خیلی فاصله دارد، تبدیل به یک ستاره‌ی حرفه‌ای در فوتبال شدن بود و به گفته‌­ی خودش در سن سیزده سالگی مربی‌گری فوتبال کودکان شش تا ده ساله را عهده‌دار بوده‌است.

اینم ببین: باشگاه سپاهان: صفحات رشد آرات حسینی نابغه ایرانی بسته شده، واکنش پدر و مادر آرات چیست؟

تیموتی شالامی در صنعت مد

تیموتی که از طرفداران طراحی­‌های حیدر اکمن (Haider Ackermann)  است و تا به حال در فرش ­قرمز‌ها با طراحی‌های او دیده شده‌است، او به طراحی هودی برای آزادی زنان کشور افغانستان پرداخت.

درآمد این هودی‌ها صرف حمایت از حقوق زنان و کودکان افغان خواهد‌شد. به گفته‌ی خود تیموتی شالامی این هودی پیام‌آور صلح و آزادیست. روی آستین راست این هودی نوشته شده‌است: ” افغانستان آزاد”.

شاید برایتان جالب باشد:

سریال نیوکمپ و بازیگران مجردش و نکات جالبی که نمی دانید!

حسام محمودی بازیگر در 37 سالگی درگذشت+ عکس همسر و دخترش

بی تی اس و حقایقی جالب از اعضای آن که نمی دانید! شلخته ترین فرد را می شناسید؟

علی ضیا مجری خوشتیپ ایران: من بچه جنوب شدم رفت!

صبا راد، مجری خاص و جذاب مانند لیدی گاگا درخشید

میترا حجار ثابت کرده که سن فقط یک عدد است!

استایل فرشته حسینی توجهات را جلب کرد: دختری که عاشق کلاه است

شیلان نون خ قبل از عمل زیبایی چه شکلی بوده؟؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا