;
سرگرمی

فقط تیزبین ها می تونن 5 ثانیه ای بگن که کدوم زندانی،از آینده آمده است؟

آزمون هوش تصویری زندانی از آینده: در تصویر آزمون هوش تصویری زندانی از آینده ما شاهد یک زندان در دوران غرب وحشی هستیم که در آن سه سلول مجاور به هم در تصویر نمایش داده شده است که زندانی ها مشغول کارهای روزمره خود در سلول زندان هستند،یکی از این افراد از آینده آمده است و به دلایلی در زندان به سر می برد.

با توجه به تصویر آزمون هوش تصویری زندانی از آینده میتونی بگی کدوم یکی از این افراد از آینده آمده است؟زمان شما محدود است و در 5 ثانیه باید این فرد را شناسایی کنید.

خیلی جالبه: فقط افراد تیزبین می تونن 7 ثانیه ای بگن که صاحب سگ، کدامیک از سه کودک است؟

تصویر آزمون هوش تصویری زندانی از آینده

آزمون هوش تصویری زندانی از آینده 1

.

.

.

روز خودتان را با مرور و حل یک معمای پیچیده تصویری به پایان برسانید. آزمون هوش تصویری زندانی از آینده می تواند شما را ارام کند، خستگی های یک روز کاری و پرمشغله را از بین ببرد و هم می تواند در افزایش و بهبود توانایی ها و مهارت های تصویری و ذهنی شما نقش موثری داشته باشند. یک معمای تصویری یک چالش لذت بخش برای افراد در هر سنی است. این یک راه عالی برای آزمایش منطق و مهارت های حل مسئله است.تصویری به ما ارائه می شود که باید با برداشت از مجموعه ای از سرنخ ها یا نکات آن را حل کنیم.

 .

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری زندانی از آینده

زندانی سمت راستی در حال مطالعه می باشد ،وی برگه ای از یک روزنامه را می خواند و چیز مشکوکی در مورد وی وجود ندارد،ولی زندانی وسطی در حال ورزش با دمبل،آن هم از نوع امروزی آن می باشد که در غرب وحشی چنین وسیله ای وجود نداشته،همچنین به کتونی هایی که وی پوشیده است دقت کنید تا متوجه شوید وی قطعا از آینده آمده است.

آزمون هوش تصویری زندانی از آینده 2

آیا آزمون هوش تصویری زندانی از آینده را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا