;
سرگرمی

مرد استرالیایی به دلیل موج سواری با مارش 1500 دلار جریمه شد.

موج سواری با مار: مردی که به دلیل موج سواری در حالی که مارش به دور گردنش پیچیده بود، توجه کاربران اینترنت را به خود جلب کرد، پس از کشف ویدیوهای آنلاینش، با جریمه سنگینی روبرو شد.

هیگور فیوزا پس از به اشتراک گذاشتن فیلمی از خود و مار پیتون 3 ساله اش، شیوا، در حال موج سواری در سواحل استرالیا، به یک مورد هیجان انگیز و پرطرفدار در صفحات مجازی تبدیل شد. با این حال، شهرت تازه‌ای که فیوزا به دست آورد هزینه‌ای را به همراه داشته است، زیرا وزارت محیط‌زیست و علوم کوئینزلند جریمه‌ای معادل ۲۳۲۲ دلار استرالیا – معادل ۱۴۹۵ دلار آمریکا – برای عدم دریافت مجوز مناسب در نظر گرفته است.

جاناتان مک دونالد، افسر ارشد حیات وحش از دپارتمان محیط زیست و علوم کوئینزلند، گفت: «این مرد زمانی متوجه ما شد که در رسانه های محلی به دلیل بردن مار پیتون خود به موج سواری خبرساز شد. «تحقیقات ما نشان داد که این مرد دارای مجوز نگهداری از حیوانات بومی بود. با این وجود، او به دلیل نقض بند 88 الف قانون حفاظت از طبیعت، اخطاریه نقض مجازات دریافت کرد.

جالب است ببینید: آیا می توانید این چالش ریاضی را حداکثر در 15 ثانیه حل کنید و IQ خود را بسنجید؟

موج سواری با مار در استرالیا

این قانون خاص تصریح می‌کند که حیوانات خانگی مانند پیتون‌های فرش Bredl را نمی‌توان از محل تعیین‌شده خود خارج کرد، مگر در شرایط خاص مانند بازدید از دامپزشکی یا فروش حیوانات. پیتون های فرش بردل، مارهای غیر سمی بومی مناطق شمالی استرالیا هستند.

مک دونالد توضیح داد: «برای نمایش عمومی یا نمایش یک حیوان، مجوز جداگانه از وزارت کشاورزی و شیلات مورد نیاز است. ما دارندگان مجوز را از نمایش حیوانات بومی خود در انظار عمومی منع می کنیم، مگر اینکه هدفی خاص تایید شده باشد و رفاه، امنیت عمومی و رعایت مقررات مربوطه حیوان را تضمین کند.”

نگرانی هایی وجود دارد که قرار دادن مار در محیط های عمومی می تواند باعث استرس شود و به طور بالقوه انتقال بیماری ها را تسهیل کند.

مک دونالد هشدار داد: بیرون بردن حیوانات خانگی بومی در مکان های عمومی می تواند آنها را در معرض استرس های غیرضروری قرار دهد و رفتار آنها می تواند غیرقابل پیش بینی شود زمانی که آنها را از محوطه خود بیرون می آورند.

یکی دیگر از جنبه های نگرانی مربوط به رفاه مار بود، با توجه به اینکه این مار خزنده خونسرد است و بنابراین نسبت به انسان مستعد ابتلا به سردی سریع است.

حتما بخوانید: داستان پیرزنی که 3 بار خدا را از خانه اش بیرون کرد!

جالبه ببین: چالش هوش چوب کبریت با یک حرکت! شما فقط 15 ثانیه فرصت دارید!

موج سواری مرد استرالیایی با مار

تیم هادسون از Hudson Snake Catching Gold Coast and Hinterland در اوایل سپتامبر با خبرگزاری محلی 7NEWS مطلبی را به اشتراک گذاشت: «مارها موجوداتی گرماگیر هستند، بنابراین قرار گرفتن در آن آب سرد و شور بدون شک می تواند استرس قابل توجهی برای مار ایجاد کند.

مارها به طور پیچیده ای با محیط اطراف خود گره خورده اند و زمانی که در معرض سرما و موج سواری نمک قرار می گیرند، می تواند به طور قابل توجهی بر رفاه آنها تأثیر بگذارد. با این حال، فیوزا مصمم است که شیوا از هیجان موج سواری لذت می برد.

من همیشه او را به ساحل برده ام و او عاشق شنا کردن در آب است. بنابراین یک روز، تصمیم گرفتم او را برای موج سواری به بیرون ببرم، و او کاملاً آن را دوست داشت. “معمولاً وقتی چیزی را دوست ندارد، شروع به خش خش کردن می کند، اما در آب، آرام می ماند.”

او با تمجید از شخصیت منحصر به فرد شیوا، افزود: “او یک مار خارق العاده است.”

مطالب جالب پیشنهادی:

پیشنهاد می شود: حقایق قهوه که حتی قهوه خورهای حرفه ای هم نمی دانند!

آزمون روانشناسی جالب: یکی از این ماسک های قبیله ای را انتخاب کنید تا چیزهای بیشتری در مورد نحوه زندگی خود کشف کنید!

تست جدید برای زرنگا:هوش تصویری اعداد ریاضی برای تحلیلگران واقعی؛ جواب چی میشه؟

حتما جواب بده: چیستان: چیزی است که هم در آشپزخانه وجود دارد هم اتومبیل!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا